Pre-season 20/21

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Pre-season 20/21

Innlegg Morten T. » 08 Sep 2020, 12:46

Et veldig, veldig bra tiltak:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ip-4494672

Rasisme og diskrimenering i alle varianter er forstyrrende, destruktivt, imbecilt og fullstendig meningsløst. Rasisme burde ikke ha vært i nærheten av å eksistere som fenomen i år 2020, men så lenge det fortsatt finnes lavpannede kreaturer der ute som i fullt alvor hevder sin egen overlegenhet basert på sin rase, kjønn, legning, nasjonalitet osv., så er dessverre slike holdningskampanjer fortsatt på sin plass.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Pre-season 20/21

Innlegg TrondG » 08 Sep 2020, 15:43

Aiaiai, kjenner på kroppen at det nærmer seg sesongstart nå. Jeg tror og håper at Stoke får en vesentlig bedre start enn i fjor (noe annet skal jo godt gjøres), og at vi dermed får heng på topp 6. Jeg ønsker å tro at alle god ting er tre, og at vi klarer å være med i kampen om opprykk, men stiller meg også noe undrende til transfer-butikken hittil. Vi har fremdeles behov for å få ut en del daukjøtt, samtidig som jeg mener det er behov for å forsterke enkelte posisjoner i laget. Er heldigvis flere uker igjen av vinduet ennå, og jeg tror vi vil se flere spillere komme og gå før bjellen ringer.
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Pre-season 20/21

Innlegg Lilledino » 09 Sep 2020, 10:51

Noen som har en ical fil eller tilsvarende med hele Stoke terminlisten, for import til Outlook ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Pre-season 20/21

Innlegg TrondG » 10 Sep 2020, 10:48

Lilledino skrev:Noen som har en ical fil eller tilsvarende med hele Stoke terminlisten, for import til Outlook ?


Bruk denne linken, så syncer du bare kampene rett inn i kalenderen:

https://sync.ecal.com/button/v1/schedul ... SfLrkdhndQ
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: Pre-season 20/21

Innlegg Morten T. » 15 Okt 2020, 10:51

Gidder ikke å lage en ny tråd om transfervinduet så putter det her i stedet, men er det sånn å forstå at muligheten for å selge/kjøpe( og evt. låne inn/ut ) for denne gang avsluttes i morgen fredag 16. oktober kl. 18 eller noe der omkring???

Kanskje ikke, for ryktene opp mot Deadline Day pleier å være flere og nå har det vært tett opptil full tørke i sladrespaltene en stund....

Har ikke klart å finne( sikkert ikke leita godt nok) dato for når shoppemulighetene er over.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester

cron