Før Stoke- Cardiff

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Stoke- Cardiff

Innlegg Lilledino » 21 Feb 2020, 20:38

Rufsete form, sluppet inn 10 mål på 3 kamper... Ingen god statistikk.
Før kampen hadde QPR en fattig poengfangst, men mot Stoke er det som å rane barn for godteposen...

2 seire, 3 tap på de siste kampene.. Hvor ble den gode flyten av ?

Hva skjer i morgen mon ?
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Stoke- Cardiff

Innlegg onside » 21 Feb 2020, 21:44

Lilledino skrev:Rufsete form, sluppet inn 10 mål på 3 kamper... Ingen god statistikk.
Før kampen hadde QPR en fattig poengfangst, men mot Stoke er det som å rane barn for godteposen...
2 seire, 3 tap på de siste kampene.. Hvor ble den gode flyten av ?
Hva skjer i morgen mon ?

Gode spørsmål, hvor ble det av flyten?

Forsvaret som så bra ut i en kamp var ble fullstendig avkledd i den neste. Chester har sine gode sider med god ballbehandling med ballen i beina,og lese spillet, men sliter med både hodedueller og litt arrogant oppførsel nære eget mål. Vi skulle hatt en 22-23 åring i midten. Er det duket for Collins igjen? Jeg mener helt klart ja. Vi må ha noen som er både rask og god på hode bak der, men om jeg skal vrake Chester eller Batth er jeg usikker på.... faktisk....
Midtbanen er vel grei da. Allen, Clucas og Powell, Thompson trenger litt mere innhopp.....
Angrep holder jeg uansett Gregory som førstevalg, med Campbell som en god nummer to og Ince på venstre. Da blir laget slik... etter litt tenking... det er i alle fall proffesjonelle fopallspillere alle sammen...

..............Butland..............
Edwards....Collins...Chester ....Tymon
.....Allen(c).........Clucas
............ Powell ........
.......Gregory..Campbell......Ince
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron