Tabelltips 2020-2021

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Tabelltips 2020-2021

Innlegg Lilledino » 11 Sep 2020, 13:33

Morten T. skrev:The Guardian, en relativt stødig blekke, holder Stoke som en av favorittene til direkte opprykk.:
https://www.theguardian.com/football/20 ... on-preview

Vi takker og bukker for positiv oppmerksomhet, men den er dristig tror jeg.

Veldig spennende å se hvordan vi fremstår borte mot en annen favoritt blant mange, Millwall...

Noen som vet hva fansen deres kalles btw ? Uten å google ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Tabelltips 2020-2021

Innlegg Morten T. » 11 Sep 2020, 13:47

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:The Guardian, en relativt stødig blekke, holder Stoke som en av favorittene til direkte opprykk.:
https://www.theguardian.com/football/20 ... on-preview

Vi takker og bukker for positiv oppmerksomhet, men den er dristig tror jeg.

Veldig spennende å se hvordan vi fremstår borte mot en annen favoritt blant mange, Millwall...

Noen som vet hva fansen deres kalles btw ? Uten å google ?

Ikke sikker på hva fansen deres kalles, tipper det er noe tøft ala The Terminators eller noe sånt :P , men de var i hvertfall kjent for å være noen harde negler.
Var på en match( Millwall-Luton) på The (New) Den på begynnelsen av 1990-tallet. Vi tok taxi dit og fikk beskjed av sjåføren om at det kunne by på problemer å få taxi tilbake - rett og slett fordi taxisjåførene var skeptiske til å kjøre inn i det området etter mørkets frambrudd.
Jeg tror det er roligere forhold der i dag, men ingen tvil om at området( ned mot dokkene ) Millwall sogner til i London går for å være alt annet enn aristokratisk. På motsatt side finner man Chelsea, som er veldig "posh", litt snobbete område rundt Stamford Bridge. West Ham/Upton Park er også arbeiderklasse og tøft, men jeg har likt det begge gangene jeg har vært der
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tabelltips 2020-2021

Innlegg Lilledino » 11 Sep 2020, 14:19

Morten T. skrev:
Lilledino skrev:
Morten T. skrev:The Guardian, en relativt stødig blekke, holder Stoke som en av favorittene til direkte opprykk.:
https://www.theguardian.com/football/20 ... on-preview

Vi takker og bukker for positiv oppmerksomhet, men den er dristig tror jeg.

Veldig spennende å se hvordan vi fremstår borte mot en annen favoritt blant mange, Millwall...

Noen som vet hva fansen deres kalles btw ? Uten å google ?

Ikke sikker på hva fansen deres kalles, tipper det er noe tøft ala The Terminators eller noe sånt :P , men de var i hvertfall kjent for å være noen harde negler.
Var på en match( Millwall-Luton) på The (New) Den på begynnelsen av 1990-tallet. Vi tok taxi dit og fikk beskjed av sjåføren om at det kunne by på problemer å få taxi tilbake - rett og slett fordi taxisjåførene var skeptiske til å kjøre inn i det området etter mørkets frambrudd.
Jeg tror det er roligere forhold der i dag, men ingen tvil om at området( ned mot dokkene ) Millwall sogner til i London går for å være alt annet enn aristokratisk. På motsatt side finner man Chelsea, som er veldig "posh".

Ja, de var ikke mors beste barn tidligere og jeg mener bestemt de kalles : The Bushwackers...(mulig skrivefeil)
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Tabelltips 2020-2021

Innlegg Lilledino » 12 Sep 2020, 07:15

Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Tabelltips 2020-2021

Innlegg Morten T. » 12 Sep 2020, 10:23

Lilledino skrev:Vg sitt tips og vurdering

https://www.vg.no/sport/fotball/i/9OmK6 ... PjUT-dFR4E
Litt merkelig at en fyr som kommenterer kampene for Viasat forteller oss at Ipswich spiller i Championship.

Sånn sett fører han arven videre etter legendene Øyvind «Skulle dere ha sett! Jeg har to klokker og begge går helt likt!» Johnsen og Sølve «Me-skal-ta-lottotala-i-stigande-rekkefølje» Grotmol...
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

cron