Stoke City i USA Today

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Stoke City i USA Today

Innlegg Richard Prestegård » 20 Apr 2011, 13:37

5-0 seieren over Bolton har virkelig satt inntrykk i verdenspressen. Nå har også en av de mest erfarne spaltistene i USA Today(som har et opplag på 1,8 millioner aviser pr. dag!!!), Mike Lopresti, har skrevet en artikkel om Stoke City. Det er tydelig at Stoke City kan være på vei til å bli et merkenavn rundt om i verden.

http://www.usatoday.com/sports/columnis ... 7b6a0d%2C0
STOKE CITY - SEEING IS BELIEVING
Richard Prestegård
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1610
Registrert: 05 Aug 2010, 00:05
Bosted: Oslo

Re: Stoke City i USA Today

Innlegg Bjarne » 21 Apr 2011, 20:17

Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Stoke City i USA Today

Innlegg Morten T. » 21 Apr 2011, 21:49


Enig i en del som står der, men jeg vil også se det fra en litt annen vinkel: Jeg mener at mange som har kritisert Stoke sitt spill fra, la oss si, Desember til Mars, egentlig bør slå seg på brystet å si at de har hatt mye rett når man ser hvordan Stoke spiller nå for tiden. Vi har to flotte vinger på banen SAMTIDIG som løfter angrepsspillet og understøtter spissene og vi har begynt å få i gang vår beste offensive sentrale spiller( Whelan ) igjen. I tillegg har backspillet blitt bedre og mer offensivt med Wilson/Higginbotham/Wilkinson. Det fører til at vi skaper mer sjanser som igjen fører til flere mål. Spesielt er Jones og Carew spisstyper som er avhengig av at folk rundt dem fungerer og spiller dem gode. Det synes jeg vi har fått bevist i det siste.
Kort fortalt: Mot og en offensiv innstilling lønner seg på sikt i fotball. Det håper jeg at Pulis nå, etter å ha sett at det funker, har fått fasttømra under capsen.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 154 gjester

cron