F.A. CUP FINALE BILLET TIL SALG!! (måske)

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

F.A. CUP FINALE BILLET TIL SALG!! (måske)

Innlegg Thomsen » 07 Mai 2011, 20:45

Jeg er kommet i den dumme situation at jeg nok har en ekstra billet til Wembley!!
(Købte 2, men det viste sig at jeg kun havde brug for 1 til mig selv)

Bilettens indkøbspris er 5676 danske Kr (Club Wembley VIP Seat) men kan jeg ikke få den refunderet (hvilket jeg finder ud af først i næste uge) er jeg selvfølgelig interesseret i at sælge den til højeste bud (ikke for at forsøge på at tjæne på den, men få pengene hjem eller så mange som kan lade sig gøre).

Ja jeg er dansk og bosiddende i Danmark...... derfor det lidt mærkelige sprog :D

Spred venligst ordet og har det nogen interesse kan jeg kontaktes på e-mail:

steen_thomsen1@hotmail.com
Thomsen
Newbie
 
Innlegg: 4
Registrert: 07 Mai 2011, 20:38

Re: F.A. CUP FINALE BILLET TIL SALG!! (måske)

Innlegg potterhead » 08 Mai 2011, 00:04

For helvede,Thomsen,dette dufter #sur røv#
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: F.A. CUP FINALE BILLET TIL SALG!! (måske)

Innlegg Thomsen » 08 Mai 2011, 01:41

Det er sku desværre kun mig det er sur røv for hvis de ikke vil tage den ene retur eller det lykkedes mig at få den solgt og få nogle af pengene hjem igen!!!
:(

Det er her at jeg har købt billet så du kan se at prisen er god nok:

http://www.londonfodbold.dk/kamp/fa-cup ... 011-05-14/

Der finder du / I selvfølgelig også en masse andre oplysninger om billetten ;-)
Thomsen
Newbie
 
Innlegg: 4
Registrert: 07 Mai 2011, 20:38

Re: F.A. CUP FINALE BILLET TIL SALG!! (måske)

Innlegg potterhead » 08 Mai 2011, 11:23

Daus igjen Thomsen

Det jeg mener er at med den prisen,skulle det også vært med gavekort på fabrikkutsalget til Tuborg,Carlsberg,Ceres og Faxe Fad,
en runde sparring med Brian Nielsen,et sett med tennis sammen med Caroline Wozniacki,pub runde med bajer og Prince sammen
med Preben Elkjær,sesongkort i Tivoli og en het natt sammen med Den lille Havfrue :)
potterhead
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 333
Registrert: 09 Aug 2010, 23:51

Re: F.A. CUP FINALE BILLET TIL SALG!! (måske)

Innlegg bjørn123 » 08 Mai 2011, 13:58

potterhead skrev:Daus igjen Thomsen

Det jeg mener er at med den prisen,skulle det også vært med gavekort på fabrikkutsalget til Tuborg,Carlsberg,Ceres og Faxe Fad,
en runde sparring med Brian Nielsen,et sett med tennis sammen med Caroline Wozniacki,pub runde med bajer og Prince sammen
med Preben Elkjær,sesongkort i Tivoli og en het natt sammen med Den lille Havfrue :)

:lol: :lol:
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: F.A. CUP FINALE BILLET TIL SALG!! (måske)

Innlegg Thomsen » 08 Mai 2011, 20:44

Ha! Ja det kan du sku havde ret i !!! Desværre var det den eneste måde jeg sådan lige, kunne sikre mig en billet på og blev jo nok revet lidt med :oops: Havde sku ikke is nok i maven!! Nå men OVEN I KØBET havde jeg så en misforståelse med en ven (Ha! og han bor sku i Oslo).... såhhhh jeg endte med 2 !!! :roll: Jepp: SUR RØV....... men jeg glæder mig SINDSYGT til lørdag på trods!!!! Dagens kamp gjorde det absolut ikke mindre ;)
Thomsen
Newbie
 
Innlegg: 4
Registrert: 07 Mai 2011, 20:38

Re: F.A. CUP FINALE BILLET TIL SALG!! (måske)

Innlegg bjørn123 » 08 Mai 2011, 21:00

Bra det Thomsen.
Må allikevel si at det er ikke rette plassen å prøve å selge vip billetter på.
Jeg kan selvsagt ta feil , men jeg tror å være blant Stoke fansen er litt mer interessant. Hadde helt klart selv foretrukket å se kamoen blant Stoke fans på en pub enn å se den på sterile vip plasser.
Så Arsenal - Stoke, den første sesongen oppe, blant Arsenal fansen - svært så laber erfaring. Var mer stemning på Haugesund folkebibliotek... Stoke fansen var utrolig da - og det berget opplevelsen til å bli en fin en...
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 134 gjester