Før kampen Rotherham - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg onside » 18 Jan 2021, 22:28

Håper MON stiller med dette laget mot Rotherham. - Powell og Fletcher rapportert klare.
..............Bursik
Smith - Collins - Souttar - Norrington-Davies
.....Allen - Cousins - Thompson
......Clark - Fletcher - Powell (fri rolle)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg EspenE » 19 Jan 2021, 12:11

Jeg ville valgt Batth istedet for Smith, og Collins på back'en. Synes også fortsatt Verlinden fortjener sjansen. Har ikke veldig troa på Clarke, men håper jeg tar feil.
Og jeg liker balanseringa di på venstresida. Powell som "trequartista", N-D som offensiv back og Thompson til å ta løp hjemover. Sånn skal det settes opp!

Min 11'er:
Kode: Merk alt
               Fletcher
    Powell                     Verlinden
            Thompson -  Allen
                Cousins
Norr-D   -  Souttar  -  Batth -  Collins
                Bursik
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg onside » 19 Jan 2021, 12:51

Det mest nærliggende er jo å plassere Collins på back'en ja Espen, men jeg syns han gjør enda mer nytte for seg på stopperplass, og det er stopper han er. Greit nok. Syns jeg så god ballkontroll, stødige pasninger og kvikke steg fra Clarke mot Blackburn, så han burde få prøve seg fra start når vi først legger mange penger på bordet for en lånespiller. Skjønner jo at Verlinden burde fått spilletid, MEN du kan jo lure på om han får spilletid , når vi har leid inn to raske kanter som ligner veldig mye på Verlindens spillestil? Han burde jo selvsagt fått mere spilletid tidligere.....

Uansett, tror MON velger noe rundt dette, vi får i alle fall ikke se Vokes, Ince eller McClean på banen i dag, men kanskje Clucas og Batth ja....
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg EspenE » 19 Jan 2021, 13:14

Nei, jeg tenker jo at det er mest realistisk at Clarke starter, det er riktig det.

Så satser vi på 2-0-ledelse før 60' og Verlinden inn for Clarke, Matondo inn for Fletcher (til raske kontringer) og Clucas inn for Allen (bygge kampform hos begge) 8-)
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg onside » 19 Jan 2021, 13:18

EspenE skrev:Nei, jeg tenker jo at det er mest realistisk at Clarke starter, det er riktig det.

Så satser vi på 2-0-ledelse før 60' og Verlinden inn for Clarke, Matondo inn for Fletcher (til raske kontringer) og Clucas inn for Allen (bygge kampform hos begge) 8-)

He he, perfekt :D
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg Morten T. » 19 Jan 2021, 14:05

Har sett Rotherham 2-3 ganger denne sesongen( senest mot Everton i FA-cupen ), og blitt ganske imponert.
De forsøker å spille sitt eget spill og går ganske hurtig framover med relativt mange spillere når de har muligheten. Relativt ballsikre også. De er likefullt litt naive og etterlater seg av og til ganske store rom bakover. Derfor tror jeg det beste for Stoke er å stille med hurtige spillere på topp og kantene i denne kampen( f.eks. Matondo ) og hvor kjapt Stoke klarer å vende spillet når de vinner ballen vil også få betydning.
Dette er en match Stoke bør vinne, men det er på bortebane og Rotherham er bedre enn sitt rykte, så det kommer ikke på frågan å bare spasere inn en seier her.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg EspenE » 19 Jan 2021, 15:04

Clarke - Matondo - Verlinden på topp?

Neida, Fletcher starter garantert (og det er nok best også), men da har vi ihvertfall et par raske vinger på benken også (Verlinden og Brown)
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg Morten T. » 19 Jan 2021, 15:23

EspenE skrev:Clarke - Matondo - Verlinden på topp?

Neida, Fletcher starter garantert (og det er nok best også), men da har vi ihvertfall et par raske vinger på benken også (Verlinden og Brown)

Nei, Matondo på kant og Clarke på den andre. Matondo er kjapp, jeg vet ikke hvor rask Clarke er, fikk ikke noe inntrykk av det i forrige kamp, men Verlinden er ikke spesielt kjapp( men driblesterk ).
Fletcher på topp er bra. Han er ikke kjapp, men har smarte bevegelser. Så Clarke-Fletcher-Matondo kan fungere det. Absolutt. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg EspenE » 19 Jan 2021, 15:37

Morten T. skrev: men Verlinden er ikke spesielt kjapp( men driblesterk ).


Mulig jeg husker feil, men jeg synes han hadde et veldig bra rykk, selv om toppfarta ikke var helt Bolt.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Før kampen Rotherham - Stoke

Innlegg Morten T. » 19 Jan 2021, 16:26

EspenE skrev:
Morten T. skrev: men Verlinden er ikke spesielt kjapp( men driblesterk ).


Mulig jeg husker feil, men jeg synes han hadde et veldig bra rykk, selv om toppfarta ikke var helt Bolt.

Ikke umulig at jeg husker feil heller, for all del... ;)

Jeg mener at han er mer fintesterk og skaffer seg selv meter i forhold til det, ikke i form av at han løper mye og kjapt i bakrom. Der tror jeg faktisk Matondo, Brown og kanskje også Clarke(?) er bedre.
Det beste hadde vært en kombo. Driblesterke kanter som går både innover og utover og i tillegg har hurtighet. Den type vinger har jeg alltid likt. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron