Nynning...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Nynning...

Innlegg Morten T. » 19 Apr 2011, 15:25

...er ikke noe man skal foreta seg altfor ofte i det offentlige rom i Norge før folk plukker opp telefonen og kaller på to staute karer i hvite frakker med tvangstrøya klar. I dag har jeg blitt "ferska" et dusin ganger på jobben nynnende på "When the reds..." og "Delilah", men folka her har heldigvis utvist romslighet og stilltiende forståelse. :mrgreen:

Trodde aldri jeg skulle få høre en fetere versjon av "When the saints..." enn den Louis "Satchmo" Armstrong har prestert, men på søndag kom den på selveste Wembley, gitt! :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Nynning...

Innlegg -Tottal- » 20 Apr 2011, 06:08

nordmenn og likesinnende- som kan f.eks vente på et offentlig transportmiddel en time eller to - uten å utveksle ett eneste ord med andre passasjerer i samme situasjon, tillater sjelden at noen kan vise slik uhemmet glede over livets glade sider og tilværelse. Nynning og kanskje et snev av plystring blant fremmede....? Glem det. Alle som tillater seg noget slikt, bør fortest mulig bortvises.....slik galskap kan vi ikke ha i vårt samfunn.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: Nynning...

Innlegg Lilledino » 20 Apr 2011, 10:49

Et tegn ?
På min MP3 spiller, er alle sanger random. Men i de siste 3 dagene har Delilah kommet regelmessig !!!
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 149 gjester