Fantastisk kamp av gutta i dag, og utvilsomt årsbeste

Vi spiller ut ligalederen, og er langt nærmere både 3-0 og 4-0 enn Man.C er 2-1. Det sier ganske mye !
Ser at Hart (og andre) klager over at Man.C var dårlige i dag. Jeg mener vi gjorde de dårlige, fordi vi var agressive og først på alle baller, vant duellene og aldri gav de sjansen til å komme i gang med sitt spill. Det var en fantastisk guts på gutta i dag, og vi brøt til stadighet foran gjestene.
Og endelig løsnet det samtidig for trioen Bojan, Shaqiri og Arnie.

Har lenge følt at både Shaqiri og Bojan har hatt mer inne enn de har vist så langt denne sesongen, men i dag fikk vi se hvor gode de er - og Stoke blir - når disse tre har dagen samtidig. Teknisk briljante og fotballforståelse av en annen verden. Dette gjorde at vi i dag fikk ut det offensive potensialet vi utvilsomt har vært i besittelse av, men som vi ikke har fått ut tidligere i sesongen.
Når også både forsvaret og resten av laget gjør en kjempekamp, så ser vi at toppnivået til Stoke er tatt til et helt nytt nivå, og vi kan i gode stunder - som i dag - slå hvem som helst.
Så vet jeg av erfaring at vi også vil få nedturer i tiden som kommer, men det at vi også har fått kjent på nedturene gjør oppturene bare enda bedre.

Men fortsetter vi slik som dette, så mener jeg det er slett ikke urealistisk at vi denne sesongen faktisk kan kjempe om en plass i topp 6. Det er i alle fall utrolig moro å se Stoke spille nå, og vi har vel aldri hatt bedre mannskap - siden de gylne årene på 70-tallet - enn det vi har nå.
Shaqiri var min MOM i dag, tett fulgt av Arnie og Bojan litt bak der igjen. Gleder meg veldig til fortsettelsen