Før kampen Huddersfield - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før kampen Huddersfield - Stoke

Innlegg EspenE » 30 Jan 2021, 14:45

Synes du er streng. Han kunne kanskje rukket det ene skuddet i hjørnet mot Watford, men straffesituasjonen er det ikke noe å gøre med, han kan jo ikke bare stå å se på heller. Selve straffesparket brukes historikken til Troy Deeney til å bli stående, skuddet er bare litt for hardt til at han rekker å få opp armen.

Etter min mening har han ikke gjort noe som tilsier at han skal settes på benken.


Han har hatt noen feil. Straffa er en av dem - ja, han skulle faktisk stått der, angriper var på vei bort fra målet. Litt heit i toppen - men hvem ville ikke vært det? Og han har hatt noen utrusninger som har vært vågale for å si det mildt. Han har greid å nå dem hittil, men en gang kommer han til å bomme, og da blir det baklengs og tap av selvtillit.

Misforstå meg rett, jeg synes Bursik har vært helt strålende! Mye bedre enn man kunne ha forventet av en så ung keeper. Men, som jeg sier over, det er ofte viktig å få ned skuldrene og samle tankene/lærdommen han har opparbeida seg. Han har hatt fin utvikling, men må matches litt forsiktig. Han har heller ikke "spilt seg ut" så jeg synes Joe er godt foran Gunn i køen, han virket mye mer rusten og usikker de få kampene han fikk stått.

Men det er samtidig viktig at vi får Davies i kampform. Han er fortsatt en bedre keeper, IMO.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Før kampen Huddersfield - Stoke

Innlegg onside » 30 Jan 2021, 16:12

vegar56 skrev:
onside skrev:Selv om Bursik har hatt ett par ungdommelige feil

Synes du er streng. Han kunne kanskje rukket det ene skuddet i hjørnet mot Watford, men straffesituasjonen er det ikke noe å gøre med, han kan jo ikke bare stå å se på heller. Selve straffesparket brukes historikken til Troy Deeney til å bli stående, skuddet er bare litt for hardt til at han rekker å få opp armen.

Etter min mening har han ikke gjort noe som tilsier at han skal settes på benken.

Hmmm, tror du misforsto meg her, presiserer: Bursik skal stå videre..... selv med ett par små feil.... :shock:
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før kampen Huddersfield - Stoke

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2021, 16:21

onside skrev:
vegar56 skrev:
onside skrev:Selv om Bursik har hatt ett par ungdommelige feil

Synes du er streng. Han kunne kanskje rukket det ene skuddet i hjørnet mot Watford, men straffesituasjonen er det ikke noe å gøre med, han kan jo ikke bare stå å se på heller. Selve straffesparket brukes historikken til Troy Deeney til å bli stående, skuddet er bare litt for hardt til at han rekker å få opp armen.

Etter min mening har han ikke gjort noe som tilsier at han skal settes på benken.

Hmmm, tror du misforsto meg her, presiserer: Bursik skal stå videre..... selv med ett par små feil.... :shock:

På generell basis, og det gjelder IKKE her, men kan keepere bli gradvis dårligere hvis de ikke har RÈELL konkurranse på laget?

Det er mulig det ikke er helt sammenlignbart, men jeg har av og til sett dette skje i ishockey.

Kanskje, men bare kanskje, kan det derfor være et smart trekk og av og til bytte på keeperne også, slik at de forblir skjerpet og ikke legger seg til å hvile på sine laurbær, som det heter så smukt?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før kampen Huddersfield - Stoke

Innlegg Lilledino » 30 Jan 2021, 16:37

Wrap up, taper vi i dag kan vi faktisk skli langt ned på tabellen

vår form 5 siste er 3 tap, 2 uavgjort. Skremmer ikke vannet av mange...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før kampen Huddersfield - Stoke

Innlegg Svein Nilsen » 30 Jan 2021, 16:42

Lilledino skrev:Wrap up, taper vi i dag kan vi faktisk skli langt ned på tabellen

vår form 5 siste er 3 tap, 2 uavgjort. Skremmer ikke vannet av mange...


Ser du på vår form siste 10 ¨så skremmer du enda færre…. :?
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 105 gjester