Det er både vondt og flaut å se på Stoke City FC i disse dager. Første 45 min mot Arsenal må være vår dårligste prestasjon på veldig, veldig lenge.
Det har aldri vært lett å møte Arsenal på bortebane, men dette var rett og slett tragisk. En total feilvurdert strategi fra MG, og Stoke City var
et lag i fullstendig oppløsning. Jeg gir stryk til midtstopperne og vår midtbane i lørdagens match, og i angrepet er Joselu helt usynlig under hele kampen.
Han bør snarest benkes IMO. Ser ut som et meget dårlig innkjøp. Ellers så har heller ikke Van Ginkel levert varene, det virker ikke som at han passer inn i spillestilen i PL.
Dette var mye negativty, men jeg begynner å bli alvorlig bekymret for dagens Stoke lag. Det hadde nok vært best å hente frem mest mulig av magien fra siste kamp
forrige sesong, istedenfor å handle inn spillere som sliter veldig med å passe inn i laget.
Har absolutt ikke mistet trua, men en drastisk forandring må skje allerede de neste matchene. Ellers tror jeg at veien blir veldig kort til at vi må slite mot nedrykk denne sesong.