før Stoke City - Valencia

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

før Stoke City - Valencia

Innlegg pål - lillehammer » 13 Feb 2012, 13:27

Etter noen nitriste kamper er det klart for europaliga mot Valencia. det blir definitvit en knalltøff kamp men også en kamp hvor det lett kan snu igjen. Med litt femie spanjoler på en forblåst Britannia kan det bli veldig morsomt. Reiser over torsdag morgen og gleder meg masse til kamp,
Come on, Stoke. Never, ever forget... we'll be with you, every step along the way...
pål - lillehammer
Ivrig Stokie

Re: før Stoke City - Valencia

Innlegg Morten T. » 15 Feb 2012, 16:10

Upson er ute i denne etter det røde kortet mot Besiktas, men ellers så skal alle være tilgjengelige.
Her MÅ vi skaffe oss et godt utgangspunkt! Det betyr at vi MÅ være modige, offensive i tankegangen og gi spanjolene litt juling. Lar vi disse balltrillerne få komme i gang med spillet sitt så er vi totalt sjanseløse.

Stiller vi slik?:

Begovic-
Woodgate-Huth-Shawcross-Wilson-
Pennant-Whelan-Whitehead-Etherington
Fuller-
Crouch

Benk: Sørensen-Shotton-Jerome-Palacios-Walters-Wilkinson
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 15 Feb 2012, 16:46

Svært få trodde at vi ville komme videre i Europa-Cup, men den oppgaven har vi klart med glans. Å møte Valencia i morgen, blir nesten som den gang vi møtte Ajax i '74.
En feit bonus å komme videre, og jeg velger å være forsiktig optimist. Jeg håper knokkelfotball vinner over individuelle ferdighter denne gang.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg bejori » 16 Feb 2012, 00:11

Så Milan mot Arsenal, som ble helt utspilt. Nå er vel ikke Valencia i Milans klasse, men måten å spille på og fotballferdighetene ligger ikke så langt bak, så dette kan bli en grusom opplevelse, men vi får håpe at Stoke kan bite fra seg på hjemmebane, men rakner det så blir det stygt.
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 16 Feb 2012, 00:35

bejori skrev:Så Milan mot Arsenal, som ble helt utspilt. Nå er vel ikke Valencia i Milans klasse, men måten å spille på og fotballferdighetene ligger ikke så langt bak, så dette kan bli en grusom opplevelse, men vi får håpe at Stoke kan bite fra seg på hjemmebane, men rakner det så blir det stygt.

Jeg er utrolig spent på hvordan vi går ut i denne matchen.
Jeg frykter at Pulis nok en gang vil kjøre en taktikk og en lagoppstilling som indikerer en altfor stor respekt for en klubb med et "navn", men jeg håper ikke det.
Dette blir avgjort over to kamper, Stoke har allerede gjort det bedre enn forventet, vi har ingen ting å tape, så mitt råd er: Kjør på. klin til og sats offensivt. Funker ikke det så går vi i hvertfall ned med flagget til topps.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 16 Feb 2012, 01:12

Morten T. skrev:
bejori skrev:Så Milan mot Arsenal, som ble helt utspilt. Nå er vel ikke Valencia i Milans klasse, men måten å spille på og fotballferdighetene ligger ikke så langt bak, så dette kan bli en grusom opplevelse, men vi får håpe at Stoke kan bite fra seg på hjemmebane, men rakner det så blir det stygt.

Jeg er utrolig spent på hvordan vi går ut i denne matchen.
Jeg frykter at Pulis nok en gang vil kjøre en taktikk og en lagoppstilling som indikerer en altfor stor respekt for en klubb med et "navn", men jeg håper ikke det.
Dette blir avgjort over to kamper, Stoke har allerede gjort det bedre enn forventet, vi har ingen ting å tape, så mitt råd er: Kjør på. klin til og sats offensivt. Funker ikke det så går vi i hvertfall ned med flagget til topps.

Helt enig ! Vår sjanse i denne kampen ligger i å være agressive, sette de under press og aldri gi Valencia ro til å komme i gang med sitt spill. Vi er desidert best når vi spiller på den måten, og den forsiktige og avventende spillestilen som TP i mange kamper legger opp til, fungerer som regel dårlig. En annen side av samme sak er at vi må satse fremover for å få mål, for jeg tror vi bør ha et par mål å gå på før returmøtet om vi skal ha noen som helst sjanse til å gå videre. Vi ble rundspilt av Besiktas i Tyrkia, og det kommer neppe til å bli noe enklere på Mestalla. 2-0 hjemme ville være et kanonresultat å ta med seg til Spania, da ville vi hatt et realistisk håp om avansement. Det blir veldig vanskelig, men helt umulig er det jo ikke. Vi har jo også en tradisjon for å spille bedre mot antatt bedre lag, og trives tydelig bedre som underdogs enn hvor vi er favoritter. Så det er alltids lov å håpe..... :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 16 Feb 2012, 09:34

Vi har vel ikke værgudene på vår side i kveld. Det er meldt:
kl 18–24: 7°C, nedbør: 0 – 0,1 mm, vind: lett bris, 6 m/s fra vest

Hadde håpet på noe kaldere + mer vind.
Enig med de foran her som sier vi må trøkke til som bare pokker.
Før sist helg var ikke Valencia i noe særlig form, så de i et par kamper på Canal +. Men så knuste de til i helgen med 4-0. Håper det var et blaff.
Valencia har såpass erfaring at de vil nok ikke være misfornøyd med uavgjort. Vi er nødt til å vinne, helst uten å slippe inn mål. Det siste tenker nok Pulis på, såpass mye at det blir lite trøkk fremover - er jeg redd :?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg ToGra » 16 Feb 2012, 20:38

Morten T. skrev:Upson er ute i denne etter det røde kortet mot Besiktas, men ellers så skal alle være tilgjengelige.
Her MÅ vi skaffe oss et godt utgangspunkt! Det betyr at vi MÅ være modige, offensive i tankegangen og gi spanjolene litt juling. Lar vi disse balltrillerne få komme i gang med spillet sitt så er vi totalt sjanseløse.

Stiller vi slik?:

Begovic-
Woodgate-Huth-Shawcross-Wilson-
Pennant-Whelan-Whitehead-Etherington
Fuller-
Crouch

Benk: Sørensen-Shotton-Jerome-Palacios-Walters-Wilkinson

Jeg tror ikke Woodgate er med i troppen i EL, eller gjaldt det bare gruppespillet ?
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 16 Feb 2012, 20:45

Jeg tror ikke Woodgate er med i troppen i EL, eller gjaldt det bare gruppespillet ?

Ny tropp og nye muligheter ;)
Fra BBC:
And Stoke can also call on Jonathan Woodgate and Danny Collins, who are now eligible to feature in the competition.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest