Ønsker du å bli medlem av SCSCoN?

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Ønsker du å bli medlem av SCSCoN?

Innlegg Richard Prestegård » 21 Apr 2011, 11:03

Ønsker du å bli medlem av SCSCoN? Eller kjenner du noen som ønsker å bli det? Hva med å gi bort en gave som du virkelig får igjen for? Hva med å gi bort et medlemsskap i SCSCoN til en eller flere som betyr noe ekstra for deg?

Et medlemsskap i SCSCoN gir deg fire utgaver av medlemsbladet "Potters News" pr. år, medlemsskort med eget medlemsnummer, billetter til Stokes hjemmekamper(og evt. billetter til FA-cupfinalen hvis SCSCoN klarer å skaffe billetter) og billigere øl på vår stampub.

Gjennom vårt samarbeid med Tollgate Hotel i England har vi fått til en avtale der medlemmer av SCSCoN får førsteprioritet ved billetter Stoke Citys hjemmekamper. SCSCoN jobber også med å skaffe billetter til finalen i FA-cupen 14. mai, men dette blir en vanskelig jobb slik at vi kan ikke garantere noen billetter. Men du må uansett være medlem om du skal ha noen som helst sjanse for billetter. Med medlemskortet får du også billigere øl ved vår nye stampub, Tordenskiold. Alt dette får du for kun 300 kroner pr. år hvis du er voksen, 100 kr barn og 400 kr hvis du er bosatt i utlandet.

SCSCoN har siden den nye oppstarten 5. juni i år, vokst som en supporterklubb. Vi har fått nytt navn, et nytt styre, nytt medlemssystem, ny hjemmeside og et nytt og mye mere profesjonelt medlemsblad. Pr 2. april satte vi ny rekord for antall medlemmer av supporterklubben med hele 444 medlemmer.

Hvis du ønsker å bli medlem, eller melde inn noen andre, er det bare å sende en mail til medlem@stoke.no. Det eneste du trenger å gjøre, er å fylle ut personalia som står beskrevet under "Bli Medlem" øverst på hjemmesiden å sende det i en mail. Medlemskort, "Potters News" o.l får du etter å ha betalt medlemskontingenten som også står under "Bli Medlem".

Utfyllingspersonaliet finner du ved å trykke på linken her; http://stoke.no/?page_id=80
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ønsker du å bli medlem av SCSCoN?

Innlegg Richard Prestegård » 21 Apr 2011, 11:08

Og det er ingenting i veien for å verve noen supportere heller ;) Hørt flere historier nå om folk som har møtt andre Stokesupportere som ikke er medlem av supporterklubben. Vi møtte noen da vi var over i England som heller ikke var medlem av SCSCoN. Det kan virke som potensialet er større der ute, så det er ikke noe i veien for å verve flere :)

Jeg satt som mål å ha 500 medlemmer innen starten av neste sesong på et styremøte i høst. De andre smålo av det og hadde ingen tiltro til at vi skulle greie det. Nå er vi rett under 450 medlemmer, og det er ingen umulighet for å verve 50 flere medlemmer. Den som ler sist, ler best ??? ;)
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Ønsker du å bli medlem av SCSCoN?

Innlegg bjørn123 » 21 Apr 2011, 18:31

500 medlemmer bør være mulig tror jeg også. Skulle kanskje være en slags belønning for de som verver medlemmer - trekning av en drakt eller lignende. Jeg møtte to ihuget Stoke supportere i Kr sand under semifinalen som ikke var medlem blant annet.
I et lengre perspektiv bør målet være 1000 medlemmer... :)
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Ønsker du å bli medlem av SCSCoN?

Innlegg Morten T. » 21 Apr 2011, 19:11

Jeg synes ikke målet bør være å bli størst. Jeg går heller for å bli bedre og at vi har de beste supporterene.

Men det er klart, det er lagt ned et formidabelt arbeid det siste året fra flere personer i SCSCoN og det tror jeg gjenspeiler seg nå i det stadig økende medlemstallet. I tillegg hjelper det nok en god del med sportslig suksess også. Da blir nok flere oppmerksomme på klubben og kommer kanskje ut av "dvale"?
Til flere eksklusive fordeler man får ved medlemsskap, til mer interessant blir det å være medlem, eller hva?

Jeg tror vi runder 500 medlemmer om ikke så altfor lenge, men hvor mange som holder med Stoke i Norge tør jeg egentlig ikke å tippe på. Vi har vel muligens mista et par generasjoner med fans pga. svake resultater fra sånn ca. midt på 80-tallet og fram til 2007/8???

Vi i styret trenger uansett stadige tilbakemeldinger om hva som funker/ikke funker, og forslag om alt mulig for å bli bedre. På den måten kan vi alle sammen være med på å skape noe som er bra og som forhåpentligvis vil glede :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Ønsker du å bli medlem av SCSCoN?

Innlegg bjørn123 » 21 Apr 2011, 19:41

Helt klart at vi har mistet et par generasjoner pga elendige resultater. Nå har vi derimot en gyllen anledning til å erobre en ny generasjon. Tror, delvis også pga måten vi spiller på, at det er blitt litt kult blant ungdom å holde med Stoke nå. Enig med at det å bli størt mulig ikke er noe mål i seg selv, men vi bør samtidig være mer aktive med med å verve nye medlemmer. Kjennetegnet jeg har av en Stoke supporter er at vi er utrolig trofaste som fans.
bjørn123
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3426
Registrert: 10 Aug 2010, 18:26

Re: Ønsker du å bli medlem av SCSCoN?

Innlegg Morten T. » 21 Apr 2011, 20:08

bjørn123 skrev:Helt klart at vi har mistet et par generasjoner pga elendige resultater. Nå har vi derimot en gyllen anledning til å erobre en ny generasjon. Tror, delvis også pga måten vi spiller på, at det er blitt litt kult blant ungdom å holde med Stoke nå. Enig med at det å bli størt mulig ikke er noe mål i seg selv, men vi bør samtidig være mer aktive med med å verve nye medlemmer. Kjennetegnet jeg har av en Stoke supporter er at vi er utrolig trofaste som fans.

At hvert enkelt medlem kan verve flere er sikkert ingen dum idè. Jeg forsøkte også å verve i England og gjør det i andre settinger også, men jeg tror at det beste klubben som sådan kan gjøre er å gi medlemmene noe som føles, eller oppleves, som eksklusivt. Det er jo vanlig for de aller fleste klubber/foreninger/organisasjoner å gjøre slik( les; unngå å serve "gratispassasjerer" ). Det vil gjøre, og gjør, det å være medlem attraktivt, tror jeg
Vi har fått på plass mye allerede i løpet av veldig kort tid, synes jeg, men forslag taes alltid mot med takk( selv om det selvfølgelig ikke kan garanteres at de vil bli brukt ). :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 114 gjester