Bournemouth vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Bournemouth vs Stoke City

Innlegg vegar56 » 13 Feb 2016, 18:56

Denne kampen blir vel vist senere i kveld, gleder meg :D

Gratulerer med at den vonde trenden er snudd :!: :!:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 13 Feb 2016, 18:59

Dette var en god opptur, den hadde vi behov for :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 13 Feb 2016, 19:06

bejori skrev:Imbula kan vise seg å bli en kjempesignering.

Synes han er fotball-smart + elegant. Lykkes med det meste. Stor trygghet og selvsikkerhet.
Vår beste mot Everton og ny bra match i dag.
Fylles skoa til Nznonzi
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg gunny » 13 Feb 2016, 19:12

Knut Ole skrev:
bejori skrev:Imbula kan vise seg å bli en kjempesignering.

Synes han er fotball-smart + elegant. Lykkes med det meste. Stor trygghet og selvsikkerhet.
Vår beste mot Everton og ny bra match i dag.
Fylles skoa til Nznonzi

Enig, liker han veldig godt. Misser aldri ballen og har eit fint touch.
God kamp og gutta jobba samla for å dra i land alle poengene. Herlig!
gunny
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 13 Feb 2016, 19:13

Herlig! Strålende å vinne, skåre tre og klatre på tabell. Vel, vi slår relativt moderat motstand , i 1 omg var Bournemouth helt tannløse. I 2 omg får vi kjørt oss ganske kraftig i perioder. Rir stormen av og kjemper på. Godt å arbeide denne seieren inn.
Litt av et forsvar (bokstavelig talt). Diouf som back. Fikk kjørt seg der. Texeira kom seg i mål, men jeg slet litt med å finne om dialog og samspill med Wollscheid i det hele tatt fungerte.
Vakre skåringer. Forspillene til 2 og 3 null var strålende, spes hyggelig at Shaqiri fikk til finte + rykk + klinisk innlegg. Bang i mål av Joselu!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg gmel » 13 Feb 2016, 23:45

Etter to kamper må jeg virkelig si at Imbula imponerer. Har helt glemt den småsure franskmannen han skulle fylle skoene til....
Brukerens avatar
gmel
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 14 Feb 2016, 23:31

Har ikke fått sett hele kampen, men mesteparten. Mye pluss, her. Mer direkte spill når anledningen byr seg. Og det gjorde den ganske ofte lørdag. Ballen raskt i lengderetning er deilig å se, og vi har spillere med teknikk, fart og smartness til å gjennomføre raske angrep. Andre skåring var sånn sett en perle. ex-traktor Ipswich Jon Walters utviser teknikk og styrke på kant. Og det beste.....pasningen til Affelay. Hvilket overblikk. 1-0 er herlig sv Imbula. Han vinner duell og setter angrepet. Følger framover uten ball. Såklart litt heldig at kula detter foran han, men avslutningen er klinisk og dokumenterer eminent skuddteknikk. 3-0 etter corner. Dvs vi skårer naturligvis ikke direkte på corner, men på ettertrykket. Trollmann Shaqiri lykkes med finte og fart på samme vis som mot ManC (backen deres er enda svimmel). Legget er magisk og Joselu beveger seg lurt. Headingen er klokkeren og en spiss verdig.
Forøvrig masse mer offensivt å glede seg over. Shaqiri var svært bevegelig. Walters har vekdig gode forsøk. Diouf jobber på. Den store sjansen til Shaqiri i 1 omg var resultat av strålende direkte spill, god teknikk og flotte bevegelser. Blir så glad å se at laget lykkes med slikt og omstiller seg etter svak innsats og lite resultatorientert trilling i det siste.
Ellers går matchen inn i historiebøkene med Diouf som høyre back og en Teixeira omgang (som funka helt OK ). Fotball kan være deilig, folkens!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 15 Feb 2016, 11:02

JonC skrev:0-2 Afellay...... og draktene er fine også :D :D

Flott drakter ja.. Jeg kan ikke finne de på nettet enda. Noen som vet om de legges ut for salg
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 15 Feb 2016, 12:10

Lilledino skrev:

Flott drakter ja.. Jeg kan ikke finne de på nettet enda. Noen som vet om de legges ut for salg

Foreløpig ser det ikke slik ut, og jeg vil anta at de aldri kommer på salg. Så et hint til ledelsen i supporterklubben : En av disse trøyene (brukt i kampen) ville være svært ettertraktede som premie eller på en auksjon :idea:
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 16 Feb 2016, 15:24

vegar56 skrev:
Lilledino skrev:

Foreløpig ser det ikke slik ut, og jeg vil anta at de aldri kommer på salg. Så et hint til ledelsen i supporterklubben : En av disse trøyene (brukt i kampen) ville være svært ettertraktede som premie eller på en auksjon :idea:

De legges ikke ut for salg så vidt meg bekjent, men draktene brukt i kampen skal gis bort til veldedige formål som premier o.l. Da stiller dessverre Donna Louise Trust og andre formål i Stoke høyest på lista (skulle bare mangle), men kommer vi i styret over muligheten, så slår vi til. Og med seieren er det kanskje noen som bestemmer seg for å legge ut draktene for salg allikevel :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest