Svein Nilsen skrev:Hmm...jeg må si at jeg er veldig overrasket over de som fortsatt kritiserer Johnson og Wollscheid. Begge har vist at de holder et høyt nivå denne sesongen. Men, jeg innrømmer glatt at jeg var veldig skeptisk til begge før sesongstart! At Johnson kom virket som en panikkhandling da vi trengte en ny høyreback men ikke han! Wollscheid syntes jeg var svak i de fleste kamper sist sesong men noe har skjedd med han. Nå står han mer og mer frem som en bauta i forsvar, sterk i duellene og plasseringsdyktig. Mangler litt fart, men alt i alt en verdig makker til Shawx. Johnson har overrasket. God fremover, hurtig og innbyr hele tiden til overlapping og veggspill. Vår eneste forsvarsspiller som er fotballSPILLER! Men, vi ser jo også blant våre spillere at det svinger i prestasjonene så det er ingen garanti for at jeg synes det samme om disse to spillerne i februar.......
Knut Ole skrev:Svein Nilsen skrev:Hmm...jeg må si at jeg er veldig overrasket over de som fortsatt kritiserer Johnson og Wollscheid. Begge har vist at de holder et høyt nivå denne sesongen. Men, jeg innrømmer glatt at jeg var veldig skeptisk til begge før sesongstart! At Johnson kom virket som en panikkhandling da vi trengte en ny høyreback men ikke han! Wollscheid syntes jeg var svak i de fleste kamper sist sesong men noe har skjedd med han. Nå står han mer og mer frem som en bauta i forsvar, sterk i duellene og plasseringsdyktig. Mangler litt fart, men alt i alt en verdig makker til Shawx. Johnson har overrasket. God fremover, hurtig og innbyr hele tiden til overlapping og veggspill. Vår eneste forsvarsspiller som er fotballSPILLER! Men, vi ser jo også blant våre spillere at det svinger i prestasjonene så det er ingen garanti for at jeg synes det samme om disse to spillerne i februar.......
Nettopp Svein! Det svinger i prestasjonene og lørdag gjorde begge disse gutta defensive feil i forkant av skåringene. Wollscheid er direkte svak i klaringen iegen boks når klokka tikker over 45 min. Rett til deres angriper som stormer inn i feltet og beina til Whelan (som akkurat der kløner). Den godeste Wollscheid sin jobb i forkant er å måke kula kynisk langt vekk når ett min. gjenstår.
Og Johnson avslørte defensive svakheter da han ble rundlurt og avkledd i 87 min. Butland redder fantastisk men corneren gir til slutt mål og seier til dem.
Matcher blir ofte avgjort på feil, og på lørdag var det bl.a våre to venner som syndet.
Knut Ole skrev:Samme oppfatning som jeg har Torstein. Høsten sett under ett har Wollscheid prestert bra / langt bedre enn forventet, spesielt etter at Shawx returnerte. Johnson har vært OK + / noe bedre enn forventet. Bidrar veldig bra offensivt, men varierer defensivt.
Pri 1 Løp og kjøp en goalgetter !
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest