Det eneste som var en større tragedige enn dommeren i denne kampen er Delap - selg spillenern til Luton!!
Helt utrlig at en spiller med de kvalitetene han har spiller i den øverte divisjonen i England.

Er det bare meg som ser dette eller?
Knut Ole skrev:Vi gjorde vel en relativt bra 2.omg.? Omkvedet blandt en større gjeng spurs-fans jeg satt sammen med på Tempest var at Stoke overbeviste i siste 45., og at deres lag var griseheldige som ikke mistet to poeng. Ja, vi hadde fortjent minst u her, og det er faktisk noe å ta med seg. Ethrington og Walters framstod positive. Tuncay skaper mye gjennom helhjertet energi og ok kvalitet, og jeg synes Fuller totalt sett er bra. Var Faye dårlig? Det la ikke jeg merke til. Delap falt imidlertid gjennom (igjen) der ute på kant. Ille å se. Tottenham var redusert, men har samtidig laget spekket med etablerte spillere på topp nivå. At vi får et crazy drittmål mot oss og snytes for en åpenbar skåring er veldig bittert. Vi hadde betydelig mest posession i 2.omg og overlegent mest sjanser. Så noe av kritikken vi ofte gir om svakt banespill og tynt med sjanser stemmer vel ikke helt i 2.omg. i dag.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest