Kvernen

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Kvernen

Innlegg Morten T. » 18 Jun 2020, 20:29

Ser på forsiden at Runar har gått av som leder i supporterklubben
Vil bare benytte anledningen til å takke her inne for alt han har gjort i alle disse årene. Etter mitt syn har han vært helt uvurderlig og den aller viktigste enkeltpersonen i oppbyggingen av supporterklubben. Jeg digger folk som bretter opp ermene, er genuint engasjert, tar tak, som står for noe og som faktisk gjør det de sier. Runar er en sånn fyr.

Også veldig, veldig flink på det organisatoriske og helt framifrå til å uttrykke seg skriftlig og muntlig.
Vi to har ikke alltid vært enige som seg hør og bør i årenes løp, men det spiller minimalt med rolle. Personlig hadde jeg det veldig hyggelig og gøy både i Norge og England med Runar( og de andre jeg satt i styret med for noen år tilbake ) og har ingenting annet enn positive ting å melde om. Spesielt moro de første årene når absolutt alt var på scratch. Imponerende innsats av Runar som trakk i og nøstet opp alt som var av tråder den gangen fra den spede starten.

Denne skuta styrte du med stø labb i 10 år, Runar!
Resssspekt!( som vi sier her på Oslos østkant.) ;) :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Kvernen

Innlegg Kjell Ola » 19 Jun 2020, 13:18

Heilt einig - formidabel innsats av Runar. Men resten av styret også; det har vore flott og ha ein slik gjeng til å styre. Eg har kollegaer her som av ein eller annan merkeleg grunn har andre favorittlag enn Stoke, og der fungerar ikkje supporterklubben på langt nær så godt som hjå oss.
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Kvernen

Innlegg Lilledino » 20 Jun 2020, 16:34

Helt enig og støtter det som er sagt

Kvernen har blitt lagt merke til og har faktisk klart å påvirke SCFC med sin aktivitet og deltagelse

takk for innsatsen Kvernen !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Kvernen

Innlegg EspenE » 22 Jun 2020, 15:34

Det hadde vel egentlig ikke vært noe SCSCoN (eller det kjedeligere SCSBN) uten Runar. Takk for innsatsen!
Selv var jeg bare med et par år før andre ting tok over.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Kvernen

Innlegg vegar56 » 26 Jun 2020, 10:21

Runar har vært en bauta i klubben, håper du er fornøyd med hvor vi har kommet! Det er vi :!: Bortsett fra det sportslige, da ;)
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Kvernen

Innlegg Morten T. » 01 Nov 2020, 14:36

Ser på forsiden at unge Herr Kvernen har blitt tildelt æresmedlemsskap i supporterklubben. Det synes jeg er vel fortjent og det er bare å gratulere. :)
En ting er hva som er synlig, men organisasjonsarbeid krever også mye jobb i kulissene, og der har Runar( og flere andre i styre og stell, for den sakens skyld ), lagt ned mye tid og krefter i årenes løp. Runar har promotert klubben på en veldig god måte og løst lederoppgaven med bravur.

Nok en gang: Gratulerer og vel blåst! :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Kvernen

Innlegg Svein Nilsen » 02 Nov 2020, 10:19

Dette er en meget fortjent utmerkelse. Runar har betydd enormt mye for SCSBN gjennom 10 år. Han har vært avgørende for at vi har fått et tett og godt samarbeid med Stoke City generelt og enkeltpersoner i klubben og byen spesielt. Han har vært dedikert og bragt inn en god organisasjonskultur som gjør Stoke City Supporters Branch Norway som en av de aller best drevne. Så dedikert at han vil fortsette å jobbe for SCSBN med sosiale medier og Potters News. Well done mr Kvernen, - and keep up the good work :)
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Kvernen

Innlegg Torstein Norevik » 02 Nov 2020, 13:28

Slutter meg til det som er sagt av de andre. Runar har gjort en kjempejobb, har lagt ned mye arbeid og har representert og frontet supporterklubben på en utmerket måte. Tusen takk for fremragende innsats, Runar, og gratulerer med en veldig fortjent hedersbevisning ! :)
Torstein Norevik
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2992
Registrert: 31 Jan 2011, 23:01
Bosted: Voss


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron