Stoke City vs Queens Park Rangers

Her postes kampene og kommentarene når Stoke spiller

Re: Stoke City vs Queens Park Rangers

Innlegg Lilledino » 31 Jan 2015, 18:56

JonC skrev:3-1 me love, my brother not :shock:
...og WALTERS x 3 får vel ballen med hjem

Han fikk med seg ballen...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Sven-Erik » 31 Jan 2015, 18:59

Lilledino skrev:
JonC skrev:3-1 me love, my brother not :shock:
...og WALTERS x 3 får vel ballen med hjem

Han fikk med seg ballen...

Vel fortjent☺
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie

Innlegg torage » 31 Jan 2015, 19:02

Hærlig med seier i dag og fantastisk at Walters står fram og scorer sitt første hattrick for oss. En god trøst etter noen tunge dager for å komme over skaden til vårt vidunderbarn Bojan :) :)
torage
Ivrig Stokie

Innlegg centauri » 31 Jan 2015, 19:09

Lykkelig slutt, tross alt :D
3-1 var veeeeldig nærme 2-2.

Dette blir en bra sesong for Jonathan :D :D :D
centauri
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 31 Jan 2015, 20:00

Matchen kunne fort vippet feil vei og vi kunne mistet to verdifulle poeng. Vi var svake i store deler av 2.omg. Slapp qpr veldig enkelt inn i kampen parallelt med at vi mistet ball, tapte 2.baller, pasningskvaliteten sank, klareringer gikk stort sett i motspiller. Nei nei, dette var i perioder dårlig mot en motstander som nå har 11 borte-tap på rad. Det spredde seg liksom mye usikkerhet etter deres redusering seint i 1.omgang. Ikke bra! Også trist at Shawcross måtte ut med skade. Svekket nok kvaliteten i bakre firer totalt-sett.
På den annen side, nå har Stoke 3 seiere på rad, og skåret 8 mål. Vi er på 9.plass og klar for 8-dels finalen i FA cup. BRA status ved utgangen av januar.
Hat-trick av ofte utskjelte Walters er kjempeartig, og vel fortjent! En mann som alltid blør for logo'en. Kvaliteten varierer, men i dag var avslutningene kliniske. Synes ellers Ireland var viktig i dag. Godt å se en erfaren kar kan gå inn i Bojans posisjon.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Magnus » 31 Jan 2015, 23:42

Synes dette alt i alt var mye som tidligere i sesongen. Pussig at det ramler så fullstendig sammen utover i 2. omgang, jeg klarer ikke helt bli klok på at et lag som skaper tjue sjanser på overtid på Old Trafford ikke klarer å holde det gående hele veien hjemme mot et bunnlag. Greit nok at samtlige utespillere unntatt Ireland spilte FA-cup på mandag, men mandag til lørdag bør være hvile nok, og ikke var det særlig spenning rundt utfallet i den kampen siste halvtimen heller. Også bekymringsverdig med Shawcross ut, selv om jeg ikke helt kan se for meg at det skulle være en veldig langvarig skade. Det tenkte jeg riktignok da Bojan gikk ut for egen maskin på mandag også, men det var jo noe helt annet.

Men det er klart tre poeng betyr at dette likevel er en bra Stoke-dag, en nervepirrende dupp etter pause eller ikke. Sier meg enig med Knut Ole: Status er at man er på niendeplass når serien er langt over halvspilt, man er fortsatt med i FA-cupen med en fair sjanse på avansement der og formen virker god. Også fantastisk moro med Walters i dag, hatt en forkjærlighet for den mannen etter at han satte inn 1-0 mot Chelsea da jeg var over på Britannia i april 2011. Må tilstå at jeg lar meg overraske litt når han slår til såpass. Ireland tok godt vare på sjansen han fikk i Bojans fravær, og det er vi helt avhengige av at han fortsetter med. Når jeg på mandag tenker tilbake på denne Stoke-helgen kommer jeg til å være happy, selv om det periodevis minnet mye om kamper som har bikket feil vei mange ganger denne sesongen.

(Etter fire år som registrert bruker bruker jeg mitt første innlegg på Stoke - QPR. Passe sært.)
Magnus
Newbie

Innlegg Lilledino » 01 Feb 2015, 10:13

[quote

(Etter fire år som registrert bruker bruker jeg mitt første innlegg på Stoke - QPR. Passe sært.)[/quote]

Kut da..
Når det skal siers, så har vi bare tapt 1 kamp på de siste 6 matchene... Bra form... Nå er det Newcastle borte ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 01 Feb 2015, 17:09

Det var ikke et vanlig hat trick på Walters i går. Han gjorde det med stil, DET PERFEKTE HAT TRICK.
1-0, høyre fot
2-0, venstre fot
3-1, heading.
I tillegg var det hans 200. kamp for Stoke - bare for å sette prikken over i'en.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 01 Feb 2015, 20:09

Hjemme igjen etter noen dager i alltid like sjarmerende Stoke-on-Trent og gårsdagens match som høydepunkt.
Stanley Matthews ble behørig markert både før matchen og i pausen og det var også flere markeringer i forhold til den antirasistiske kampanjen "Kick it out!" Veldig flott!

Selve kampen var vel sånn omtrent midt på treet kvalitetsmessig. En god førsteomgang av Stoke med ganske få sjanser og litt for mye tversoverpass, og en tannløs mostander. Andre omgang langt svakere og det så stygt ut en periode ettersom QPR jobbet seg inn i kampen og tok over styringa. Periodevis var det litt kaos i forsvarsspillet til Stoke, men heldigvis gikk det bra etter at Walters ordna biffen til slutt.

Jeg synes vel at disse tre var Stoke sine beste:
Walters
Ireland
Wollscheid

Og da er det bare å begynne å spare igjen til en ny tur... :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 01 Feb 2015, 23:23

Blir litt overraska over hvordan det kan skifte fra at vi har stålkontroll, til at et bånnlag til de grader blir det førende laget.
At det også skjer hjemme på The Brit, gjør ikke saken bedre....etter en lang nervøs periode i 2. omgang, klarte vi heldigsvis å
snu dette til vår fordel. Litt hjelp av tverrlegger og en meget god Bego ;) Forøvrig var høydepunktet å se samarbeide mellom
Ireland og Walters. Håper Hughes satser på disse to i neste match også, og flott at Walters fikk hat-trick i sin 200 kamp for SCFC.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Stoke "live"

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest