Skjer?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Skjer?

Innlegg TrondG » 18 Jul 2022, 16:17

Brukes dette forumet fremdeles?

«Gammel løsning er tilbake» blir det henvist til på hjemmesiden.

Kan bare håpe?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Skjer?

Innlegg vegar56 » 20 Jul 2022, 12:08

Foreløpig skjer det ikke så mye, kanskje resultatene i treningskampene har fylt kaldt vann i blodet på hele gjengen?

Som den store pessimist jeg er, er jeg engstelig for tabellplasseringen ved sesongens slutt :?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Skjer?

Innlegg Josef » 27 Jul 2022, 20:03

Jeg har ikke vært her på en "evighet" etter det makkverket som var det nye forumet ble til. Får håpe flere som tar en kikk oppdager at det gamle er det nye igjen.
Josef
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 917
Registrert: 06 Aug 2010, 23:01
Bosted: Arendal

Re: Skjer?

Innlegg DinoZoff » 12 Aug 2022, 15:42

Vi er her enda, spread the word
DinoZoff
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 20
Registrert: 18 Apr 2022, 18:02

Re: Skjer?

Innlegg EspenE » 13 Aug 2022, 21:56

Men noen må få fikset tilgang til admin for dette forumet. Vi lever på lånt tid her.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Skjer?

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2022, 17:28

Her har det tydeligvis ikke skjedd stort ser det ut til.
Ingen, eller svært liten, aktivitet. Ingen som rydder opp i og fjerner spam.
Jeg er ytterst sjelden her inne nå og sjekker etter at skamferingen og destruksjonen av denne digitale møteplassen ble vedtatt uten et snev av vilje til å lytte til særdeles gode motargumenter og deretter gjennomført, det er andre plasser jeg heller sogner til nå og det er helt greit, her inne skjer det uansett ingenting. Enda sjeldnere sjekker jeg facebook-siden og den er faktisk døllere, selv om aktiviteten er noe høyere ser det ut til( men ikke akkurat voldsom ).

Selv om forumer på verdensbasis er en veldig mye brukt og fin kanal for de som liker å lufte og diskutere synspunkter og har genuin interesse for tematikk, så kan dette neppe sies å gjelde for den gjengse nordmann som på et eller annet nivå interesserer seg for Stoke og fotball. Det har jo vært sånn en veldig lang stund også. Forumet her har ALDRI vært et satsningsområde, noe som kan eksemplifiseres ved at ingen pr. dato gidder å moderere og fjerne spam, ingen fra nåtidens styre og stell bidrar med innlegg( eller noe som helst annet relatert til forumet ), ingen som tar tak i forhold til servere, sikkerhet, design osv. Dette på tross av at det ble hevdet at dette forumet kunne kollapse når som helst da det ble forsøkt innført noe ræl som ufattelig nok ble kalt «forum», til og med med ordet «NYE» foran i et forsøk på å gi det hele et fresht, tidsriktig, innovativt, forlokkende og moderne uttrykk.
Advarslene, eller sutring som det så vakkert ble kalt underveis, var flere fra noen av oss. Man ble kalt gammeldags, sutrete, vanskelig og alt det der som hører med av velkjente teknikker når sekken med gode argumenter er fullstendig tom. Det er greit, det er disse folka sitt problem, men det kan jo læres av det hele da - hvis man har et ønske om det da.

Tippekonkurransen, som jeg skapte en gang i tida som en slags inngangsport for at folk skulle komme seg inn på forumet og bidra i form av innlegg i de andre underforumene, ruller jo på en måte ennå, men har strengt tatt lite eller ingen verdi i det store og det hele( utover at det kan vinnes en drakt til 3-4 hundrelapper ) og har heller ingenting med tradisjonell virksomhet på et forum å gjøre.

Det er fortsatt gøy å følge Stoke og å se eller høre på kampene, og det går suverent fint uten både medlemskap og aktivitet på forumet her. Uansett er det synd at forumet her er lagt ned( for det er det i praksis ), men når interessen er tilnærmet lik null fra både ledelse og brukere, så blir jo det konsekvensen.

Dessverre…
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Skjer?

Innlegg Morten T. » 12 Jan 2023, 14:02

En snartur innom her og det er både fint og gledelig å registrere at aktiviteten er høy, modereringa er det klasse over og at alt flyter avgårde i beste velgående. :) :) :)

Job well done og thumbs up! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron