Før Bolton- Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Bolton- Stoke

Innlegg O2Stokie » 05 Nov 2011, 14:31

Hadde det ikke vært j.... typisk at Bolton tok sin første hjemmeseier for året mot oss? Frykter at dette er en slik typisk kamp hvor motstanderen vår snur en dårlig trend, hadde vært interessant å sett en statistikk på hvor mange ganger dette har skjedd oss. Føler at det er litt erketypisk Stoke at når vi møter motstandere som ha slitt lenge, så er vi første klubben de klarer å vinne over igjen.
Sitter med en dårlig magefølelse på at vi går på et nytt tap.
Laget? Mange halvskadde og sliten bein?
Håper vi stiller slik:
Bego
Wilkinson, Shawcross, Huth, Wilson
Pennant, Whelan, Walters, Etherington (tror Walters fint kan fungere i en midtbanerolle, Delap er ikke bra nok lengre)
Jones, Crouch
Men tror det blir slik:
Bego
Huth, Shawcross, Woodgate, Wilkinson
Pennant, Delap, Whelan, Etherington
Walters, Crouch
O2Stokie
Ivrig Stokie

Re: Før Bolton- Stoke

Innlegg -Tottal- » 06 Nov 2011, 07:30

Bolton er en perfekt motstander for å forsøke å snu en dårlig og røten PL form. Jeg ser på denne match som en liten eksamen for resten av sesongen. Klarer vi poeng i dag, er det håp for at vi kan bli Top 8.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 06 Nov 2011, 13:32

Fargene er selvsagt røde og hvite og i dag tar vi en dobbel. :lol:
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Nov 2011, 14:03

JonC skrev:Fargene er selvsagt røde og hvite og i dag tar vi en dobbel. :lol:

Lykke Til! :D
Som Oslo-gutt er man opplært til å holde seg vekk fra sentrum to ganger i året. Cupfinalehelga og Grete Waitz-løpet( finnes ikke lenger, men der var det mange brunstige kvinns med rødvinstenner ikledd lite tiltalende sykkelbukser og som forlengst hadde passert overgangsalderen, gitt! ).
Jeg tipper Brann vinner 2-1. :|

----
Matchen mot Bolton blir tøff og jeg tror neppe vi får med oss mer enn ett poeng, men håper selvfølgelig på alle tre. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Svein Nilsen » 06 Nov 2011, 15:47

.......vi har snakket om at Austin fra Brann hadde vært et interessant navn til Stoke. Etter hva jeg har sett av cupfinalen til nå (spilt 70 minutter) ser jeg klart at vi trenger Barrantes fra Ålesund; han er jo akkurat hva vi trenger; kreativ, offensiv og supre avslutningsferdigheter!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg JonC » 06 Nov 2011, 15:53

Svein Nilsen skrev:.......vi har snakket om at Austin fra Brann hadde vært et interessant navn til Stoke. Etter hva jeg har sett av cupfinalen til nå (spilt 70 minutter) ser jeg klart at vi trenger Barrantes fra Ålesund; han er jo akkurat hva vi trenger; kreativ, offensiv og supre avslutningsferdigheter!

Er i prinsippet helt enig, .....så langt. Men så er det dette med spillestilen da? Den må jo endres totalt om spillere som Barrantes skal komme til sin rett.Og det skjer vel ikke under Pulis.
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie

Innlegg Josef » 06 Nov 2011, 16:15

Vi har virkelig noe å spille for idag. Synes vi bare bør kjøre på, kansje med en helt annen taktikk, for noe annet en poeng idag er flaut.

Så er det vel landslagspause også neste helg, noe jeg syntes er helt jævli kjedelig.
Josef
Ivrig Stokie

Innlegg TrondG » 06 Nov 2011, 16:25

Håper guttene i England kan redde litt av dagen min nå.. tragisk opptreden av Brann på Ullevaal
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 06 Nov 2011, 16:37

TrondG skrev:Håper guttene i England kan redde litt av dagen min nå.. tragisk opptreden av Brann på Ullevaal

Ja, Brann var slakke i draget.
Kjedelig match og nok en bekrefetelse på at norsk fotball i det store og hele består av å gjøre massevis av feil valg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest