Før Blackpool - Stoke City

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Blackpool - Stoke City

Innlegg JonC » 27 Apr 2011, 20:39

Kampene kommer tett og Stoke reiser til the Seasiders, the Pool, the Tangerines -whatever - på lørdag. Turen til badebyen i nord-vest (som ikke går an å bade i), kommer 4 dager etter nedstablingen av Wolves og mest sannsynlig fornyet kontrakt. Kampen går direkte på TV2 Premier League HD 3 kl. 16 på lørdag.
Der vil vi møte et lag med høye skuldre og desperate etter poeng. Tony Pulis møter nok en kompis (Holloway) i kamp. Er han kompis med alle bortsett fra Wenger, Hughes og Fergie?? Det mest spennende frå vår side blir om det blir hvilt spillere? Kanskje Carew vil starte?
Don’t plan to succeed, Work to succeed.
Brukerens avatar
JonC
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 4559
Registrert: 06 Aug 2010, 21:54
Bosted: Indre Arna

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg Lilledino » 27 Apr 2011, 21:07

Her er det budsjettert med 1 poeng ...

Seier til Stoke er mer naturlig.

Men, vi vet at Stoke har en tendens til å få kollaps etter en god kamp.

La oss nå se det motsatte for en gangs skyld !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg Morten T. » 27 Apr 2011, 21:55

JonC skrev:Kampene kommer tett og Stoke reiser til the Seasiders, the Pool, the Tangerines -whatever - på lørdag. Turen til badebyen i nord-vest (som ikke går an å bade i), kommer 4 dager etter nedstablingen av Wolves og mest sannsynlig fornyet kontrakt. Kampen går direkte på TV2 Premier League HD 3 kl. 16 på lørdag.
Der vil vi møte et lag med høye skuldre og desperate etter poeng. Tony Pulis møter nok en kompis (Holloway) i kamp. Er han kompis med alle bortsett fra Wenger, Hughes og Fergie?? Det mest spennende frå vår side blir om det blir hvilt spillere? Kanskje Carew vil starte?

Så vidt jeg husker er faktisk Holloway gudfar til en av Pulis sine poder. Holloway er forøvrig en artig fyr med mange kule "one-linere". :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg Knut Ole » 27 Apr 2011, 23:10

Minnes mars 1999, da jeg og kompis var på Blackpool - Stoke = 0-1. Reiste i buss sammen med bortesupportere t/r Brit. En relativt humørløs gjeng preget av et tungt tiår. Vi ble plassert bak mål på tribuedel uten tak - nivå 3 :-(
Gjentar veldig gjerne resultatet lørdag og synligjør kvalitetsforskjell mellom oss og dem. Vi går mot vår fjerde sesong i europas herligste og beste liga, og 1999 er så fjernt unna :-) Samtidig er det nostaligisk minne der, noe som gjør at jeg setter enda større pris på det vi opplever nå.
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg Lars » 28 Apr 2011, 00:59

Knut Ole skrev:Minnes mars 1999, da jeg og kompis var på Blackpool - Stoke = 0-1. Reiste i buss sammen med bortesupportere t/r Brit. En relativt humørløs gjeng preget av et tungt tiår. Vi ble plassert bak mål på tribuedel uten tak - nivå 3 :-(
Gjentar veldig gjerne resultatet lørdag og synligjør kvalitetsforskjell mellom oss og dem. Vi går mot vår fjerde sesong i europas herligste og beste liga, og 1999 er så fjernt unna :-) Samtidig er det nostaligisk minne der, noe som gjør at jeg setter enda større pris på det vi opplever nå.


6. Mars var datoen. Jeg var der sammen med 3 kompiser som valgte pub mens jeg dro sammen med ett par karer opp i Blackpool Tower, var du en av dem kanskje?
Var en hustrig dag med slapseføre og en aldri så liten hangover etter nattklubbbesøk i Stoke kvelden før. Avspark Kl.12 på formiddagen var det også den gang. Mye har nok endret seg på Bloomfield road, men satser på at resultatet blir det samme førstkommende Lørdag.
Datoen er forsåvidt spikret i minnet for påfølgende nattklubbbesøk endte med at jeg traff en dame hvis vennskap står like sterkt i dag og der jeg har eget rom stående klar når jeg besøker S.O.T.
Lars
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 72
Registrert: 06 Aug 2010, 21:43

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg Knut Ole » 29 Apr 2011, 00:10

Lars skrev:
Knut Ole skrev:Minnes mars 1999, da jeg og kompis var på Blackpool - Stoke = 0-1. Reiste i buss sammen med bortesupportere t/r Brit. En relativt humørløs gjeng preget av et tungt tiår. Vi ble plassert bak mål på tribunedel uten tak - nivå 3 :-(
Gjentar veldig gjerne resultatet lørdag og synligjør kvalitetsforskjell mellom oss og dem. Vi går mot vår fjerde sesong i europas herligste og beste liga, og 1999 er så fjernt unna :-) Samtidig er det nostaligisk minne der, noe som gjør at jeg setter enda større pris på det vi opplever nå.


6. Mars var datoen. Jeg var der sammen med 3 kompiser som valgte pub mens jeg dro sammen med ett par karer opp i Blackpool Tower, var du en av dem kanskje?
Var en hustrig dag med slapseføre og en aldri så liten hangover etter nattklubbbesøk i Stoke kvelden før. Avspark Kl.12 på formiddagen var det også den gang. Mye har nok endret seg på Bloomfield road, men satser på at resultatet blir det samme førstkommende Lørdag.
Datoen er forsåvidt spikret i minnet for påfølgende nattklubbbesøk endte med at jeg traff en dame hvis vennskap står like sterkt i dag og der jeg har eget rom stående klar når jeg besøker S.O.T.

Du har så helt rett! Lars Petter og jeg traff deg før matchen, og jeg tror jeg har et bilde av seansen i Blackpool Tower.
Ta deg en tur på Tordenskiold på lørdag så kan vi skåle for gamle og nyere tider :-)
Knut Ole
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3841
Registrert: 08 Aug 2010, 11:17

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg Lars » 29 Apr 2011, 07:21

Knut Ole skrev:
Lars skrev:
Knut Ole skrev:Minnes mars 1999, da jeg og kompis var på Blackpool - Stoke = 0-1. Reiste i buss sammen med bortesupportere t/r Brit. En relativt humørløs gjeng preget av et tungt tiår. Vi ble plassert bak mål på tribunedel uten tak - nivå 3 :-(
Gjentar veldig gjerne resultatet lørdag og synligjør kvalitetsforskjell mellom oss og dem. Vi går mot vår fjerde sesong i europas herligste og beste liga, og 1999 er så fjernt unna :-) Samtidig er det nostaligisk minne der, noe som gjør at jeg setter enda større pris på det vi opplever nå.


6. Mars var datoen. Jeg var der sammen med 3 kompiser som valgte pub mens jeg dro sammen med ett par karer opp i Blackpool Tower, var du en av dem kanskje?
Var en hustrig dag med slapseføre og en aldri så liten hangover etter nattklubbbesøk i Stoke kvelden før. Avspark Kl.12 på formiddagen var det også den gang. Mye har nok endret seg på Bloomfield road, men satser på at resultatet blir det samme førstkommende Lørdag.
Datoen er forsåvidt spikret i minnet for påfølgende nattklubbbesøk endte med at jeg traff en dame hvis vennskap står like sterkt i dag og der jeg har eget rom stående klar når jeg besøker S.O.T.

Du har så helt rett! Lars Petter og jeg traff deg før matchen, og jeg tror jeg har et bilde av seansen i Blackpool Tower.
Ta deg en tur på Tordenskiold på lørdag så kan vi skåle for gamle og nyere tider :-)


Bor jo i Kristiansand så denne helgen blir det ikke, men til FA Cupfinalen så er jeg på Tordenskiold. Hadde jo vært moro å få tatt en tilbakeblikk. Vi ses! :)
Lars
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 72
Registrert: 06 Aug 2010, 21:43

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg Lilledino » 29 Apr 2011, 17:23

Payback time !!!

Nå skal vi hevne tapet på hjemmebane..
Blackpool har en rævva form og her drister jeg meg til å si at en seier for the Potters forventes !!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg Svein Nilsen » 29 Apr 2011, 22:13

Mange mener at vi nå bør spare spillere i forhold til cup finalen. Her er jeg og TP helt enig; vi kjører det beste laget i alle ligakamper. Nå har vi momentum, alle er i form og vi spiller bra. Det skal vi ikke ødelegge ved å bryte opp for mye med for mange utskiftninger. Bytt heller litt tidligere i kampen, gi Carew 30 minutter for Jones osv.
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Før Blackpool - Stoke City

Innlegg -Tottal- » 30 Apr 2011, 03:29

En vanskelig balansegang dette.
Vi er 99,5 % på å sikre oss videre i PL, men er veldig sårbare for skader som kan gi oss mindre muligheter for å endelig heve den gjeveste Cup pokalen i England.
"Never Change A Winning Team" er det noe som heter, og det er jeg helt enig i.
Vårt beste lagst pr dato er de som var med i semifinalen mot Bolton. Walters har blomstret til de grader, fra en ganske anonym tilværelse tidligere denne sesongen....Jones virker som om å ha fått blod på tann, blir bare bedre og bedre og viser også at han kan gålle fine mål uten pannebrasken og silkeinnlegg fra Pennant eller Ethers.

Pulis ser jo hva som skjer på treningsfeltet, og jeg stoler på at det blir valgt riktig mannskap til både Bpool og Arsenal, selv om jeg innerst inne vil at vi skal gjøre vårt beste for å gi enda grunn for å få Arsene Wenger til å hate Stoke City enda litt mer...
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 127 gjester

cron