Tottenham Hotspur vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Tottenham Hotspur vs Stoke City

Innlegg Morten T. » 01 Mar 2017, 12:14

Ett spørsmål Torstein: Hvorfor tar du ikke for deg den langt sterkere kritikken av Hughes som "mfkpotter" kommer med i sitt innlegg( og som var innlegget jeg faktisk svarte på )?

Det er helt okei, jeg tåler definitivt å stilles til veggs, men det kan anta en litt ensidig form når det så åpenbart hoppes bukk over andres, langt krassere, syn.

Tidligere i denne tråden, og i flere andre tråder også, har jeg også stilt noen spørsmål som står ubesvart. Det har begynt å ta form av en tendens hvor jeg villig vekk svarer i vei, mens mine egne spørsmål står ubesvart.

Nå forventer ikke akkurat jeg svar og tilbakemelding på alle innlegg jeg legger ut, det ville ha vært for drøyt, men en viss form for "quid pro quo" bør det være mulig å forvente.

Fin dag videre. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Mar 2017, 13:54

Morten T. skrev:Ett spørsmål Torstein: Hvorfor tar du ikke for deg den langt sterkere kritikken av Hughes som "mfkpotter" kommer med i sitt innlegg( og som var innlegget jeg faktisk svarte på )?

Det er helt okei, jeg tåler definitivt å stilles til veggs, men det kan anta en litt ensidig form når det så åpenbart hoppes bukk over andres, langt krassere, syn.

Tidligere i denne tråden, og i flere andre tråder også, har jeg også stilt noen spørsmål som står ubesvart. Det har begynt å ta form av en tendens hvor jeg villig vekk svarer i vei, mens mine egne spørsmål står ubesvart.

Nå forventer ikke akkurat jeg svar og tilbakemelding på alle innlegg jeg legger ut, det ville ha vært for drøyt, men en viss form for "quid pro quo" bør det være mulig å forvente.

Fin dag videre. :)

Jeg beklager det Morten, hvis du føler at jeg prøver å stille deg til veggs (selv om jeg vet du tåler det), for det har ikke vært meningen min å gjøre det. ;) Når du kanskje opplever at det ofte er dine innlegg som likevel kommer i fokus, så er nok dette fordi vi kanskje er de to som har vært mest aktive både i spillestil- og managerdebatten her på forumet, og fordi vi åpenbart har to veldig ulike syn i disse debattene.

Det er selvsagt ingenting personlig i dette, og så kan det vel til tider hende at engasjementet løper litt løpsk og at innlegg av og til kan virke litt krassere enn de kanskje er ment å være ;)

Når det gjelder Hughes, så er jeg kanskje ikke så pro-Hughes som du/dere kanskje får inntrykk av, selv om jeg syntes det var en befrielse med nye tanker og idèer da han overtok, og jeg syntes han gjorde en meget god jobb de første sesongene. Men jeg er definitivt enig i at det fins mange bedre managere enn Hughes både i England og utenfor de britiske øyene, og det er ikke noe "must" for meg at Hughes skal fortsette også neste sesong. Jeg likte veldig godt de idèene han tok med seg inn i klubben, men er enig med de som mener at utviklingen har stoppet opp det siste året, og at han mer og mer synest å forlate de idèene han hadde med seg da han kom. Og det liker jeg ikke.

Hva gjelder (manglende) svar på dine spørsmål så kan du helt sikkert ha rett i at jeg har et forbedringspotensiale der. Det skyldes ikke nødvendigvis manglende vilje til å kommentere dette, men kanskje like ofte at det er kommet nye innlegg i mellomtiden som har flyttet fokuset litt bort fra (dine) opprinnelige spørsmål. Lover skjerpings på det ! ;)

Når det gjelder ditt spørsmål om hvorfor jeg ikke tar for meg den langt sterkere kritikken av Hughes fra "mfkpotter", så er vel det kanskje fordi jeg ikke nødvendigvis var så uenig i denne, selv om jeg nok synest han tar hardt i. Men også jeg er langt mer kritisk til Hughes nå enn jeg var for ett år siden. Men dette er fordi jeg synest han har gått mer og mer bort fra det han innførte da han kom, og som jeg likte veldig godt. Jeg er enig med "mfkpotter" i at vi har spilt mye dårlig fotball denne sesongen, selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i at Hughes bør fjernes. Men han bør utvilsomt evalueres ved sesongslutt, med sikte på om han fortsatt bringer klubben i riktig retning og om han er rett mann til å ta oss videre.

Og om jeg ikke blander kortene, så har vel "mfkpotter" tidligere uttalt seg meget kritisk til Pulis og den fotballen han representerte. Jeg har vel da oppfattet det slik at "mfkpotter" i sin kritikk da først og fremst har siktet til at Hughes har gått en del bort fra sitt opprinnelige opplegg, og at dette har medført at vi spiller en mye dårligere fotball nå enn før. Og det er jeg faktisk helt enig i, og derfor har jeg vel heller ikke reagert så veldig på dette, selv om jeg som sagt synest "mfkpotter" kanskje tar litt hardt i. ;)

Grunnen til at jeg i stedet tok tak i ditt innlegg var din karakteristikk av Hughes opplegg som tullball, noe jeg er helt uenig i, fordi jeg mener det har gitt gode resultater og gav klubben en ny positiv giv. Jeg synest det Hughes gjorde de to første sesongene var kjempebra. Men jeg er veldig skuffet over at han nå ser ut til å forlate det sporet han var på, både hva gjelder spillestil og hva gjelder valg av spillertyper, eksemplifisert gjennom ryktene om at han til sommeren vil "kvitte seg med" både Bojan og Imbula.

Ha en fin dag videre du og :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Mar 2017, 16:22

Torstein Norevik skrev:Grunnen til at jeg i stedet tok tak i ditt innlegg var din karakteristikk av Hughes opplegg som tullball, noe jeg er helt uenig i, fordi jeg mener det har gitt gode resultater og gav klubben en ny positiv giv. Jeg synest det Hughes gjorde de to første sesongene var kjempebra. Men jeg er veldig skuffet over at han nå ser ut til å forlate det sporet han var på, både hva gjelder spillestil og hva gjelder valg av spillertyper, eksemplifisert gjennom ryktene om at han til sommeren vil "kvitte seg med" både Bojan og Imbula.

Ha en fin dag videre du og :)

Dette har vi vært inne på før( og en god del ganger også... :lol: ).

Jeg mener at det som har skjedd under Hughes i stor grad ville ha skjedd uansett, gitt klubbens finansielle muskler ,konkurransekraft i forhold til øvrige klubber og ikke minst hvor klubben befant seg da han overtok. Under Hughes har Stoke tatt 0,18 poeng mer i snitt pr.kamp enn under forgjengeren. Det betyr i praksis en seier mer pr. 17. kamp i Premier League. Enkelt sagt så har altså Pulis og Hughes fulgt hverandre poengmessig i 16 kamper før det under Hughes ble vunnet en kamp, mens Pulis tapte den samme. Så har det gått 16 nye kamper hvor det samme har skjedd og dernest en ny seier til Hughes og et nytt tap til Pulis osv. osv.
I mitt hode er ikke den forskjellen så stor at det ene kan kalles for "suksess" og det andre for en "katastrofe" eller "nedadgånde trend", ord som ble en god del brukt for noen år tilbake.

Jeg har hele tiden trodd at retningen Hughes valgte hadde sin grense og at potensialet for å videreutvikle en slik stil ikke er helt til stede eller veldig vanskelig å få til.
Jeg har mer tro på tesen om at et godt angrep starter med et godt forsvarsarbeid og her synes jeg den største svekkelsen har vært de siste sesongene, høyst sannsynlig ville ståa ha vært enda verre hvis Stoke ikke hadde vært begunstiget med svært godt keeperspill( i form av Butland og Grant ). Forrige sesong slapp Stoke inn hele 55 mål( noe som er mest i klubbens PL-historie ) og det forteller vel samtidig en del om hvor skoen trykker når Butland ble kåret til lagets suverent beste spiller den sesongen?
Jeg mener også at den svekkelsen ikke bare kan relateres til enkeltspillere, men også til organiseringen, eller rettere sagt mangelen på organisering, av forsvarsarbeidet.
Når i tillegg spillere har vært ute å kritisert nåværende manager for å aldri trene på forsvarsspill, så bør det etter mitt syn ringe noen alarmklokker om at dette ikke går helt i riktig retning.

Personlig ville jeg heller ha valgt et forsvar bestående av spillere som først og fremst er gode på å forsvare og en midtbanefirer, evt. midtbanefemmer, med spillere med stor løpsstyrke og stamina. Egenskaper jeg mener er svært viktig i dagens moderne fotball. Spissvalg ville ha vært litt ymse etter hvilken motstander klubben hadde møtt. Jeg hadde ikke nødvendigvis benyttet Crouch, men jeg ville gjerne hatt en slik spillertype i troppen. Andy Carroll i West Ham er en slik type og jeg hadde likt å ha han i en Stoketropp - som et alternativ.

I sum så tror jeg en slik stil har større utviklingspotensial - fordi den også inneholder elementer av pragmatisme - altså muligheten til å omstille seg og derav skape trøbbel for en motstander.

Som nevnt før: Hughes er en helt ok/god manager som heller ikke han noensinne har trent en toppklubb, men jeg tror han har sett at det han holdt på med en stund ikke førte til noe særlig bedring og forventet utvikling og at han derfor har forsøkt å forandre litt. Det forstår jeg godt og er det en ting jeg synes at Hughes faktisk er mye bedre enn Pulis på så er det nettopp dette med at han ikke gir klippekort, men tvert i mot setter en bukett spillere med like stor verdi som Bruttonasjonalproduktet til et gjennomsnittlig U-land på benken. Det viser at det ikke holder med et navn, en CV eller tidligere prestasjoner, men at spillere faktisk må levere hvis de skal få spille. Når det skjer så har spillerne noen valg: De kan bite tenna sammen og kjempe seg tilbake, eller de kan sutre, surve og knekke sammen mentalt. Jeg er mest begeistret for spillerne i den første kategorien.

I sum har altså Stoke gjort det ok eller som forventet under Hughes, men at man kan kalle det en "suksess" er jeg dypt uenig i.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 01 Mar 2017, 22:11

Jeg mener nå at fotball og det å være fotballsupporter primært er en "ferskvare". Dvs det er alltid den neste kampen som er viktigst og den siste spilte kampen som bestemmer sinnstemningen inn mot den neste kampen. Det betyr igjen at for de fleste av oss (er jeg overbevist om) så er Tony Pulis "glemt" og de første lovende sesongene med Mark Hughes er også historie. Nå står vi og stamper med en manager som ikke vet sine arme råd om hvordan han skal ta oss videre. Vi har sluppet inn 4 mål i 9 av våre siste 32 ligakamper, det er sannsynligvis en PL rekord, samtidig som vi i svært få av de øvrige 23 kampene har prestert i nærheten av hva vi gjorde i de første 2-3 sesongene under Hughes. Siste kamp mot Tottenham, som da styrer min sinnstemning denne uka (beklager familie, venner og kollegaer ;) ), var en katastrofe hvor MH i forkant gikk ut og proklamerte med at dette blir en helt annen kamp enn de to siste, fryktelig kampene mot nettopp Spurs. Det skjedde ikke, vi har tapt 0-4 tre ganger på rad mot Spurs, og vi kan prise oss lykkelig over at de tok foten av gasspedalen etter pausen på søndag. Når selv Peter Coates kommenterer at det så ut som spillerne fortsatt var på stranda i Dubai så skjønner vi at dette begynner å bli alvorlig. Mark Hughes har etterhvert brukt mye penger, svært mye penger, på nye spillere. På søndag hadde vi 3 spillere på benken eller på tribunen til en innkjøpsverdi av nesten en halv milliard kroner!! Stoke City er ikke lenger en liten klubb, vi bør nærme oss toppen og ikke være fornøyd med 9. eller 10. plass. Vi skal kjempe om Europa League og cupfinaler - minst! Men da må vi ha en manager som vet hva han gjør, kjøper spillere som kan brukes og ha en formasjon og taktikk som fungerer. Vi skal kunne forvente at vi matcher de antatte topplagene på bortebane oftere, ta noen poeng i ny og ne, ikke få 4 mål i sekken hver gang.
Men Middlesbrough skal vi banke på lørdag! Mr. Hughes, still med det beste laget nå da....ikke surr det til med dårlig laguttak og vinglete taktikk! Skjerp deg! Goooaaarrrnnn Stoke!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Mar 2017, 23:25

Svein Nilsen skrev:Jeg mener nå at fotball og det å være fotballsupporter primært er en "ferskvare". Dvs det er alltid den neste kampen som er viktigst og den siste spilte kampen som bestemmer sinnstemningen inn mot den neste kampen.

Det er jo helt sant.
Allikevel synes jeg det er interessant, og det vet jeg faktisk at en god del andre fotballsupportere synes også, å se på litt andre faktorer som kan være med å bestemme det som skjer i den neste kampen.
Fotball er en del tilfeldigheter som er vanskelig å styre, herunder flaks/uflaks, dommeravgjørelser og lignende. Slike faktorer går ikke an å styre, men man kan forsøke å gjøre mest mulig for å minimere de faktorene for å få et godt resultat.
Jeg er jo av den mening at det man gjør i dag, eller for eksempel på treningsfeltet hver dag, kanskje ikke vil vise seg i form av et resultat før om en stund fram i tid. Og det er nettopp derfor det er så interessant å diskutere alt fra sesongoppkjøring, spillersalg- og kjøp, taktiske veivalg osv., fordi slike faktorer i sum vil få en betydning for resultatet i den neste kampen, avhengig av hvor godt eller dårlig en slik jobb er gjort - over tid. Jeg opplever vel at møysommelig arbeid over tid - og tålmodighet - i større grad hadde en større forståelse blant den gjengse fotballsupporter før, mens nå er tidsånden mer at det gjelder å få umiddelbar tilfredsstillelse. Personlig synes jeg det er synd fordi det skiller seg ganske kraftig fra den fine verdien å skynde seg langsomt og klatre kultivert. Alt skal skje i en rasende fart og et par feilsteg underveis beskrives nesten som dommedag.

Også synes jeg også det er kult med sånne folk som f.eks. Rune( "mfkpotter" ) som var sånn ca. like negativ uansett til for eksempel Pulis på tross av FA-cupfinale, Europaspill og PL-spill - og holdt( og ganske sikkert holder ) på det synet uansett hvordan det gikk sportslig. På tross av at jeg er uenig i en del av synspunktene hans( noen ganger dypt uenig også ) så har jeg den dypeste respekt for folk som mener noe - og holder på det uavhengig av hvilken vei det blåser akkurat i dag, og ikke minst er satans gode til å grunngi hvorfor de mener som de gjør. Det er også en måte( av mange ) å være fotballsupporter på. Det er egentlig ingen fasit der heller. For meg blir det litt merkelig etter tre-fire seire å for eksempel si: "Jeg har alltid hatt trua på Hughes" for dernest etter 3-4 tap på rappen å si at han er håpløs. Det er greit at stemningen snur og alt det der, men personlig synes jeg det er litt mer interessant å diskutere årsakene til hvorfor stemningen snur. Og for å finne svaret på det så tror jeg man av og til må gå litt tilbake i tid og se på hva som har blitt gjort og hvordan det har blitt gjort. Sier som Arne Scheie at møysommelig arbeid over tid er det som gir resultater.

Fotball er veldig artig å diskutere - fordi det ikke finnes noe eksakt fasit og fordi man aldri blir ferdig utlært. De samme punktene synes jeg gjelder for andre ting som er kult å sysle med i livet også.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 01 Mar 2017, 23:33

Svein Nilsen skrev:Jeg mener nå at fotball og det å være fotballsupporter primært er en "ferskvare". Dvs det er alltid den neste kampen som er viktigst og den siste spilte kampen som bestemmer sinnstemningen inn mot den neste kampen. Det betyr igjen at for de fleste av oss (er jeg overbevist om) så er Tony Pulis "glemt" og de første lovende sesongene med Mark Hughes er også historie. Nå står vi og stamper med en manager som ikke vet sine arme råd om hvordan han skal ta oss videre. Vi har sluppet inn 4 mål i 9 av våre siste 32 ligakamper, det er sannsynligvis en PL rekord, samtidig som vi i svært få av de øvrige 23 kampene har prestert i nærheten av hva vi gjorde i de første 2-3 sesongene under Hughes. Siste kamp mot Tottenham, som da styrer min sinnstemning denne uka (beklager familie, venner og kollegaer ;) ), var en katastrofe hvor MH i forkant gikk ut og proklamerte med at dette blir en helt annen kamp enn de to siste, fryktelig kampene mot nettopp Spurs. Det skjedde ikke, vi har tapt 0-4 tre ganger på rad mot Spurs, og vi kan prise oss lykkelig over at de tok foten av gasspedalen etter pausen på søndag. Når selv Peter Coates kommenterer at det så ut som spillerne fortsatt var på stranda i Dubai så skjønner vi at dette begynner å bli alvorlig. Mark Hughes har etterhvert brukt mye penger, svært mye penger, på nye spillere. På søndag hadde vi 3 spillere på benken eller på tribunen til en innkjøpsverdi av nesten en halv milliard kroner!! Stoke City er ikke lenger en liten klubb, vi bør nærme oss toppen og ikke være fornøyd med 9. eller 10. plass. Vi skal kjempe om Europa League og cupfinaler - minst! Men da må vi ha en manager som vet hva han gjør, kjøper spillere som kan brukes og ha en formasjon og taktikk som fungerer. Vi skal kunne forvente at vi matcher de antatte topplagene på bortebane oftere, ta noen poeng i ny og ne, ikke få 4 mål i sekken hver gang.
Men Middlesbrough skal vi banke på lørdag! Mr. Hughes, still med det beste laget nå da....ikke surr det til med dårlig laguttak og vinglete taktikk! Skjerp deg! Goooaaarrrnnn Stoke!
Enig i det aller meste her, Svein :) Også enig i at nåtiden er viktigere enn fortiden, og at det hjelper lite at Hughes gjorde mye bra de to første sesongene når han ikke får det til å fungere nå. Jeg mener at han burde ha fortsatt på den veien han staket ut da han startet, fordi det så ut som han hadde noe virkelig bra på gang. Men så virker han å ha gått litt bort fra dette, og per i dag ser det ut til at han ikke lenger helt vet hva han vil, eller hvordan han skal få det beste ut av mannskapet han disponerer. Det synes jeg er veldig urovekkende... :?
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg mfkpotter » 02 Mar 2017, 10:14

Med så mange tusen supportere som holder med en klubb, så skulle det bare mangle om alle var enige. At jeg misliker TP er ingen hemmelighet, men jeg ser dessverre igjen mange likhets trekk med det Mark Hughes nå gjør.
At TP gikk etter den sesongen var det eneste riktige å gjøre av klubben, han hadde kjørt seg fast og så ingen vei ut av det han holdt på med. Supporterne var i ferd med å miste interessen.
Når det gjelder Mark Hughes så er det resultatet vi nå ser en ting som har holdt på godt over et år. Han klarer ikke å sette et lag, han finner ikke en formasjon som laget spiller godt i, og han bruker spillere som har gått ut på dato. På toppen av det hele, så er laget så dårlig organisert at forsvaret lekker som en sil, og ser ikke ut til å henge sammen. Laget har også etter hvert blitt sjanseløse på å vinne mot topp 7 lag, og tar alle sine seiere mot lagene bak seg på tabellen. Laget er det dårligste i PL på både defensive og offensive dødballer, og har heller ingen angrepsmønstre offensivt. Det virker som samhandling er et fremmedord for Mark Hughes. Når det heller ikke ligger noen innsats i bånn, så er laget dømt til å mislykkes. På toppen av det hele så virker innkjøpspolitikken til å være helt på bærtur, det kjøpes inn rekorddyre spillere uten å ha sjekket disse godt nok. Det ender med at de blir sittende på benken, eller selges. Alle kan se den negative spiralen som nå har holdt på ca 18 måneder, og dette vil mest sannsynlig bare bli verre under Mark Hughes.

Jeg både tror og håper at Peter Coates selv er i ferd med å se hva som skjer, og at denne sesongen er den siste med Waliseren som sjef.

Det store spørsmålet er; Hvem skal ta over............................
mfkpotter
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Mar 2017, 14:33

mfkpotter skrev:Med så mange tusen supportere som holder med en klubb, så skulle det bare mangle om alle var enige.

Det stemmer. Fotballsupportere er ingen ensfarget bukett hvor alle er kliss like, mener det samme eller har eneretten på en slags "fasit". Og det er bra.

Jeg har fulgt med på både engelske, norske og andre fotballfora en del år og det er nok til å forstå at det er en god del ulikheter - ganske store også.

I England er det jo et voldsomt trøkk på disse forumene. Jeg tror det henger en del sammen med hvordan den gjengse engelskmann er: Fulle av "passion", ironisk/sarkastisk form for humor, høyt under taket, minimalt med Jantelov og en interesse for det meste som skjer i og rundt en klubb, og i fotballen, twentyfourseven.

I Norge er det annerledes, på godt og vondt, men jeg hadde jo en gang i tida et håp om at dette forumet skulle bli en slags "melting pot" for norske supportere og startet derfor egenhendig opp med Tippekonkurranser og quiz, hvor jeg til og med betalte for premier av egen lomme, for å "lokke" flest mulig til å benytte disse sidene og derav lage et større miljø hvor flere ville bli inkludert og involvert. Det var i og for seg på god vei til å bli noe bra også, men så plutselig fikk vi et konkurrerende fora til vår, relativt sett, knøttlille gruppe som visstnok skulle ha det som formål å trekke til seg yngre supportere. Det virker det ikke å ha gjort med mindre det har blitt en ny trend blant de yngre å legge ut profilbilder av seg sjøl på Facebook hvor de ser ut som middelaldrende eller godt tilårskomne menn...

Jeg tror uansett ikke at trøkket noensinne vil bli like heftig i Norge som i England, men jeg tror, og har trodd hele veien, at det ville ha vært mye bedre med EN virituell tumleplass.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg erodsa@broadpark.no » 02 Mar 2017, 22:20

mfkpotter skrev:Med så mange tusen supportere som holder med en klubb, så skulle det bare mangle om alle var enige. At jeg misliker TP er ingen hemmelighet, men jeg ser dessverre igjen mange likhets trekk med det Mark Hughes nå gjør.
At TP gikk etter den sesongen var det eneste riktige å gjøre av klubben, han hadde kjørt seg fast og så ingen vei ut av det han holdt på med. Supporterne var i ferd med å miste interessen.
Når det gjelder Mark Hughes så er det resultatet vi nå ser en ting som har holdt på godt over et år. Han klarer ikke å sette et lag, han finner ikke en formasjon som laget spiller godt i, og han bruker spillere som har gått ut på dato. På toppen av det hele, så er laget så dårlig organisert at forsvaret lekker som en sil, og ser ikke ut til å henge sammen. Laget har også etter hvert blitt sjanseløse på å vinne mot topp 7 lag, og tar alle sine seiere mot lagene bak seg på tabellen. Laget er det dårligste i PL på både defensive og offensive dødballer, og har heller ingen angrepsmønstre offensivt. Det virker som samhandling er et fremmedord for Mark Hughes. Når det heller ikke ligger noen innsats i bånn, så er laget dømt til å mislykkes. På toppen av det hele så virker innkjøpspolitikken til å være helt på bærtur, det kjøpes inn rekorddyre spillere uten å ha sjekket disse godt nok. Det ender med at de blir sittende på benken, eller selges. Alle kan se den negative spiralen som nå har holdt på ca 18 måneder, og dette vil mest sannsynlig bare bli verre under Mark Hughes.

Jeg både tror og håper at Peter Coates selv er i ferd med å se hva som skjer, og at denne sesongen er den siste med Waliseren som sjef.

Det store spørsmålet er; Hvem skal ta over............................

Meget bra skrevet , har helt like oppfatninger og synspunkter som deg om Mark Hughes .... Så da er det bare å håpe at han som sitter på pengesekken ser det samme som oss, og gjør grep,men det blir sikkert vanskelig å finne en manager som vil overta den lite homogene spillergruppen MH har snekret sammen.
erodsa@broadpark.no
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest