Stoke City vs. Manchester City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs. Manchester City

Innlegg centauri » 05 Des 2015, 17:08

centauri skrev:Beste Stoke-kamp (etter min mening) siden Stoke herjet med Arnie, Assaidi og Odemwingie
borte mot Aston Villa våren 2014 - mener vi vant 1-4 (?)

Jeg glemte vel litt 6-1 seiren mot Liverpool, men jeg var på dass på Britannia når det ble 4-0 og 5-0
:D :D :D :D :D
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 05 Des 2015, 17:14

centauri skrev:
centauri skrev:Beste Stoke-kamp (etter min mening) siden Stoke herjet med Arnie, Assaidi og Odemwingie

Jeg glemte vel litt 6-1 seiren mot Liverpool, men jeg var på dass på Britannia når det ble 4-0 og 5-0

Da er det bedre å gjøre i buksa :D (ja, jeg var der og gikk ikke glipp av noen mål ;) )
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 05 Des 2015, 17:48

1.omg var vel av det beste i moderne tid. Shaqiri, Arnaut og Bojan = helt outstandng! Samtidig! XS har funka bedre i det siste og i dag var det full klaff. Makan til kraft og teknikk (med lavt tyngdepunkt). Om vi kan forvente tilsvarende nivå framover blir sesongen vakker. Egentlig smått rørt over at en med det kaliberet speller for oss!
Ros til alle gutta i dag. Butland hindrer det ekle 1-2 målet, og utover i matchen var vi nærmere 3-0. Deilige kontringer! I en match hvor det offensivet endelig traff, er det også hyggelig å få bekreftet at forsvaret er solid. Utskjelte Shawcross, etter rødt sist helg, er og blir en bauta der bak.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 05 Des 2015, 17:55

:D
IMG_5192.jpg
Det ble 6, ja
IMG_5192.jpg (135.84 KiB) Vist 7418 ganger
vegar56 skrev:
centauri skrev:

Da er det bedre å gjøre i buksa :D (ja, jeg var der og gikk ikke glipp av noen mål ;) )
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 05 Des 2015, 18:18

:D :D :D :D :D[/quote]
Da er det bedre å gjøre i buksa :D (ja, jeg var der og gikk ikke glipp av noen mål ;) )[/quote][/quote]

Der var bæreposen, ja :D
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 05 Des 2015, 18:27

La merke til at folket i TV2 kritiserte ManC sitt forsvarsspill ved begge målene, men samtidig skrøt av angrepsspillet til Stoke. Det var en sjeldent balansert fremstilling, men like fullt gledelig.

La også merke til at mangeren til Man C klager over at han ikke har nok spillere. Og det etter å ha handlet for 150 millioner pund(!!!) i sommer. Kjekk kar...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 05 Des 2015, 18:30

En vesentlig årsak til at vi kontrollerer dette er knallhard innsats over hele linja. Også Arnie legger ned mye jobb. I motsetning til dagens blaserte motstander, som verken imponerte med lagmoral eller med energi. Da hjelper det mindre hvor mye £ som tikker inn på kontoen i uka.
Når tekniske finesser, effektive kontringer og stilsikkert pasningsspill funker i tillegg til hardt lagarbeid så slår vi de beste
Sist endret av Knut Ole den 05 Des 2015, 18:32, endret 1 gang
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 05 Des 2015, 18:31

I dag leverte absolutt alle gutta! Laguttaket til MH var perfekt, inn med formspiller Affeley, ut med en sliten og treg Walters. Fart, briljanse og fotballforståelse på topp. Butland solid som alltid, et midtstopperpar som hadde full kontroll og backer som var gode begge veier. Whelan fortsatte storspillet og Cameron var bra. Afellay impnnerte selv om han er litt slurvete og de tre på topp var helt outstanding, terningkast 6 på alle!
Forrige lørdag var fotball noe dritt, i dag er det herlig. Å være Stoke supporter er en hard reise, men fryktelig moro - og denne sesongen kan bli den beste av de alle!

Grattis alle Stokies!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 05 Des 2015, 18:51

Fantastisk kamp av gutta i dag, og utvilsomt årsbeste :D Vi spiller ut ligalederen, og er langt nærmere både 3-0 og 4-0 enn Man.C er 2-1. Det sier ganske mye !

Ser at Hart (og andre) klager over at Man.C var dårlige i dag. Jeg mener vi gjorde de dårlige, fordi vi var agressive og først på alle baller, vant duellene og aldri gav de sjansen til å komme i gang med sitt spill. Det var en fantastisk guts på gutta i dag, og vi brøt til stadighet foran gjestene. :D

Og endelig løsnet det samtidig for trioen Bojan, Shaqiri og Arnie. :D Har lenge følt at både Shaqiri og Bojan har hatt mer inne enn de har vist så langt denne sesongen, men i dag fikk vi se hvor gode de er - og Stoke blir - når disse tre har dagen samtidig. Teknisk briljante og fotballforståelse av en annen verden. Dette gjorde at vi i dag fikk ut det offensive potensialet vi utvilsomt har vært i besittelse av, men som vi ikke har fått ut tidligere i sesongen.

Når også både forsvaret og resten av laget gjør en kjempekamp, så ser vi at toppnivået til Stoke er tatt til et helt nytt nivå, og vi kan i gode stunder - som i dag - slå hvem som helst. :D

Så vet jeg av erfaring at vi også vil få nedturer i tiden som kommer, men det at vi også har fått kjent på nedturene gjør oppturene bare enda bedre. ;) Men fortsetter vi slik som dette, så mener jeg det er slett ikke urealistisk at vi denne sesongen faktisk kan kjempe om en plass i topp 6. Det er i alle fall utrolig moro å se Stoke spille nå, og vi har vel aldri hatt bedre mannskap - siden de gylne årene på 70-tallet - enn det vi har nå.

Shaqiri var min MOM i dag, tett fulgt av Arnie og Bojan litt bak der igjen. Gleder meg veldig til fortsettelsen :D
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 06 Des 2015, 15:59

Dette er noe av det beste jeg har sett fra Stoke siden opprykket. For første gang klikker det skikkelig mellom denne vanvittige trioen vi har i Boja, Arnautovic og Shaqiri, og der Bojan og Arnautovic har levert tidligere kan det se ut til at Shaqiri nå er i ferd med å gi litt tilbake for de £10 millionene Coates la ut for. Bojan er jo i tillegg en spiller som tydelig mestrer en ren 9-er rolle, slik at det fort kan bli slik at vi får se konstellasjonen uten en ren spiss flere ganger fremover. Spennende!

Nå venter West Ham borte, Palace hjemme og United hjemme på Boxing Day (det er bare å planlegge middagen til sent på ettermiddagen). Skal vi virkelig befeste vår posisjon på øvre delen av tabellen - så jevnt som det er nå - og forhåpentligvis pushe videre oppover, så bør vi sitte igjen med minimum fire poeng her. Men vi klarer vel bedre enn som så? :)
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest