Nytt forum

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Nytt forum

Innlegg bjørn123 » 20 Aug 2021, 17:16

Hva er dette for noe?
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Nytt forum

Innlegg Morten T. » 20 Aug 2021, 18:47

bjørn123 skrev:Hva er dette for noe?

Dette har vel vært snakket om en stund og mer info/debatt/meningsutveksling om det temaet finnes bl.a. her:
viewtopic.php?f=35&t=5095
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nytt forum

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2021, 08:04

For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nytt forum

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2021, 18:13

Hva synes dere om det nye «forumet» da, folkens?:
https://stoke.no/forum/488

Sorry, men hvis dette er den endelige løsningen på nytt «forum» så er det ikke bra.
Det minner faktisk ikke om et forum i det hele tatt. Jeg tviler veldig sterkt på at noen som gjør sin daglige dont innafor noe som har med EDB å gjøre kan ha skrudd sammen dette. Det må i så tilfelle være mellom karbonader, kaffe og wienerbrød i lunsjpausen…

Med forbehold om at det er under konstruksjon og ikke ferdig, men er dette den ferdige versjonen så er det svake greier må jeg si.

Det er min mening, så får andre ha sin.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nytt forum

Innlegg Lilledino » 26 Aug 2021, 19:14

Morten T. skrev:Hva synes dere om det nye «forumet» da, folkens?:
https://stoke.no/forum/488

Sorry, men hvis dette er den endelige løsningen på nytt «forum» så er det ikke bra.
Det minner faktisk ikke om et forum i det hele tatt. Jeg tviler veldig sterkt på at noen som gjør sin daglige dont innafor noe som har med EDB å gjøre kan ha skrudd sammen dette. Det må i så tilfelle være mellom karbonader, kaffe og wienerbrød i lunsjpausen…

Med forbehold om at det er under konstruksjon og ikke ferdig, men er dette den ferdige versjonen så er det svake greier må jeg si.

Det er min mening, så får andre ha sin.

Det er tidlig da Morten .. Ikke være en grumpy old man som bremser utviklingen og gi det en sjanse.
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Nytt forum

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2021, 19:30

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:Hva synes dere om det nye «forumet» da, folkens?:
https://stoke.no/forum/488

Sorry, men hvis dette er den endelige løsningen på nytt «forum» så er det ikke bra.
Det minner faktisk ikke om et forum i det hele tatt. Jeg tviler veldig sterkt på at noen som gjør sin daglige dont innafor noe som har med EDB å gjøre kan ha skrudd sammen dette. Det må i så tilfelle være mellom karbonader, kaffe og wienerbrød i lunsjpausen…

Med forbehold om at det er under konstruksjon og ikke ferdig, men er dette den ferdige versjonen så er det svake greier må jeg si.

Det er min mening, så får andre ha sin.

Det er tidlig da Morten .. Ikke være en grumpy old man som bremser utviklingen og gi det en sjanse.
Den har jeg hørt før…
Hvis man ikke hopper på «the bandwagon» så er man automatisk en sur, gammal og tverr fyr og visstnok bremser og kjemper mot «utvikling» også( hva nå det måtte bety ).
Det er greit å bli putta i en sånn bås, det spiller ingen rolle for meg hvis noen måtte mene at jeg passer en slik beskrivelse, men over til noe mer interessant: Hva synes du «Lilledino», som høyst sannsynlig ikke er en «grumpy old man» og ganske sikkert kan gi en mer moderne og innovativ vinkling på det hele , om hvordan det nye «forumet» fremstår slik det er utformet akkurat nå?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nytt forum

Innlegg Lilledino » 27 Aug 2021, 19:24

Morten T. skrev:
Lilledino skrev:
Morten T. skrev:Hva synes dere om det nye «forumet» da, folkens?:
https://stoke.no/forum/488

Sorry, men hvis dette er den endelige løsningen på nytt «forum» så er det ikke bra.
Det minner faktisk ikke om et forum i det hele tatt. Jeg tviler veldig sterkt på at noen som gjør sin daglige dont innafor noe som har med EDB å gjøre kan ha skrudd sammen dette. Det må i så tilfelle være mellom karbonader, kaffe og wienerbrød i lunsjpausen…

Med forbehold om at det er under konstruksjon og ikke ferdig, men er dette den ferdige versjonen så er det svake greier må jeg si.

Det er min mening, så får andre ha sin.

Det er tidlig da Morten .. Ikke være en grumpy old man som bremser utviklingen og gi det en sjanse.
Den har jeg hørt før…
Hvis man ikke hopper på «the bandwagon» så er man automatisk en sur, gammal og tverr fyr og visstnok bremser og kjemper mot «utvikling» også( hva nå det måtte bety ).
Det er greit å bli putta i en sånn bås, det spiller ingen rolle for meg hvis noen måtte mene at jeg passer en slik beskrivelse, men over til noe mer interessant: Hva synes du «Lilledino», som høyst sannsynlig ikke er en «grumpy old man» og ganske sikkert kan gi en mer moderne og innovativ vinkling på det hele , om hvordan det nye «forumet» fremstår slik det er utformet akkurat nå?


Du verden, her var det mye fordommer på en gang, Nå må du la de som har brukt tiden på å lage nie nytt en sjanse uten å mugge ! Putter deg ikke i en bås, men er så møkka lei all din stigmatissering og oppgulp ! Jeg melder meg herverd ut av forumet her og vil heretter flytte meg over til det nye.
Takk for mange gode stunder her, jeg velger å fornye meg !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Nytt forum

Innlegg Morten T. » 27 Aug 2021, 20:06

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:
Lilledino skrev:Det er tidlig da Morten .. Ikke være en grumpy old man som bremser utviklingen og gi det en sjanse.
Den har jeg hørt før…
Hvis man ikke hopper på «the bandwagon» så er man automatisk en sur, gammal og tverr fyr og visstnok bremser og kjemper mot «utvikling» også( hva nå det måtte bety ).
Det er greit å bli putta i en sånn bås, det spiller ingen rolle for meg hvis noen måtte mene at jeg passer en slik beskrivelse, men over til noe mer interessant: Hva synes du «Lilledino», som høyst sannsynlig ikke er en «grumpy old man» og ganske sikkert kan gi en mer moderne og innovativ vinkling på det hele , om hvordan det nye «forumet» fremstår slik det er utformet akkurat nå?


Du verden, her var det mye fordommer på en gang, Nå må du la de som har brukt tiden på å lage nie nytt en sjanse uten å mugge ! Putter deg ikke i en bås, men er så møkka lei all din stigmatissering og oppgulp ! Jeg melder meg herverd ut av forumet her og vil heretter flytte meg over til det nye.
Takk for mange gode stunder her, jeg velger å fornye meg !
Skjønner ikke helt det åpenbare sinnet ditt her, men det er greit.
Det eneste jeg har gjort er å rette et kritisk søkelys på hvordan det nye forumet ser ut akkurat nå. Det har jeg gjort basert på kjennskapen og bruken jeg har til andre forumer. Hvis det blir sluttresultatet, så er det ikke bra. Det må det nesten være rom for å mene uavhengig av om man er en «grumpy old man» som meg selv, eller en mer moderne, fremtidsrettet og visjonær skikkelse. Det er egentlig ikke værre enn det.
Dette er et debattforum. Det skal faktisk kunne gå an å ha forskjellige meninger - og diskutere dem.

Basert på historikk så er det litt merkelig at akkurat du går inn i krenkelsesmodus, men okei. Sorry, det var ikke meninga å tråkke deg på filttøflene.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nytt forum

Innlegg Morten T. » 29 Aug 2021, 14:17

Her er et eksempel på et bra forum. Dette er fra Leeds Norge sine sider. Trafikken er relativt høy og det er bra med posting fra de som deltar.:
https://forum.leedsunited.no/

Dette forumet ligner en god del på det forumet her( bortsett fra at trafikk og innleggsfrekvens er større hos Leeds ) og etter mitt syn er det slik forumer i all hovedsak bør se ut og fungere. Slik ser nemlig de aller fleste forumer ut og uten at jeg kjenner alle verdens forumbrukere så vil jeg anta at slike forumer, uavhengig av hva tematikken er, tiltrekker seg alt fra sidrompa, umoderne sulliker som meg sjøl til de poppeste av de poppe som har som livsmotto «å leve i tiden».

Det er egentlig ikke noe hokuspokus dette med forumer. Det må bare prioriteres, vies interesse fra de som står bak og de som deltar, og en smule passion.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nytt forum

Innlegg Morten T. » 02 Sep 2021, 11:07

Ikke forumrelatert akkurat, men må si det er kult at noen der ute fortsatt har trua på fanziner og magasiner på papir:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ne-5860311

Det er med andre ord flere bakstreverske og umoderne skapninger der ute. 8-) :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron