Hull - Stoke

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Hull - Stoke

Innlegg centauri » 07 Des 2019, 19:04

ToGra skrev:Det må være mye interessant psykologi i at gamle menn i Norge ser helg etter helg som et slags høydepunkt å se på et fotballag i England som kjemper i bunnen av nivå 2 ...
Jeg er blant dem og begynner å lure på om jeg har en eller annen diagnose.


Bra fundert! :lol: :lol: :lol: :lol:
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02

Re: Hull - Stoke

Innlegg onside » 07 Des 2019, 19:07

centauri skrev:
onside skrev:Tragisk at Vokes, McClean og Clucas spiller mens Gregory, Etebo, Campbell og Ndiaye på benk og ikke på benken engang. Det blir bare så til de grader avslørt og latterliggjort. Flaut.


Hva med Ince - en av våre raskeste karer
men bena er kjappere enn hodet
- så han roter seg alltid bort,
og blir helt ufarlig på høyresiden.. :cry:

Rask er han, men på høyresiden stopper han ALLTID helt opp og må bevege seg innover eller spiller tilbake, null fremdrift. Løsningen er egentlig forferdelig enkel.; Sett ham på venstresiden.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Hull - Stoke

Innlegg onside » 07 Des 2019, 19:08

centauri skrev:
ToGra skrev:Det må være mye interessant psykologi i at gamle menn i Norge ser helg etter helg som et slags høydepunkt å se på et fotballag i England som kjemper i bunnen av nivå 2 ...
Jeg er blant dem og begynner å lure på om jeg har en eller annen diagnose.


Bra fundert! :lol: :lol: :lol: :lol:

Forklaringen er jo ganske så forklarlig og aktuell i forbindelse med 50-års jubileet for tippekampen.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Hull - Stoke

Innlegg vegar56 » 07 Des 2019, 19:33

ToGra skrev:Det må være mye interessant psykologi i at gamle menn i Norge ser helg etter helg som et slags høydepunkt å se på et fotballag i England som kjemper i bunnen av nivå 2 ...
Jeg er blant dem og begynner å lure på om jeg har en eller annen diagnose.

Jeg er IKKE GAMMEL :twisted:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Hull - Stoke

Innlegg Alfie » 07 Des 2019, 20:43

Dette er så tungt, og vondt. Det må da være mulig å få til noe bedre. Hvorfor har vi kjøpt inn alle de dårlige fotballspillerne i England, og hvorfor ansetter vi de dårligste managerne. Jeg ser ingen, ingen lyspunkter og muligheter til å holde seg i Championship. Ingen!
Alfie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 89
Registrert: 16 Aug 2010, 09:08

Re: Hull - Stoke

Innlegg Morten T. » 08 Des 2019, 15:37

ToGra skrev:Det må være mye interessant psykologi i at gamle menn i Norge ser helg etter helg som et slags høydepunkt å se på et fotballag i England som kjemper i bunnen av nivå 2 ...
Jeg er blant dem og begynner å lure på om jeg har en eller annen diagnose.

Fikk ikke sett matchen i går, men det du skriver om her er veldig interessant.
Historisk sett har jo Stoke hatt lite suksess( da ser jeg bort fra det relative ) og har et premieskap som er like tomt som et gjennomsnitts barskap etter en grei helg. Stoke har spilt omtrent halvparten av årene de har eksistert på øverste nivå, så sånn sett er det nesten en prestasjon i seg selv å ha vunnet så lite som klubben tross alt har gjort. Av og til har det vært nesten, men som regel ikke i nærheten. Om det er noen trøst så er det enda dårligere stilt med nabo Port vale, som jo aldri engang har spilt på øverste nivå.

Så konklusjon på diagnosen er at du( og andre ) følger et lag uansett motgang eller medgang. Det er en diagnose som er suveren for den mentale helsa og er med på å gjøre folk til hel ved. Det er det motsatte, altså de som bakker ut i motgang og kun tilkjennegir seg selv i medgang, som fortjener en diagnose som krever tung medisinering og oppbevaring i polstret rom. Det er flere der ute med den sistnevnte diagnosen nå enn før og det er en skremmende og deprimerende utvikling ... : :evil: :cry: 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

cron