Billetter til finalen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Billetter til finalen

Innlegg Ovis » 09 Mai 2011, 19:29

mahoney skrev:Halleluja! Miraklenes tid er ikke forbi!! Etter en del mail og telefonkorrespondanse til billettkontoret i Stoke var det endelig noen som forbarmet seg over meg (eller de ble luta lei..) Vi klarte omsider å grine oss til 4 billetter som vi kunne hente på Wembley.... Godt at det fremdeles er folk med hjerte som sitter bak telefoner og billettsalg... og godt at de er i Stoke. Verdens beste klubb!! :D


Jeyssssssssssssss eg er så fornøyd med å ha ein bror som ordner bilett til kampen og som ikkje gir opp. Eg gleder meg som ein unge. Får nesten ikkje sove om natta. Det heile er så uvirkelig at eg skal få oppleve min kjære klubb STOKE CITY live på wembeley. Det blir bare heilt digg. Gleder meg sinnsykt til eg sitter på flyet på fredagsmorgen fra kalde nord med kurs for London. :) :D :D :D :)
Come on Stoke City
Ovis
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 442
Registrert: 22 Aug 2010, 13:08
Bosted: Vestre Jakobselv Finnmark

Re: Billetter til finalen

Innlegg Morten T. » 10 Mai 2011, 17:23

God Reise og opplevelse til alle som skal over! Blir stemninga like bra som på semi`n så blir det en fantastisk dag! Blir resultatet det samme så vil alt som kommer i livet etterpå bli en nedtur. :P

Skulle gjerne vært med, men Ishockey-VM gjorde at sjekkheftet er tomt nå. :|
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Billetter til finalen

Innlegg torage » 10 Mai 2011, 19:53

Aldri har jeg fått en hyggeligere mail enn når det kom en epost fra SCSCoN om at en jeg hadde blitt trukket ut til to billetter da en uheldig vinner måtte trekke seg fra den første trekningen. Har skrevet tidligere her inne at jeg aldri har fått kommet meg over for å se Stoke, og nå da det blir finale på Wembley i verdens mest prestisjetunge (nasjonale) cup, - en må vel kunne påstå det -. så finner jeg nesten ikke ord for hvor stort dette blir. :D :D :D

Men nå vil jeg ikke lese om flere skader i troppen, det er bare å krysse fingre for at Etherington og nå sist Huth blir klare. Jeg vet ikke hva status er med Higgingbothan, men vi trenger en så frisk tropp som mulig til lørdag, slik at vi ikke blir svekket så fort vi må gjøre noen bytter!!
torage
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 467
Registrert: 18 Aug 2010, 17:00

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester