Før Chelsea-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Chelsea-Stoke

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2010, 14:53

Chelsea har Bosingwa, Bruma og Kakuta ute.
Stoke har Sidibe ute. Jones og Lawrence er tvilsomme.


Chelsea har ikke sluppet inn mål i PL siden April. Denna kan bli tøff..... ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg TrondG » 27 Aug 2010, 20:49

Har akkurat spilt 30 kr på at Stoke vinner borte (20 i Odds hos Norsk Tipping) samt. at Manu slår West Ham hjemme, den er sikker. Kan bli en fin lørdag.

Selv om jeg ser realiteten - vi kommer med all sansynlighet til å bli rævkjørt - så holder jeg troen oppe. Uavgjort eller årets ran? Hvem vet? Uansett gleder jeg meg noe enormt til en kald en i hånden foran TV-en i morgen ettermiddag. GO ON STOKE!
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2010, 21:01

TrondG skrev:Har akkurat spilt 30 kr på at Stoke vinner borte (20 i Odds hos Norsk Tipping)

Har gjort det samme sjøl, kombinert med Skeid-seier( som vel er omtrent like usannsynlig ;) ) og ytterligere 6 kamper til. Hittil i år har jeg greid å skrape sammen 605 kroner i premier fra gjengen på Hamar, men jeg håper det snur seg i morra... :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg O2Stokie » 28 Aug 2010, 11:00

Er aldri fornøyd med å tape, men hvis vi kan gå ned med flagget til topps, som det heter, så er dette og Old Trafford de to vanskeligste bortekampenene i PL for oss. Håper på et sjokkresultat :)
O2Stokie
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 491
Registrert: 09 Aug 2010, 20:55

Re: Før Chelsea-Stoke

Innlegg Sven-Erik » 28 Aug 2010, 12:49

Morten T. skrev:
TrondG skrev:Har akkurat spilt 30 kr på at Stoke vinner borte (20 i Odds hos Norsk Tipping)

Har gjort det samme sjøl, kombinert med Skeid-seier( som vel er omtrent like usannsynlig ;) ) og ytterligere 6 kamper til. Hittil i år har jeg greid å skrape sammen 605 kroner i premier fra gjengen på Hamar, men jeg håper det snur seg i morra... :D


Tønsbergs Blads tippe"ekspert" har plukket ut denne kampen som helgens outsider. Han setter B og skriver følgende;

"Chelsea med prikkfri start på sesongen. 2 ganger 6-0 vitner om nok en gullsesong. Lagene de har møtt er nok de svakeste sammen med Blackpool.
Stoke står med to 1-2 tap, men har hatt litt stang ut så langt. Scorer Stoke det første målet, så er de kapable til å beholde ledelsen mot hvem som helst.
Halvgal B på brua."

Veldig bra tippet synes nå jeg, og kommer også til å fornye mitt abonnement på denne avisen. :D
Red & White & Stoke & Proud
Brukerens avatar
Sven-Erik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1624
Registrert: 08 Aug 2010, 12:03
Bosted: Jarlsø, Tønsberg


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron