Før Stoke- Newcastle.

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke- Newcastle.

Innlegg O2Stokie » 30 Okt 2011, 14:31

Hola, compadres.
Er det denne kampen som gjør en ende på Newcastle's ubeseirete rekke? Ser vi på tidligere kamper i PL så blir det det, Newcastle har ikke slått oss over 4 kamper enda. Fort Brittannia holder enda, og vi får en jevn kamp men en komfortabel seier til slutt. Crouch og Walters skårer, så kommer Jones inn og putter det tredje.
Laget?
Bego
Huth, Shawcross, Woodgate, Wilson
Pennant, Whelan, Delap, Etherington
Walters, crouch
Benken: Sorro, Upson, Wilkinson, Whitehead, Palacios, Jones, Jerome.
O2Stokie
Ivrig Stokie

Re: Før Stoke- Newcastle.

Innlegg Morten T. » 31 Okt 2011, 15:57

Dette blir en vanskelig nøtt selv om Newcastle har flere skader. Jeg føler meg ikke helt sikker på Stoke for tiden...
Vi må tørre mer og så må vi skape flere sjanser.
Jeg håper Pennant er med. Han er viktig! Og så må snart Etherington finne tilbake til fjorårsformen. Han har vært på nedadgående denne sesongen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 31 Okt 2011, 19:39

Den viktigste grunnen til at Ethers ikke viser samme form som ifjor, er jeg ganske sikker kommer av at han ikke passer til å spille på høyresiden....noe som har skjedd alt for ofte denne sesongen pga av at vi har for dårlige alternativer når Pennant ikke kan spille. En stygg taktisk feil etter mening, da vi mister en god venstreving og får to middelmådige kantspillere.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Baretor » 31 Okt 2011, 20:57

Bortsett fra dødballsituasjoner er det våre gode kanter som er beholdningen i vårt angrepsspill. Trenger begge i god form for virkelig å blomstre. Uten en kreativ sjel på midten blir vi veldig sårbar. Men herlig, hurtig og oppofrende angrepsspill i lengderetningen er heller ikke å forakte. På vårt beste er det rett og slett vakkert.
Baretor
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Rikitikitak og 1 gjest