ETTER FA-CUP FINALEN

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

ETTER FA-CUP FINALEN

Innlegg Stoke - HamKam » 14 Mai 2011, 21:15

Jeg har merket meg at mange er veldig skuffet her inne på diskusjonsforumet i ettermiddag/kveld, og det er det lov til, men personlig synes jeg vi har gjort en veldig flott innsats i denne turneringen og i PL inneværende sesong. La gå at vi spilte en dårlig førsteomgang i dag, men om marginene hadde vært på vår side i andre omgang, så kunne vi fort ha ledet 1-0 og hvem vet da hva som kunne skjedd !!!

Jeg er stolt av gutta og jeg er stolt av å være Stoke-tilhenger, - også etter et knepent tap i finalen. Og for noen tilhengene Stoke har !!!!!!

Vi har alt i alt hatt en kjempesesong i år. La oss glede oss over det, - la oss gratulere Manchester City med en fortjent seier i dag, og så kan vi heller slå dem 17. mai ! Det jeg kommer til å huske best fra årets sesong er nok semifinaleseieren. Den var rett og slett stor og vi skal være stole av å ha kommet til finalen, selv om det altså ble tap i dag. Jeg greier ikke å være veldig skuffet ... men hadde forberedt meg på uenderlig lykke og den har naturlignok uteblitt.

Nå gleder jeg meg til å se hva som skjer på overgangsmarkedet i sommer. Tror Carew er ferdig i Stoke ! Gleder meg også til første hjemmekamp LIVE.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: ETTER FA-CUP FINALEN

Innlegg carburetor » 15 Mai 2011, 00:15

Er jo litt skuffa nå, vi var jo så nær. Faen at jones ikke putta på giga sjansen sin på 0-0. Men detta er er jo uansett beste sesongen siden 70 tallet. glerder me stort til neste sesong alt.
carburetor
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 48
Registrert: 10 Aug 2010, 02:13

Re: ETTER FA-CUP FINALEN

Innlegg -Tottal- » 15 Mai 2011, 10:28

Det er lov å henge litt med hue i dag, og det er ikke noe farlig å være skuffa og litt trist etter tap etter en litt tafatt Fa-Cup finale. Vi tapte for et bedre lag, slik sett er det helt ok at det gikk slik det gikk ....er mest skuffa over at vi aldri fikk kampen i vårt spor, og ble noen nummer for små mot ManCity. Hadde selvfølgelig håpa på å at vilje og muskler fra oss ville veie for de innkjøpte, tekniske ferdigheter fra milliard-laget....men, men. Slik gikk det jo ikke. Vi har likevel grunn til være stolte av laget vårt i år også. Vi har faktisk tatt noen sju-mils steg siden motstanderne våre var storheter som f.eks Scunthorp, Brighton, Doncaster, tractor boys from Ipswitch.....jeg kan mimre over at vi fikk bank av lokale lag som Crew....Port Fale gidder jeg nesten ikke nevne i denne omgang, da de har mer enn nok med å holde seg i liga-systemet....men det var en en periode hvor bl.a PV lå over oss på tabellen og Stoke City FC var et middels Nivå III lag.

Tidene forandrer seg....Vi begynner for alvor å bli et etablert PL-lag, samt en lakris og bonus med å prøve oss i Europa spil for første gang siden 1975. Da ble Ajax litt for store. Ser gjerne at vi møter dem igjen, selv om det er 36 år siden sist.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: ETTER FA-CUP FINALEN

Innlegg kjartan » 15 Mai 2011, 22:12

Tilbake etter fire fantastiske dager i London! Selve kampen, både når det gjelder resultat og manglende godspill, var ENESTE antiklimaks. Stoke har som kjent FANTASTISKE fans, noe som nok en gang ble bevist. Som alltid har vi blitt tatt godt i mot av våre britiske venner, nye vennskap og kontakter er knyttet, og vi norske har heller på ingen måte gjort skam på laget i vårt hjerte.

Det som imponerte meg aller mest er måten tapet ble "feiret" på. Festen fortsatte, Manchester City feiret seieren med arrogant (?) stillhet, mens Stokesangene runget!

PROAD TO BE A POTTER!
kjartan
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 344
Registrert: 08 Aug 2010, 22:00

Re: ETTER FA-CUP FINALEN

Innlegg bjørn123 » 15 Mai 2011, 23:08

Selv om kampen langt fra var en høydare, var dette stort å få oppleve. Fullsatt Wembley og laget "mitt" i en historisk FA- cupfinale. Ut over i 2. omgang var jeg faktisk sikker på at vi skulle vinne også - Man C virket noe frustrerte på å ikke score på sine sjanser. Men men - Man C ble nok et par tre hakk for lite vasse for oss igår.
Glemte moblien på hotellet i stresset i dag morgens og går dermed glipp av mange uforglemmlige minner i form av bilder (ringte hotellet men de hadde ikke funnet noen mobil...). Er det noen her som har bilder fra før og under kampen som kan legges ut? - hadde vært kult.
Takk forhyggelig sammvær Kjartan, Oddvin og Bjørn :D
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: ETTER FA-CUP FINALEN

Innlegg Bjørn Fredrikstad » 16 Mai 2011, 14:33

Jeg må bare få takke alle de norske supporterne jeg var sammen med på Wembley, både før og etter kampen. Det var en stor dag og en utrolig opplevelse å være der, og samværet med den norske gjengen gjorde dagen enda bedre. Alltid surt å tape en finale, men ville ikke vært denne helgen foruten.
En spesiell takk til Snorre Felldal, som brukte mye av sin tid i telefonen til å samle de norske troppene, og til å guide oss frem til et hyggelig samligssted i timene før kampstart.
PS! Håper du får litt hjelp av far til den mobilregningen Snorre.. ;)
Bjørn Fredrikstad
Stokie
 
Innlegg: 5
Registrert: 13 Jan 2011, 19:40

Re: ETTER FA-CUP FINALEN

Innlegg -Tottal- » 17 Mai 2011, 06:09

Et tilbakeblikk hvordan vi vant sølv i årets FA-Cup:
http://www.youtube.com/watch?v=1pon7OjIuOQ

.....og Stoke supporterne var ikke uventet turneringens beste.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester