Før Stoke - Nottingham F 2021

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke - Nottingham F 2021

Innlegg onside » 21 Aug 2021, 11:32

Etter et helt fantastisk overgangsvindu og start på sesongen, leverer MON og gjengen varer så hele menigheten synger kor. Dette har vi ventet på lenge. Med de to siste overgangene med McClean ut og Sawyers inn, har vi vel et nærmest komplett lag til topp seks i alle fall. Ingen skyer på himmelen? Joda, forrige sesong falt vi til de grader igjennom da vi var favoritter til en enkel seier (vel ingen seire er enkle i ChampionShip), jeg vet ikke om jeg har nerver til å se kampen men håper og tror vi faktisk kan tåle å ha et favorittstempel på oss, og bare "dra til". Fantastisk å ha slike skaller som Østigård og Sawyers på laget. (Synd de bare er på lån). Jeg håper på at vi holder kjærringa reist og vinner 2-1.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Stoke - Nottingham F 2021

Innlegg Morten T. » 21 Aug 2021, 12:34

Håper på seier, men Nottingham Forest har nok underprestert så langt, så dette blir neppe enkelt.
De har en veldig flink manager( Hughton ),som det selvfølgelig allerede tre kamper inn i sesongen skrikes om( fra noen ) bør få fyken, et brukbart lag som kan vinne over alle i denne ligaen på gode dager.

Som du skriver onside, så er ingen matcher i denne ligaen enkle. Uansett hvor godt organisert man er bakover så vil motstanderen alltid få noen målsjanser, men pointet med å være godt organisert bakover er jo å redusere slike målsjanser for motstanderen fra f. eks. 25 til 5, og dermed også betydelig redusere muligheten for at motstanderen scorer.

Stoke har åpnet bra. Sikkert og aggressivt forsvarsspill, mye bedre bevegelse, løpskraft, initiativ og pasningsspill framover i banen enn forrige sesong. Noe som har ført til at Stoke har produsert flest målsjanser av alle lagene i ligaen - så langt.

Håper det fortsetter, for med organisert defensiv så vil Stoke slippe inn færre mål enn tilfellet vil være med et uorganisert, og med mer løpskraft og bevegelse med og uten ball, så vil det skapes flere sjanser, og derav flere mål.

Jeg tipper Stoke vinner i dag. 1-0 eller 2-0.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Stoke - Nottingham F 2021

Innlegg Lilledino » 22 Aug 2021, 18:43

Morten T. skrev:Håper på seier, men Nottingham Forest har nok underprestert så langt, så dette blir neppe enkelt.
De har en veldig flink manager( Hughton ),som det selvfølgelig allerede tre kamper inn i sesongen skrikes om( fra noen ) bør få fyken, et brukbart lag som kan vinne over alle i denne ligaen på gode dager.

Som du skriver onside, så er ingen matcher i denne ligaen enkle. Uansett hvor godt organisert man er bakover så vil motstanderen alltid få noen målsjanser, men pointet med å være godt organisert bakover er jo å redusere slike målsjanser for motstanderen fra f. eks. 25 til 5, og dermed også betydelig redusere muligheten for at motstanderen scorer.

Stoke har åpnet bra. Sikkert og aggressivt forsvarsspill, mye bedre bevegelse, løpskraft, initiativ og pasningsspill framover i banen enn forrige sesong. Noe som har ført til at Stoke har produsert flest målsjanser av alle lagene i ligaen - så langt.

Håper det fortsetter, for med organisert defensiv så vil Stoke slippe inn færre mål enn tilfellet vil være med et uorganisert, og med mer løpskraft og bevegelse med og uten ball, så vil det skapes flere sjanser, og derav flere mål.

Jeg tipper Stoke vinner i dag. 1-0 eller 2-0.

Det ble ikke enkelt, men vi vant 1-0. Akkurat det er så viktig, å vinne de vanskelige kampene...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron