Stoke-Liverpool

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke-Liverpool

Innlegg Oddvin » 25 Mai 2015, 03:51

For ei helg! Eldste sønnen vår gifter seg, Stoke vinner 6-1. Ka meir kan ei enkel skjel ønske seg?
Oddvin
Ivrig Stokie

Innlegg radiola » 25 Mai 2015, 20:00

Er fortsatt i sjokk. Men tipper de 20 Liverpool-supporterne jeg satt sammen med på Hamar sportsbar ikke kommer seg igjen før langt ute i neste sesong.
Hyggelig å møte en annen Stoke-fan på pub. Mannen fra Sogndal husker jeg ikke navnet på, men han skulle melde seg inn igjen i supporterklubben, lovte han.
:-)
radiola
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 25 Mai 2015, 21:09

radiola skrev:Er fortsatt i sjokk. Men tipper de 20 Liverpool-supporterne jeg satt sammen med på Hamar sportsbar ikke kommer seg igjen før langt ute i neste sesong.
Hyggelig å møte en annen Stoke-fan på pub. Mannen fra Sogndal husker jeg ikke navnet på, men han skulle melde seg inn igjen i supporterklubben, lovte han.
:-)

Du slutter aldri å imponere, Ola! :mrgreen:
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 25 Mai 2015, 22:51

Har sett denne matchen et par ganger nå og 1. omgangen var helt strålende! N`Zonzi var briljant, Arnautovic særdeles god og de tidvis utskjelte herremennene Walters, Diouf og Whelan leverte også så det smalt. Muniesa var også meget god sammen med stødige Shawcross og to flinke og hardtarbeidende backer. Charlie Adam har fått fart på seg sjøl igjen og leverte en suveren avslutning på sesongen. Begovic spilte muligens sin siste match for klubben og han gjorde det uten en eneste ripe i lakken. Crouch( en annen spiller som gjennom en lang karriere har fått mye ufortjent og meningsløs galle fra forskjellig hold ) satte et perfekt punktum på sesongen.
6-1 er ikke hverdagskost og Liverpool har jo et godt( om enn kraftig overvurdert ) lag, så dette smakte veldig godt.

Her er mine tre beste:
HELE LAGET

Da er sesongen over og 9. plass er meget bra og godt innafor det som kan forventes av dagens mannskap. Hver sesong lever sitt eget liv så det er vanskelig å spå om den neste, men fortsetter klubben å være tro mot sine idèer om å skynde seg langsomt og bygge stein på stein på kultivert vis, så kan det fort bli en ny god sesong coming up i 2015/2016. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 01 Jun 2015, 13:10

Mange av oss som var over og så kampen har blitt syke nå, det var visstnok en av "våre egne" som hadde med smitten over til Tollgate :(
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Jun 2015, 15:20

vegar56 skrev:Mange av oss som var over og så kampen har blitt syke nå, det var visstnok en av "våre egne" som hadde med smitten over til Tollgate :(

Syke? Hva skjedde? :roll: : :?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg vegar56 » 04 Jun 2015, 21:54

Sønnen min og jeg fikk halsbetennelse, og også Kristin, kona til Svein.
Kristin (som er kollega av min kone) mente at det var en norsk ungdom som hadde smittet henne. Men Svein har visst sluppet unna, så 75% av de jeg vet om er blitt syke ;) (Pluss at jeg har smittet kona).
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie

Innlegg Richard Prestegård » 07 Jun 2015, 13:30

vegar56 skrev:Sønnen min og jeg fikk halsbetennelse, og også Kristin, kona til Svein.
Kristin (som er kollega av min kone) mente at det var en norsk ungdom som hadde smittet henne. Men Svein har visst sluppet unna, så 75% av de jeg vet om er blitt syke ;) (Pluss at jeg har smittet kona).

Blir fort halsbetennelse når man roper, hyler og jubler for 6-1 over Liverpool ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest