Før Fulham-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Fulham-Stoke

Innlegg Morten T. » 10 Feb 2012, 10:59

Denne blir en vanskelig nøtt, og tatt i betraktning at Stoke er i skral form så kan dette bli tungt. Fulham er allikevel en overkommelig motstander og vi bør ha, under forutsetning av at vi tør å satse, muligheter til poeng.

Huth er definitivt ute, ellers har jeg ikke sett noe. Etherington bør vel være klar igjen?

Stiller vi slik?:

Sørensen-
Shotton-Woodgate-Shawcross-Wilson
Pennant-Palacios-Whelan-Etherington
Jerome-
Crouch

Benk: Begovic-Wilkinson-Delap-Fuller-Upson-Walters
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Fulham-Stoke

Innlegg -Tottal- » 10 Feb 2012, 12:01

Jeg liker den oppstillingen, bortsett fra at bom-kjøpet Palacios bør byttes ut med Walters eller Whitehead.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Ovis » 10 Feb 2012, 16:16

Det hadde vært heilt flott hvis Tony Pulis hadde satsa på den lagoppstillingen. Det hadde vært spennende og sett kva det hadde ført til. Det må snart være på tide at Palacios får sjangsen.
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 10 Feb 2012, 16:34

En ikke helt usannsynlig lagoppstilling. Men, jeg tror nok han starter med Walters og ikke begge kantspillerne. Håper også han foretrekker Upson fremfor Woodgate, men tviler. Bortekamp kan betyr Delap på kanten og kanskje tilogmed Whitehead sentralt fremfor Whelan som jo har en lei tendens til å være på motstanderens banehalvdel - en sjelden gang!
Men for all del Morten; jeg heier på deg :D
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 10 Feb 2012, 17:20

Morten T. skrev:Denne blir en vanskelig nøtt, og tatt i betraktning at Stoke er i skral form så kan dette bli tungt. Fulham er allikevel en overkommelig motstander og vi bør ha, under forutsetning av at vi tør å satse, muligheter til poeng.

Huth er definitivt ute, ellers har jeg ikke sett noe. Etherington bør vel være klar igjen?

Stiller vi slik?:

Sørensen-
Jerome-
Crouch

Skulle veldig gjerne ha sett denne lagoppstillingen. Er vel i øyeblikket vårt optimale start-ellever til Fulham-kampen. Vil heller ha Huth enn Woodgate, men han er jo ikke aktuell til denne kampen, så da så..... :) Og så ville jeg vel fortsatt hatt Jones på benken, men jeg skjønner jo at det ikke er en forglemmelse at han ikke er på benken din....he, he.... ;)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg ToGra » 10 Feb 2012, 23:45

Torstein Norevik skrev:
Morten T. skrev:Denne blir en vanskelig nøtt, og tatt i betraktning at Stoke er i skral form så kan dette bli tungt. Fulham er allikevel en overkommelig motstander og vi bør ha, under forutsetning av at vi tør å satse, muligheter til poeng.

Stiller vi slik?:

Sørensen-
Jerome-
Crouch

Skulle veldig gjerne ha sett denne lagoppstillingen. Er vel i øyeblikket vårt optimale start-ellever til Fulham-kampen. Vil heller ha Huth enn Woodgate, men han er jo ikke aktuell til denne kampen, så da så..... :) Og så ville jeg vel fortsatt hatt Jones på benken, men jeg skjønner jo at det ikke er en forglemmelse at han ikke er på benken din....he, he.... ;)

Enig, men ville vel hatt Upson framfor Woodgate.
Brukerens avatar
ToGra
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 11 Feb 2012, 00:01

ToGra skrev:
Torstein Norevik skrev:

Stiller vi slik?:

Sørensen-
Jerome-
Crouch

Enig, men ville vel hatt Upson framfor Woodgate.

Ikke nødvendigvis uenig i det. Er vel kanskje den plassen (i Huths fravær) som er mest åpen, selv om jeg personlig (under tvil) landet på Woodgate denne gang....
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 11 Feb 2012, 10:58

Ligner mye på mitt valg, Morten.
Woodgate/Upson i midtforsvaret er fifty-fifty. Shotton på back, ja takk!
Aner ikke status for Etherington, men er han 100% frisk må han starte. Samme med Palacios.
Walters, som vel er den angriperen i PL med flest minutter, tror jeg starter i dag også.
Lykke til i dag, folkens. Goaaaarn!
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg AK66 » 11 Feb 2012, 14:41

Enig i at dette er en hard nøtt. Men nøtter er til for å knekkes! Det er jo bare Fulham :lol:
Den beste medisinen er solid forsvarsspill og giftige kontringer - det trengs mot og 3 poeng ;)
AK66
Newbie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest