Man U - Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Man U - Stoke City

Innlegg vegar56 » 03 Okt 2016, 06:26

Det var en oppløftende seanse på Saxon King i Horten i går, 3 Stoke-fans og en haug med ManU-fans.
De røde var enig i at de kunne hatt to direkte røde kort mot seg i løpet av kampen, men ellers manglet det en del på realismen :lol:

Lee Grant satte standarden tidlig, og Allen eller ikke, Grant er kampens kjempe. Og Bony spilte en kjempekamp, han er utrolig til å få kontroll på oppspillene med en mann i ryggen. Men ja, han mangler noen rundt seg.

Det så dårlig ut før pause, og at det stod 0-0 var mer eller mindre et mirakel. Men i 2. kommer vi ut og styrer kampen i en periode, synes det ser bra ut for resten av sesongen. Men forsvaret på dødball er en katastrofe, i går fikk Pogba gå opp og heade totalt umarkert, flaks at den ikke går på mål. Og kan noen fortelle Arnie hva en linje i forsvaret betyr ;)

Utrolig at vi får med oss noe fra denne kampen, takk til gutta som aldri gir opp :D
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 03 Okt 2016, 08:38

Det er lov å ha flaks og en god keeper, heldigvis! Førstekeeper Scott Carson i Derby må være jævlig god......! Selv om det fortsatt mangler noe på evnene til gutta så blødde de iallefall for drakta i går, det er det godt å se og gir håp for de neste månedene. Før vi skal til en litt vrien kamp på Emirates sent i høst skal vi ut i syv kamper hvor vi kan ta poeng i alle, kanskje rade opp med 4-5 tre-poengere. Da er vi igjen trygt plassert midt på tabellen.
Jeg vil gjerne si at forsvarsrekka var veldig god i går, de fremstod jo som det, men når United har 24 avslutninger, 9 på mål og Lee Grant var en gigant i målet - så KAN man jo si at vi ble overspilt og hadde griseflaks. Uansett, slik jeg så det så var forsvarsrekka tight og fin, midtbanen jobbet iherdig mens angrepstrioen får stryk av meg. Vi ble spilt fryktelig lave, mest fordi angrepet ikke klarer å holde på ballen. I den perioden vi var gode, de første 20 av andre omgang, våknet plutselig Bony opp og holdt litt på kula og fikk dermed laget litt høyere i banen. Men det var mange unødvendige balltap av Shaq og Arnie som ga overganger i mot og som kunne gått virkelig ille da vi allerede lå veldig dypt med hele laget.
Det er ikke tilfeldig at det er Allen som banker inn returen fra tverrliggeren og gir oss 1-1, den mannen er jo overalt - vår klart beste spiller så langt i sesongen.
Til slutt noen kommentarer til Mark Hughes sin filosofi med å IKKE bruke ungdommen. Vi har over tid bygget opp et bra akademi med mange lovende spillere. Taylor, Ngog, Shenton og Verlinden med fler. Og ikke minst Ramadan Sobhi, riktignok ikke fra akademiet, men han fikk sin debut fra start mot Hull i ligacupen og var vår bestemann. Etter det har han ikke engang vært på benken i Premier League, veldig merkelig! På benken mot United, ok det var på Old Trafford og vi var underdogs, men der satt jo det rene gamlehjemmet med spillere som er langt over the top! Jeg håper virkelig MH innser at skal vi komme noen vei må han pensjonere noen av våre eldste og gi noen av våre up and coming sjanser.
Goooaarrrnnnn Stoke!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 03 Okt 2016, 20:53

Klippet noe fra min internettmaskin om Allen:

Much of the credit goes to new signing Joe Allen. The Welshman was terrier-like and involved in every major event of the match. His late goal was only fitting after he ran the show for Stoke, and he could be the difference between relegation and mid-table for the Potters.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest