Hvem skal ut av rekka gå?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvem skal ut av rekka gå?

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2011, 20:15

For klubber som er interessert i å utvikle seg så må det hele tiden fylles på med nye spillere som kan forsterke laget. Det betyr også at spillerne på andre siden av skalaen må selges eller lempes ut. Det kan bety at noen gamle helter og personlige favoritter forsvinner, men fotball er ingen koseklubb hvor de myke verdiene vinner. Det er en rå, relativt kynisk og beinhard industri.
Hvis vi antar at Stoke får inn en håndfull med spillere på tampen av "vinduet", så bør disse spillerene, etter min mening bli vurdert solgt/lånt ut eller rett og slett tuppa ut av Stoke City F.C.:

Danny Collins - etter en bra start så har pila pekt stabilt nedover for Collins. Bør vurderes for salg, selv om han forsvarer en plass i en 25-manns tropp.

Florent Cuvelier - Talentfull unggutt, men det er for tidlig for han. Bør lånes ut.

Tom Soares - Langt unna startplass hvis alle er friske og raske. Bør selges.

Diego Arismendi - Har vært såpass lenge i klubben at han burde ha slått til nå. Er villig til å gi han en sesong til med utlån, men så bør det være slutt hvis ikke de bra prestasjonene kommer jevnlig.

Mamady Sidibe - For tusande gang: Bør selges eller få en jobb som "sosialminister" i støtteapparatet.

Ryan Shotton - Bør være i troppen, men får han ikke spilletid så bør han lånes ut i januar. Bør ikke selges.

Danny Pugh - Forsvarer en plass i en 25-mannstropp, men bør bare brukes ved skader/sykdom. Salg bør vurderes.

Carlo Nash - Bra tredjekeeper og bør ikke selges eller lånes ut.

Thomas Sørensen - Er han motivert, så greit. Hvis ikke så bør han erstattes med en som er det.

Salif Diao - Hvor lenge skal han få lov å holde på? Bør gå over på heltid som ambassadør.

Michael Tonge - Har aldri fått tillit av Pulis og var åpenbart et panikk kjøp. Her bør det selges.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Re: Hvem skal ut av rekka gå?

Innlegg -Tottal- » 27 Aug 2011, 22:20

Vi bør beholde Sørensen og Shotten. Resten er mer eller mindre et sluk i lønningsutbetalinger, i forhold til spilletid og kvalitet på banen. Enkelte av disse nevnte spillere burde ha fått en mer fair mulighet til å vise hva de kan IMO, men etter 2-3 år uten tillit...er det vel på tide å finne et nytt beite for mange. Min favoritt Collins blir nok en stødig benkvarmer og saftblander ut sesongen regner jeg med.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Lilledino » 29 Aug 2011, 09:40

-Tottal- skrev:Vi bør beholde Sørensen og Shotten. Resten er mer eller mindre et sluk i lønningsutbetalinger, i forhold til spilletid og kvalitet på banen. Enkelte av disse nevnte spillere burde ha fått en mer fair mulighet til å vise hva de kan IMO, men etter 2-3 år uten tillit...er det vel på tide å finne et nytt beite for mange. Min favoritt Collins blir nok en stødig benkvarmer og saftblander ut sesongen regner jeg med.

Men spørsmålet er vel om vi blir "kvitt" de ? Er det noen som vil ha disse ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2011, 09:21

En ting er alt styret om hvem som skal inn, men hvis vi skal være litt grå og kjedelig, så er det vel så viktig at noen forsvinner. Jeg er vel så spent på det i dag.

Jeg tror det er en mulighet for at Collins, Whelan, Fuller, Soares, Arismendi eller Shawcross/Huth forsvinner. Om den er stor eller liten vites ikke, men noen MÅ bort hvis andre skal inn.
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 31 Aug 2011, 19:54

Det jeg synes har vært jævlig rart i dag er at vi bare har blitt linka med ÈN avgang! (Collins )

Dette kan fort bli Stoke City Social Club hvis ikke noen blir lempa ut de nærmeste timene...
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 31 Aug 2011, 23:54

Morten T. skrev:Det jeg synes har vært jævlig rart i dag er at vi bare har blitt linka med ÈN avgang! (Collins )

Dette kan fort bli Stoke City Social Club hvis ikke noen blir lempa ut de nærmeste timene...

Ja, på denne fronten har det skjedd merkelig lite, det blir nok ikke mer spilletid på Soares, Tonge m.fl. i tiden som kommer enn det de har hatt, dvs. minimalt.... :roll: Ikke bra med så mye daukjøtt :|
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest