bejori skrev:Så Milan mot Arsenal, som ble helt utspilt. Nå er vel ikke Valencia i Milans klasse, men måten å spille på og fotballferdighetene ligger ikke så langt bak, så dette kan bli en grusom opplevelse, men vi får håpe at Stoke kan bite fra seg på hjemmebane, men rakner det så blir det stygt.
Morten T. skrev:bejori skrev:Så Milan mot Arsenal, som ble helt utspilt. Nå er vel ikke Valencia i Milans klasse, men måten å spille på og fotballferdighetene ligger ikke så langt bak, så dette kan bli en grusom opplevelse, men vi får håpe at Stoke kan bite fra seg på hjemmebane, men rakner det så blir det stygt.
Jeg er utrolig spent på hvordan vi går ut i denne matchen.
Jeg frykter at Pulis nok en gang vil kjøre en taktikk og en lagoppstilling som indikerer en altfor stor respekt for en klubb med et "navn", men jeg håper ikke det.
Dette blir avgjort over to kamper, Stoke har allerede gjort det bedre enn forventet, vi har ingen ting å tape, så mitt råd er: Kjør på. klin til og sats offensivt. Funker ikke det så går vi i hvertfall ned med flagget til topps.
kl 18–24: 7°C, nedbør: 0 – 0,1 mm, vind: lett bris, 6 m/s fra vest
Morten T. skrev:Upson er ute i denne etter det røde kortet mot Besiktas, men ellers så skal alle være tilgjengelige.
Her MÅ vi skaffe oss et godt utgangspunkt! Det betyr at vi MÅ være modige, offensive i tankegangen og gi spanjolene litt juling. Lar vi disse balltrillerne få komme i gang med spillet sitt så er vi totalt sjanseløse.
Stiller vi slik?:
Begovic-
Woodgate-Huth-Shawcross-Wilson-
Pennant-Whelan-Whitehead-Etherington
Fuller-
Crouch
Benk: Sørensen-Shotton-Jerome-Palacios-Walters-Wilkinson
Jeg tror ikke Woodgate er med i troppen i EL, eller gjaldt det bare gruppespillet ?
And Stoke can also call on Jonathan Woodgate and Danny Collins, who are now eligible to feature in the competition.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest