Overgangsvinduet januar 2021

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg Morten T. » 16 Jan 2021, 00:12

O’Neill vil ha inn en spiss, men det virker ikke som han tror det vil bli en enkel sak og at det vil drøye litt før en evt. avtale er i boks.:
https://www.stokecityfc.com/news/2021/j ... -activity/
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg Morten T. » 18 Jan 2021, 18:25

Leser at O’Neill i et intervju med den lokale radiostasjonen KnotFM har sagt at Stoke må få ut noen spillere før de henter inn friskt blod.
Så skjer det ikke noen salg eller utlån snart så skulle vel det bety at det spøker for en ny spiss inn også?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg onside » 18 Jan 2021, 19:58

Morten T. skrev:Leser at O’Neill i et intervju med den lokale radiostasjonen KnotFM har sagt at Stoke må få ut noen spillere før de henter inn friskt blod.
Så skjer det ikke noen salg eller utlån snart så skulle vel det bety at det spøker for en ny spiss inn også?

Ja, det har vel ligget litt i kortene at vi ikke kan dra på oss enda større utgifter før vi sender noen ut.
Det gledelige er imidlertid at Fletcher er tilgjengelig til Rotherham kampen, og om ikke mange ukene er Gregory også tilbake.
Tror vel det blir vanskelig å forsvare en dyrt spisskjøp dersom ingen går ut ja, men det syns jeg er ingen krise..... :)

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ws-4901400

Powell er også selvsagt klar «for» Rotherham-kampen
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2021, 19:54

Det virker som om Stoke nærmest er desperate etter å få ut Bauer og Wimmer og søker nærmest Europa rundt etter klubber for disse to østerrikerne:
https://footballleagueworld.co.uk/exclu ... ssion=true

To grove bomkjøp, spesielt Wimmer, og hver eneste dag renner det pundsedler fra klubbkassa deres vei som jeg sliter med å se at de har gjort seg fortjent til. Så hvis Notodden FK, Pors, Frigg, Bossekop eller Varegg kommer på banen og tilbyr de gratis månedskort på bussen og rikelig med spilletid, ja så er det egentlig bare å gi de bort - gratis!
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg onside » 20 Jan 2021, 20:52

Morten T. skrev:To grove bomkjøp, spesielt Wimmer, og hver eneste dag renner det pundsedler fra klubbkassa deres vei som jeg sliter med å se at de har gjort seg fortjent til. Så hvis Notodden FK, Pors, Frigg, Bossekop eller Varegg kommer på banen og tilbyr de gratis månedskort på bussen og rikelig med spilletid, ja så er det egentlig bare å gi de bort - gratis!

Har hørt at både Rollon og Skeid har hatt speiderne ute etter en Midtstopper. Her tror jeg de kan få til et varp.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg Morten T. » 20 Jan 2021, 21:04

onside skrev:
Morten T. skrev:To grove bomkjøp, spesielt Wimmer, og hver eneste dag renner det pundsedler fra klubbkassa deres vei som jeg sliter med å se at de har gjort seg fortjent til. Så hvis Notodden FK, Pors, Frigg, Bossekop eller Varegg kommer på banen og tilbyr de gratis månedskort på bussen og rikelig med spilletid, ja så er det egentlig bare å gi de bort - gratis!

Har hørt at både Rollon og Skeid har hatt speiderne ute etter en Midtstopper. Her tror jeg de kan få til et varp.
Skeid går for opprykk fra 3. nivå, så da er de uaktuelle, men Rollon( eller Roll-On som vi skrev i ironiens glansdager for en mannsalder siden ) bør smi mens jernet er varmt. Hvilken divisjon er de i for tiden? 7. divisjon? 8.?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg onside » 20 Jan 2021, 22:10

Morten T. skrev:
onside skrev:Har hørt at både Rollon og Skeid har hatt speiderne ute etter en Midtstopper. Her tror jeg de kan få til et varp.
Skeid går for opprykk fra 3. nivå, så da er de uaktuelle, men Rollon( eller Roll-On som vi skrev i ironiens glansdager for en mannsalder siden ) bør smi mens jernet er varmt. Hvilken divisjon er de i for tiden? 7. divisjon? 8.?

Vi snakker vel 4 divisjon vel. Uten at jeg følger Rollon alstå :?

Så også på Twitter at Edvwards (dere husker han?) skulle tilbakekalles fra utlånet i Fleetwood, for så lånes ut igjen....... :(
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg Morten T. » 25 Jan 2021, 11:54

Et stykke ned i denne artikkelen så kommer det frem at det er lite sannsynlig at det kommer inn flere spillere i dette vinduet.
Større sjanse for at noen ryker ut derimot. Her nevnes Edwards, Ince. Lindsay og ..... Wimmer(!!!!) :shock: :

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ip-4924015
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg Morten T. » 25 Jan 2021, 12:34

Apropos....
Ut i fra det jeg har snappet opp så stenger overgangsvinduet mandag 1. Februar kl. 23.59.59( norsk tid ).

Hvis det stemmer så betyr det at det er en drøy uke igjen å gjøre business på. Det er sikkert ikke nok til at det avstedkommer panikk blant folk som sysler med den slags aktivitet til hverdags, men mye av det som vedrører kjøp/salg av levende vesener i sin beste alder kommer vel likefullt til mest sannsynlig å skje denne uka, skulle man tro. Ja, hvis det skjer noe, da...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Overgangsvinduet januar 2021

Innlegg EspenE » 25 Jan 2021, 16:16

Morten T. skrev:Apropos....
Ut i fra det jeg har snappet opp så stenger overgangsvinduet mandag 1. Februar kl. 23.59.59( norsk tid ).


Nå hadde jeg tenkt å være petimeter og si at det nok stenger 2.februar kl. 00:59:59 norsk tid, men du har jammen rett!
1.feb 11 pm engelsk tid. Det var da et merkelig tidpunkt... Trodde de skulle gjøre som de ville nå etter brexit, og ikke dilte etter sentraleuropeisk tid? :-D
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron