Før Stoke-Aston Villa

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke-Aston Villa

Innlegg Morten T. » 22 Des 2011, 22:09

På selveste Stefanusdagen :shock: tar Stoke i mot Aston Villa.
Villa er et lag vi har et ganske godt tak på og jeg tror det fortsetter. Shawcross er definitivt med igjen, og Crouch, Whelan og Etherington ser også ut til å rekke denne. Har ikke sett så mye om Villa foreløpig, men det rapporteres at Darren Bent kommer tilbake etter skade og muligens spiller denne.

Stiller vi slik, mon tro?:

Sørensen
Woodgate-Huth-Shawcross-Wilson
Pennant-Delap-Whelan-Etherington
Fuller-
Crouch

Benk: Begovic-Whitehead-Jones-Higginbotham-Shotton-Walters
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke-Aston Villa

Innlegg bejori » 22 Des 2011, 23:02

Hutton ble utvist mot Arsenal og det er en klar svekkelse i Villa-forsvaret. Ellers er jo Villa det dårligste laget i Premier-League på dødballer i mot og cornere, så dette kan bli moro dersom Stoke klarer å legge press på dem. Tror både Pennant og Etherington vil få mye rom å løpe i dersom de spiller. Hadde ønsket at Fuller starter i stedet for Walters som virker sliten.
bejori
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Des 2011, 09:43

Ser at flere spillere hos Aston Villa rapporteres klare til denne. Darren Bent, Stephen Ireland, Emile Heskey og James Collins er alle klare etter skade. Det kan jo gi dem en real boost, men det kan også slå andre veien hvis disse gutta er litt rustne. Eneste skaden de har er dermed på Chris Herd.

Største utfordringa rundt denne matchen blir å få sett den. Denne går jo på kvelden 2. juledag og da handler det jo for mange om få trykka ned det siste ribbefettet og skvise ut de siste dråpene av akevittflaska. I tillegg til en masse andre tradisjonelle gjøremål, selvfølgelig.
Selv har jeg fått tak i en slik bærbar sak hvor jeg kan se matchen på TV2 Sumo. Et headset følger også med slik at knaselyder fra krumkaker og smørfattig julebakst ikke forstyrrer....

Hvordan løser dere utfordringa denne dagen, folkens? ;)

God Jul, forresten! :)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 23 Des 2011, 13:56

Min familie,slekt, venner og arbeidsplass er fullt inneforstått med at Stoke kamp går foran....alt 8-) . Aston Villa kampen er selvfølgelig ikke noe unntak! Jeg blir ALDRI bedt på noe mellom kl 16 og 18 på en lørdag og ingen tør å komme på besøk i dette tidsrommet. Såpass respekt har jo omverdenen for mitt forhold til Stoke City! Har ikke alle det slik? ;)

Så til kampen; at Hutton er ute er neppe noen svekkelse, mannen er jo en tikkende bombe! At flere nøkkelspillere, og da spesielt Bent, er tilbake fra skade er betydelig verre for vår del. Uansett, Villa er i såpass skrøpelig forfatning at vi bør banke de. Laget jeg håper vi løper ut på Britannia med denne kvelden er;

Sørensen
Shotton-Huth-Shawx-Wilson
Pennant-Palacios-Whelan-Ethers
Fuller-Crouch

Men, tror vel at Woodgate blir høyre back, Whitehead sentral og Walters i mellomrommet.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 23 Des 2011, 15:37

Svein Nilsen skrev:Min familie,slekt, venner og arbeidsplass er fullt inneforstått med at Stoke kamp går foran....alt 8-) . Aston Villa kampen er selvfølgelig ikke noe unntak! Jeg blir ALDRI bedt på noe mellom kl 16 og 18 på en lørdag og ingen tør å komme på besøk i dette tidsrommet. Såpass respekt har jo omverdenen for mitt forhold til Stoke City! Har ikke alle det slik? ;)

Du har ordna deg bra, Svein. ;)
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Knut Ole » 23 Des 2011, 18:04

Hvordan løser dere utfordringa denne dagen, folkens? ;)

Av og til manøvrering som må til. Denne gangen la jeg opp løpet med å invitere de eldste tantene til en relativ tidlig 2.juledagsmiddag. Serverer sherry o.l. ved 6 tiden , og til alles glede fases selskapet ut i tide før kick-off.

Tror forresten det blir tøft og jevnt (igjen) på mandag. Det laget som stiller på den andre siden av banen er en svær klubb som har underprestert og som garantert sikter mot at det nettopp er denne kampen den sure trenden skal snus. Leser at nøkkelspillere hos AV er på plass igjen. Ser fram til 101% innsats fra våre karer og håper klokt laguttak og boost fra tribunen gjør at oppgjøret vipper vår vei.
Knut Ole
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 26 Des 2011, 19:07

Faren er forventingen om bare å hente inn 3 poeng.. Bent er tilbake, og han er jeg skikkelig bekymret for.. Enig med Morten og det som skrives, håper at Ric starter... Spent på lagoppstillingen....

Jeg sitter hjemm med syk sambo og hund.. Må finne en stream..Anyone ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Håkon Banks Steine » 26 Des 2011, 19:47

So, before, you come to break down the door,
Forgive me Delilah I just couldn't take anymore.
Brukerens avatar
Håkon Banks Steine
Ivrig Stokie

Innlegg Baretor » 26 Des 2011, 21:12

Tilbød meg selvsagt å klargjøre dagens middag. Den var klar til ca 1800 og nå ligger familien strødd, mett å fin. Jeg hoppet over runde 2 med ribbe, dessert og nøyde meg med kun en liten knert. De andre hviler og TV´n står på oppvarming. Herlig.
Baretor
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest