Eg skal ikkje harselere,`vri på`og kommentere / korrigere andre sine synspunkter her i forumet, det tar andre seg av, men syns heldigvis det er masse gode og seriøse kommentarer utenom det her på forumet som gjenspeiler det som vel har vore problemet; disposisjonane til Jones. Skal heller ikkje hovere med at mine meiningar er enestående, men heller respektere at det å vere uenige om spelerar, trenerar, spelesystem, klubb og ledelse osv...er sundt, meiner det gjer at får me ein fin debatt og ei kjekk side å delta på, for alle.

Har tidlegare sagt at Jones måtte få meir tid, men innrømmer glatt ( det å innrømme egne evt feile synspkt eller meiningar synes eg forøvrig er ein styrke) at Jones si tid måtte vera over etter Huddersfield kampen, då begynte eg for alvor å frykte resten av sesongen. Vart heldigvis et lyspunkt ikveld og eg skal overhode ikkje sei ; kva sa eg, detta visste eg kom til å snu! osv osv.... Ingen sirlige eller bedrevitende stikk fra mi side altså.
Meiner fortsatt han har masse å bevise som trenar og treng å vise fornuftig laguttak og god kampledelse framover, men gleder meg veldig over seieren ikveld, enten det Jones, spelerane eller tilfeldighetene sin forteneste

Ha ei flott Stoke-helg alle i samen!