Er det egentlig noe vits å snakke om nedrykk og lage skjemaer om det lenger( jeg gjorde det den første sesongen i PL ), og attpåtil skjelve i buksene?
Bør vi ikke snart bare erkjenne at Stoke er en rik klubb med en god spillerstall og heller snakke om at det vil være skuffende hvis klubben ikke plasserer seg inne blant de 10 beste?
Ja, jeg veit hvor vi kommer fra og blablabla, men faktum er at det er en god del klubber i PL( og utafor også ) som bare kan drømme om å ha de økonomiske musklene Stoke har og den troppen vi har pr. dato( som enda ikke er komplett, men dog ). Jeg leste et sted for noen uker siden at Stoke har brukt mer penger enn Man United de siste årene på spillerkjøp, bare for å sette det hele litt i kontekst.
Ja, jeg vet at det går opp og ned i fotball og fire-fem strake tap så er vi i nedrykksstriden. Jeg finner det bare ikke realistisk at vi skal havne der. Først og fremst skyldes det kvaliteten i Stoke sin tropp, dernest at det finnes en god bunch med lag som ikke holder samme nivå over en hel sesong.
Agree?