Tilpass QR-kodedesign for merkevaren din

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Tilpass QR-kodedesign for merkevaren din

Innlegg kimberlyto » 28 Apr 2025, 15:14

Jeg jobber med å lage nytt markedsføringsmateriell for bedriften vår, og vi har veldig spesifikke farger og stil vi må holde oss til. Nå vil vi gjerne legge til QR-koder på brosjyrene våre, men jeg synes de vanlige svart-hvite kodene ser litt kjedelige ut og passer dårlig inn. Noen som vet om det finnes en tjeneste hvor man faktisk kan tilpasse designet på QR-koder så det matcher en visuell profil?
Brukerens avatar
kimberlyto
Newbie

Re: Tilpass QR-kodedesign for merkevaren din

Innlegg fevolk » 29 Apr 2025, 11:13

Jeg kjenner igjen problemet! Vi hadde akkurat samme utfordring da vi oppdaterte våre visittkort. Heldigvis fant vi https://qrcode-ai.com/no hvor du kan lage QR-koder med egne farger, logoer og tilpasset stil, så de virkelig ser proffe ut. Det var enkelt å bruke, og vi fikk kodene til å gli rett inn i designet uten at de så malplasserte ut. Anbefales virkelig hvis du vil holde en helhetlig profil.
Brukerens avatar
fevolk
Newbie

Re: Tilpass QR-kodedesign for merkevaren din

Innlegg haskinerin20 » 29 Apr 2025, 11:58

Artig å lese om hvordan QR-koder nå blir sett på som en naturlig del av merkevarebyggingen. Før var det bare sånne rare firkanter man ikke tenkte på, men nå er det faktisk en viktig detalj. Synes det er kult at det finnes verktøy som gjør det så lett å få alt til å henge sammen visuelt.
Brukerens avatar
haskinerin20
Newbie

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest