West Ham United vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: West Ham United vs Stoke City

Innlegg Knut Ole » 13 Des 2015, 15:06

En absolutt godkjent match av Stoke (har i hovedsak kun sett 2.omg). Tatt i betraktning bortematch mot et bra lag, tenker jeg dette er innafor. Og i det perspektivet (bra motstand og små-krevende arena å vinne på) mener jeg vi skaper bra med sjanser som resultat av godt spill. joda, vi kunne ønske oss enda flere målsjanser, men i går var det vel 5-6 som på god dag kunne gitt skåring. Alle ser at vi mangler target-man. Her lyver ikke statistikken og avslutngene til Diouf og Van Ginkel blir for svakt. 13 mål på 16 serierunder, minst skårende i PL, og vår mest mål-kåte er Diouf (3) som i snitt skårer en goal per 199 spilte PL-minutt. Deretter følger Arnoutovic (5) med 239 per spilte PL minutt også Bojan (3) med effektivitet per 266 minutt.
Skjerpings i jula + nytt blod der framme i løpet av januar.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Re: West Ham United vs Stoke City

Innlegg Morten T. » 14 Des 2015, 15:19

mahoney skrev:Så ikke kampen selv, men Imponerende at vi nok en gang holder nullen..Morten; Hvordan klarte Van Ginkel seg som erstatter for Shaquiri? Noen bra overnattingsplasser i London å anbefale?

Van Ginkel var ikke god. En av de svakeste på Stoke og han virker litt utilpass.

Hva betreffer London er det jo nesten helt umulig å tipse. Du har jo kule områder som f.eks. Shoreditch, Clerkenwell, Camden, Hoxton osv., men med verdens beste T-banesystem så kommer du deg uansett kjapt rundt. Jeg brukte AirBnB denne gang og bruker det relativt ofte når jeg reiser.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest