Hvordan skaber jeg hyggebelysning i stuen?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Hvordan skaber jeg hyggebelysning i stuen?

Innlegg kartinka » 05 Jun 2025, 16:56

Jeg hjalp min veninde med at indrette hendes nye lejlighed, og vi ville skabe en hyggelig stemning i stuen, men det gik helt galt. Vi købte nogle standard lamper i en butik, og de kastede et koldt og ubehageligt lys – det lignede nærmest en hospitalsstue! Jeg kan huske, du nævnte engang en hjemmeside, hvor du fandt nogle fede lamper med et varmere udtryk. Hvad brugte du, og virker det stadig godt hjemme hos dig?
kartinka
Ivrig Stokie

Re: Hvordan skaber jeg hyggebelysning i stuen?

Innlegg jomlom » 05 Jun 2025, 17:07

Ja, det problem kender jeg! Jeg gik igennem præcis det samme for nogle måneder siden. Jeg endte med at finde nogle virkelig stilfulde og hyggelige væglamper på Køb væglampe online. De har sådan en varm glød, og designet passer perfekt til både moderne og lidt ældre indretning. Jeg valgte nogle i skandinavisk stil med blødt LED-lys, og det ændrede hele stemningen i min stue. Giv det et skud – det gør virkelig en forskel.
jomlom
Ivrig Stokie

Re: Hvordan skaber jeg hyggebelysning i stuen?

Innlegg madina » 05 Jun 2025, 17:23

Da jeg skulle finde lamper til min lejlighed, gik jeg efter noget, der både så godt ud og fungerede i praksis. Jeg synes, det er vigtigt med lys, der føles naturligt og ikke for skarpt – især i stuen. Jeg har haft held med at kombinere loftslamper med små, dæmpede bordlamper. Det gør det nemt at skifte stemning alt efter tidspunktet på dagen. Man skal virkelig tænke i lag, ikke bare én lampe midt i rummet.
madina
Ivrig Stokie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest