Her er de 25 vi skal sette vår lit til i siste halvdel av sesongen:
http://www.stokecityfc.com/page/NewsDet ... 22,00.html
Ingen direkte overraskelser. Danny Collins er inne i varmen igjen og Pulis har fortsatt trua på Sidibe...
Jeg gleder meg til å se mannen "spille fotball til høsten igjen". For greier han å "spille fotball", så vil det bli en helt ny opplevelse og en stor forandring i forhold til hva som har blitt vist hittils.mfkpotter skrev:At Sidibe i det hele tatt er med i troppen sier vel det meste om geniet fra Newport, mannen kan jo ikke spille fotball før til høsten igjen.
Når jeg først nevner noen ord om TP igjen, mannen har nå funnet ut at "alle" ønsker Stoke ut av FA cupen etter at de skal spille en kamp klokka 12.00 på en søndag.
I beste TP ånd så er det bortforklaringer hele veien, sånn i tilfelle han skulle gå på et pinlig tap mot laget fra League 2.
Våkn opp fra din paranoide verden Tony, det er ikke bare Stoke som må i gjennom denne kamper til disse tidene.
Morten T. skrev:Jeg gleder meg til å se mannen "spille fotball til høsten igjen". For greier han å "spille fotball", så vil det bli en helt ny opplevelse og en stor forandring i forhold til hva som har blitt vist hittils.mfkpotter skrev:At Sidibe i det hele tatt er med i troppen sier vel det meste om geniet fra Newport, mannen kan jo ikke spille fotball før til høsten igjen.Når jeg først nevner noen ord om TP igjen, mannen har nå funnet ut at "alle" ønsker Stoke ut av FA cupen etter at de skal spille en kamp klokka 12.00 på en søndag.
I beste TP ånd så er det bortforklaringer hele veien, sånn i tilfelle han skulle gå på et pinlig tap mot laget fra League 2.
Våkn opp fra din paranoide verden Tony, det er ikke bare Stoke som må i gjennom denne kamper til disse tidene.
Bommer jeg fælt hvis jeg påstår at du ikke akkurat er noen blodfan av Pulis, Rune?
-Tottal- skrev:Og denne stabukken har oppnådd mer med Stoke City enn noen hadde våget å håpe på for noen få år siden. Vi er etablert i PL, har vært i FA-Cup finale for første gang og har også klart å komme videre i Europa-Cup for første gang i Stoke sin historie. Når det er sagt så er jeg langt vei enig i frustrasjonen over lite utvikling i spillestil. Bortsett fra noen gode vinger og enkelte spillere med bedre kvaliteter enn tidligere, har det skjedd veldig lite. Jeg syntes lilevel det blir urettferdig å dømme Pulis som mer eller mindre håpløs for videre utvikling, før sesongen er ferdig og avsluttet. Foreløpig har han lykkes. Hver eneste sesong.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest