Før Derby-Stoke fredda...

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Derby-Stoke fredda...

Innlegg Lilledino » 29 Jan 2020, 10:04

Derby gikk på en ny smell i går, mot tabelljumbo Luton.

Og så skal de spille allerede mot oss fredag. Tør vi håpe på en gjeng som er tappet for motivasjon og krefter ?
Synes forøvrig det er pussig at de skal spille 2 så tette kamper...

Luton, Wigan og Huddersfield vant forøvrig sine kamper, så det er sykt tett ...
Når vi vinner fredag, så får vi 34 poeng og kan havne på 18 plass...
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Derby-Stoke fredda...

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2020, 10:23

Lilledino skrev:Derby gikk på en ny smell i går, mot tabelljumbo Luton.

Og så skal de spille allerede mot oss fredag. Tør vi håpe på en gjeng som er tappet for motivasjon og krefter ?
Synes forøvrig det er pussig at de skal spille 2 så tette kamper...

Luton, Wigan og Huddersfield vant forøvrig sine kamper, så det er sykt tett ...
Når vi vinner fredag, så får vi 34 poeng og kan havne på 18 plass...

De har jo fått inn Wayne Rooney, så da bør det bli tøft....
Nei, spøk til side, de sliter vel litt den klubben der nå pga. FFP først og fremst. Cocu har vel heller ikke lykkes helt med den nederlandske "totalfotballen"...

Ingen matcher i denne ligaen er enkle, men Stoke er i fin flyt for tida og bør ha mulighet til poeng her. Enten ett eller tre.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Derby-Stoke fredda...

Innlegg Lilledino » 29 Jan 2020, 18:31

Morten T. skrev:
Lilledino skrev:Derby gikk på en ny smell i går, mot tabelljumbo Luton.

Og så skal de spille allerede mot oss fredag. Tør vi håpe på en gjeng som er tappet for motivasjon og krefter ?
Synes forøvrig det er pussig at de skal spille 2 så tette kamper...

Luton, Wigan og Huddersfield vant forøvrig sine kamper, så det er sykt tett ...
Når vi vinner fredag, så får vi 34 poeng og kan havne på 18 plass...

De har jo fått inn Wayne Rooney, så da bør det bli tøft....
Nei, spøk til side, de sliter vel litt den klubben der nå pga. FFP først og fremst. Cocu har vel heller ikke lykkes helt med den nederlandske "totalfotballen"...

Ingen matcher i denne ligaen er enkle, men Stoke er i fin flyt for tida og bør ha mulighet til poeng her. Enten ett eller tre.

Klart det blir tre påeng, men de jeg stusser over, er at Derby skal spille ny kamp, kun 3 dager etter forrige....
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Derby-Stoke fredda...

Innlegg Morten T. » 29 Jan 2020, 18:55

Lilledino skrev:
Morten T. skrev:
Lilledino skrev:Derby gikk på en ny smell i går, mot tabelljumbo Luton.

Og så skal de spille allerede mot oss fredag. Tør vi håpe på en gjeng som er tappet for motivasjon og krefter ?
Synes forøvrig det er pussig at de skal spille 2 så tette kamper...

Luton, Wigan og Huddersfield vant forøvrig sine kamper, så det er sykt tett ...
Når vi vinner fredag, så får vi 34 poeng og kan havne på 18 plass...

De har jo fått inn Wayne Rooney, så da bør det bli tøft....
Nei, spøk til side, de sliter vel litt den klubben der nå pga. FFP først og fremst. Cocu har vel heller ikke lykkes helt med den nederlandske "totalfotballen"...

Ingen matcher i denne ligaen er enkle, men Stoke er i fin flyt for tida og bør ha mulighet til poeng her. Enten ett eller tre.

Klart det blir tre påeng, men de jeg stusser over, er at Derby skal spille ny kamp, kun 3 dager etter forrige....
Det er nok ikke optimalt, men igjen må jeg løfte fram ishockey.
Jeg jobber sammen med en kar( #61) som spilte finaler i NM( best av sju )annenhver dag for noen år tilbake.
Match i Stavanger på kvelden, første fly hjem til Oslo dagen etter for å rekke jobb. Deretter ny match på Lørenskog dagen etter der igjen og repetere dette igjen. I forkant har de hatt samme opplegg med kvart- og semifinaler. Okei, han var pumpa og gikk for halv maskin på jobb de dagene, men ikke noe syting og klaging.
Jeg liker innstillinga.
Godt lønna fotballspillere bør egentlig fikse 2 matcher på 3-4 dager, spørru meg.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Derby-Stoke fredda...

Innlegg onside » 30 Jan 2020, 08:54

Jeg engster med heller ikke over at Derby som har 2 kamper på tre dager. Dette bør de ta greit. De har tre tøffe tre kamper i vente, men vi har Charlton og Preston i to hjemmekamper etter Derby i morgen. Kan vi da allerede si farvel til Relagation? Vel, vi har jo hittil i år gjort som Fantomet, slått de slemme (beste) og tapt mot de snille (dårligste), så nå gjelder det å Naile de nest tre kampene slik at vi slipper å kikke oss bakover noe mer denne sesongen. Jeg tror Rooney vs. Allen blir en spennende kamp i kampen. Skuddfoten til Rooney kjenner vi godt, så det gjelder å la ham skyte fra langt hold (som Swansea og WBA), der har vi Butland på vei mot storformen. Mer bekymret for pasningsfoten til Rooney i 10'er rollen. Får håpe Indi og Smith får demt opp for løpene til unge lettbeinte Jason Knight, Martyn Waghorn og Tom Lawrence. Men stoler på at MON har gjort hjemleksen sin igjen.... :)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Derby-Stoke fredda...

Innlegg Lilledino » 30 Jan 2020, 09:08

onside skrev:Jeg engster med heller ikke over at Derby som har 2 kamper på tre dager. Dette bør de ta greit. De har tre tøffe tre kamper i vente, men vi har Charlton og Preston i to hjemmekamper etter Derby i morgen. Kan vi da allerede si farvel til Relagation? Vel, vi har jo hittil i år gjort som Fantomet, slått de slemme (beste) og tapt mot de snille (dårligste), så nå gjelder det å Naile de nest tre kampene slik at vi slipper å kikke oss bakover noe mer denne sesongen. Jeg tror Rooney vs. Allen blir en spennende kamp i kampen. Skuddfoten til Rooney kjenner vi godt, så det gjelder å la ham skyte fra langt hold (som Swansea og WBA), der har vi Butland på vei mot storformen. Mer bekymret for pasningsfoten til Rooney i 10'er rollen. Får håpe Indi og Smith får demt opp for løpene til unge lettbeinte Jason Knight, Martyn Waghorn og Tom Lawrence. Men stoler på at MON har gjort hjemleksen sin igjen.... :)

Brrrrr... Blir alltid bekymret når vi har prestert bra, og har begynt å tro igjen.

Sier som Blodstrupmoen : Time will show !
Proud to be a Potter !
Brukerens avatar
Lilledino
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 7827
Registrert: 06 Aug 2010, 21:15
Bosted: Oslo

Re: Før Derby-Stoke fredda...

Innlegg Morten T. » 30 Jan 2020, 11:39

onside skrev:Jeg engster med heller ikke over at Derby som har 2 kamper på tre dager. Dette bør de ta greit. De har tre tøffe tre kamper i vente, men vi har Charlton og Preston i to hjemmekamper etter Derby i morgen. Kan vi da allerede si farvel til Relagation? Vel, vi har jo hittil i år gjort som Fantomet, slått de slemme (beste) og tapt mot de snille (dårligste), så nå gjelder det å Naile de nest tre kampene slik at vi slipper å kikke oss bakover noe mer denne sesongen. Jeg tror Rooney vs. Allen blir en spennende kamp i kampen. Skuddfoten til Rooney kjenner vi godt, så det gjelder å la ham skyte fra langt hold (som Swansea og WBA), der har vi Butland på vei mot storformen. Mer bekymret for pasningsfoten til Rooney i 10'er rollen. Får håpe Indi og Smith får demt opp for løpene til unge lettbeinte Jason Knight, Martyn Waghorn og Tom Lawrence. Men stoler på at MON har gjort hjemleksen sin igjen.... :)

Rooney kan nok fortsatt levere, ja og er selvfølgelig god og smart i 10`r-rollen( men ikke like god som Powell 8-) ). Rooney har også et bra skuddbein og fysikk som en bokser så han må passes på.
En annen spiller på Derby som jeg mener bør passes på( hvis han spiller ) er Waghorn. Sterk fysisk og er litt sånn "dukk opp"-fyr som kan bli litt borte i matchene, men plutselig bare smelle inn en ball i nota.
Derby har vel et brukbart Championship-lag og det betyr at de kan vinne over alle lag i divisjonen, men de kan også tape for alle lag i divisjonen. Denne blir ikke enkel, men jeg har trua på poeng her.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron