Hva er en supporter?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hva er en supporter?

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2010, 15:03

Hva er din definisjon på supporter?
For min del dreier det seg om en person som har et livslangt og følelsesmessig forhold til en klubb. Dette er uavhengig av hvordan klubben gjør det sportslig, selv om de til enhver tid sportslige resultatene selvfølgelig påvirker sinnsstemningen.
Personen må også støtte klubben gjennom tykt og tynt, MEN her er det viktig å spesifisere. Med støtte mener jeg IKKE at man konstant skal være glad, positiv og ukritisk til det som skjer i egen klubb. Snarere tvert i mot, faktisk. Jeg mener at man skal være konstant kritisk til det som pågår i egen klubb. Spillere, trenere, ansatte, eiere...de er alle på gjennomreise og er ikke trofaste for fem flate øre. Det er det supporterne som er. Med det mener jeg IKKE at man skal være en kronisk grinebiter som kun ser dunkelt på tilværelsen, med det så mener jeg at supporterne er i sin fulle rett til å ytre seg, og gå til forskjellige andre tiltak( f.eks. boikott ), hvis de ser, eller mener, at det bærer galt av sted.

En supporter for meg er en person som viser hele følelsesspekteret sitt i sin støtte til klubben.

Hva er DIN definisjon?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron