Tollgate stenger

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Tollgate stenger

Innlegg Per Magne » 16 Jul 2020, 09:06

Brukerens avatar
Per Magne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 237
Registrert: 08 Aug 2010, 21:34
Bosted: Stekervika 23, 5353 Straume

Re: Tollgate stenger

Innlegg Morten T. » 16 Jul 2020, 09:43

Veldig trist for Adrian, hans flotte familie og hans veldig hyggelige, hjelpsomme og morsomme ansatte.
Jeg vet at Adrian har stilt sengeplasser til disposisjon på hotellet for pasienter og helsesrbeidere under denne krisa, noe som er med på å bekrefte hvor bra mennesker som er i denne familien.

Nok en gang, forferdelig trist. For en tid vi lever i... :cry: :cry: :cry:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Tollgate stenger

Innlegg vegar56 » 16 Jul 2020, 10:45

:( :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry:

Dette var trist, har bare hyggelige minner fra Tollgate.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Tollgate stenger

Innlegg Morten T. » 16 Jul 2020, 11:44

Det finnes bedre hoteller i Stoke hvis man benytter seg av standard parametere, men Tollgate hadde sjel.
Som Svein Nilsen har sagt i årenes løp:»Skal du finne selve Stoke-sjela så må man bo på Tollgate». Det stemmer med min erfaring også. Jeg mener at det skyldes at Oldfield-familien har vært dypt engasjert i klubben hele tiden( også de årene det gikk dårlig ). Det ga Adrian & co et stort kontaktnett, noe som også kom oss norske supportere til gode i mange tilfeller. Adrian ordna f.eks. for meg møte med Delap, gjest hos BBC Stoke, kjørte oss personlig til topprestaurant utafor Stoke m.m. Sånne ting hadde ikke skjedd hvis jeg hadde tatt inn på Holiday Inn...

Vi har snakket om det i den bransjen jeg selv er i, matbransjen, at denne krisen fort kan føre til at hoteller og restauranter med kvalitet, personlig service og/eller særpreg forsvinner mens de store, pregløse hotell-og restaurantkjedene overlever. Trist utvikling i så tilfelle.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron