Aston Villa vs Stoke City

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Aston Villa vs Stoke City

Innlegg vegar56 » 03 Okt 2015, 21:24

Har sett første omgang i opptak nå, det var meget oppløftende.

Så er det 2. omgang,
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 03 Okt 2015, 22:20

vegar56 skrev:Har sett første omgang i opptak nå, det var meget oppløftende.

Så er det 2. omgang,

Mer å sette fingrene på her, men stort sett tilfredsstillende. Herlig seier.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 03 Okt 2015, 22:33

Et så veldig mye bedre Stoke-lag i dag, i forhold til det meste siden sesongen startet.
Cameron, Pieters, Adam og Arnaut var de beste IMO, og så lenge Butland får lite å gjøre,
så har forsvaret og laget gjort jobben defensivt.

Syntes Bojan har hatt en litt treg start i forhold til forrige sesong, men håper og tror han finner tilbake
til gammel storhet ;) Neste match blir trolig MYE vanskeligere, men du store alpakka så godt med 3 Points.
Arnaut ble dessverre feilaktig annulert for gåll i 1. omgang, så veldig fortjent at han ble matchvinner i dag.

Congratz!
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2015, 11:14

En bra gjennomført match av Stoke mot en ganske svak motstander. Aston Villa må nok jobbe hardt for å beholde plassen i PL.
Defensivt var det bra og etter mitt syn skyldtes det at balansen var bedre på midten nå enn i foregående matcher. Adam og Whelan gjorde manns jobb som "førsteforsvarere" og det gjorde jobben lettere for de i det bakre leddet.
Framover synes jeg Arnautovic og Walters var gode. Begge framsto som et uromoment og begge jobbet hardt og voldet Aston Villa mye bry.
Dette var jo en match hvor det skjedde svært lite og med lite sjanser begge veier, men for meg personlig er det alltid viktigst at Stoke tar poeng, måten de gjør det på er ikke så viktig. Stoke nærmer seg nå midten av tabellen og det er jo der laget bør ende opp til slutt også.

Synes disse tre var Stoke sine beste:
Arnautovic
Walters
Adam
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2015, 11:30

Dette synes jeg er kloke ord fra Mark Hughes. Ikke først og fremst hva betreffer Stoke, men mer som en generell observasjon:
“I say it every year but people tend to get a little bit too excited at this time of the season and look at the table and think that teams in specific positions will go on to finish in them come the end of the season, and more often than not that doesn’t tend to be the case,” he enthused.

“It’s not about what you do during the first five or six games it’s about looking at the season as a whole come the end of May and then people can determine how the season has gone. It’s unfair to look at teams and label them as something they maybe aren’t after a few weeks of the season.

Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 04 Okt 2015, 13:37

Morten T. skrev:Dette synes jeg er kloke ord fra Mark Hughes. Ikke først og fremst hva betreffer Stoke, men mer som en generell observasjon:
“I say it every year but people tend to get a little bit too excited at this time of the season and look at the table and think that teams in specific positions will go on to finish in them come the end of the season, and more often than not that doesn’t tend to be the case,” he enthused.

“It’s not about what you do during the first five or six games it’s about looking at the season as a whole come the end of May and then people can determine how the season has gone. It’s unfair to look at teams and label them as something they maybe aren’t after a few weeks of the season.

Veldig, veldig enig, Morten :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 04 Okt 2015, 17:48

Ja, det er bra sagt av Hughes, Torstein. :)
Og jeg mener at de ordene hadde hatt nøyaktig samme kraft og betydning hvis Stoke hadde vært plassert på f.eks. 3. plass pr. dato.
Fotball spilles jo over en hel sesong og derfor synes jeg ikke noe særlig om å trekke ut en, relativt sett, kort periode for dernest å krisemaksimere eller hause opp. Det minner om de samme øvelsene som ivrige konspirasjonsteoretikere bedriver.

Jeg reagerte på det den gangen Pulis var manager og jeg reagerer på det nå, men dette er jo uansett ikke noe spesielt i Stoke. Dette er noe som gjelder i, og spesielt rundt, de aller fleste klubber.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 06 Okt 2015, 08:35

Bare registrerer at ikke alle er enige, to managere forsvant denne helgen ;)
Rodgers kanskje først og fremst på grunn av fjorårssesongen, Advocaat trakk seg (?) vel pga. denne sesongs resultater.
Sherwood og McClaren varer neppe lenge de heller.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Okt 2015, 09:54

vegar56 skrev:Bare registrerer at ikke alle er enige, to managere forsvant denne helgen ;)
Rodgers kanskje først og fremst på grunn av fjorårssesongen, Advocaat trakk seg (?) vel pga. denne sesongs resultater.
Sherwood og McClaren varer neppe lenge de heller.

Og det er greit å være uenig, men kanskje klubbledelser rundt om hadde blitt mer enig hvis de hadde tilegnet seg kunnskap som forteller dem at det å kvitte seg med en trener( spesielt underveis i sesongen ) generelt har svært liten effekt - spesielt på lang sikt?

Jeg synes det er greit at Liverpool kvitter seg med Rodgers, men tidspunktet er helt feil. Den sparkingen burde heller ha skjedd dagen etter at Stoke knuuuuuuuuste dem i forrige sesongs siste kamp. :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest