FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg -Tottal- » 13 Mai 2011, 18:17

Morten T. skrev:Har sett noen meldinger på at det ser positivt ut for både Etherington og Huth.


Uten Ethers og Huth, ser ikke dette meget lyst ut for oss imorgen....men ting kan SELVFØLGELIG snu.
Jeg kjenner alvoret endelig begynner å synke inn: Vår viktigste cup-kamp i var nesten 150 års historie, blir spill i morgen. Det er nesten uvirkelig. Uannsett utfall i morgen, så er dette historisk og en fantastisk prestasjon av laget. Noe å huske på, hvis resultatet blir noe helt annet enn det vi håper på......

Uannsett, syntes det passer helt utmerket at vi er UNDERDOGS.
Får vi flyten fra de siste matcher, kan vi banke hvemsomhelst. Også Manchester City på Wembley. yay!
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg mfkpotter » 13 Mai 2011, 18:55

Noe av det skumleste å gjøre er å starte med 2 skadede spillere i en cupfinale, er de ikke 100 % så må de finne sin plass på tribunen.
Dette kan fort bli en kamp på 120 min, og da kan man ikke ha byttet 2 spillere den første halve timen.
mfkpotter
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 481
Registrert: 09 Aug 2010, 21:00

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg Morten T. » 13 Mai 2011, 21:37

mfkpotter skrev:Noe av det skumleste å gjøre er å starte med 2 skadede spillere i en cupfinale, er de ikke 100 % så må de finne sin plass på tribunen.
Dette kan fort bli en kamp på 120 min, og da kan man ikke ha byttet 2 spillere den første halve timen.

Enig. Huth virker jo å være laget av titan og ha en smerteterskel som er skyhøy, men hvis disse gutta ikke er helt fit for fight i morra, så må de i hvertfall ikke starte.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg Morten T. » 13 Mai 2011, 23:19

Intervju med Peter Coates før morgendagen:
http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... ootball%29

Interessante politiske synspunkter også. Dette er ingen Unge Høyre-fyr som har fått alt rekende på en fjøl og med et stort ego, men tvert i mot en mann som virker å ha empati for de svake i samfunnet og forstår at han må bidra med sin rikdom.

Det gir pluss i margen i min bok.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg -Tottal- » 13 Mai 2011, 23:31

Uenig.
Huth har gjort det til en spillestill å være i grenseland til å få frispark/straffe til sin fordel, hver gang han ikke har kontroll med motstander. En veldig bra mann i de fleste situasjoner, og ikke minst det å ha evnen til å gålle....en hardhaus og farlig mann hver gang vi har en dødball. Trekker litt ned med "oscar" prestasjon med hender til ansiktet tidligere i år......ja, ja. Ingen er perfekt hele tiden.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg Morten T. » 13 Mai 2011, 23:46

-Tottal- skrev:Uenig.
Huth har gjort det til en spillestill å være i grenseland til å få frispark/straffe til sin fordel, hver gang han ikke har kontroll med motstander. En veldig bra mann i de fleste situasjoner, og ikke minst det å ha evnen til å gålle....en hardhaus og farlig mann hver gang vi har en dødball. Trekker litt ned med "oscar" prestasjon med hender til ansiktet tidligere i år......ja, ja. Ingen er perfekt hele tiden.

Men bør han spille hvis han har den minste antydning til en skade som fort kan bli slått opp?

Jeg mener nei.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg -Tottal- » 14 Mai 2011, 00:17

Jeg mener Ja.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg TrondG » 14 Mai 2011, 00:33

Morten T. skrev:Intervju med Peter Coates før morgendagen:
http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... ootball%29

Interessante politiske synspunkter også. Dette er ingen Unge Høyre-fyr som har fått alt rekende på en fjøl og med et stort ego, men tvert i mot en mann som virker å ha empati for de svake i samfunnet og forstår at han må bidra med sin rikdom.

Det gir pluss i margen i min bok.


Ser at stereotypiene står sterkt på den ytre venstreside. ;) Men en fin ting er at kamper som dette forener konservative og radikale - det er vel noe å juble for?
UTMP
Brukerens avatar
TrondG
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1012
Registrert: 07 Aug 2010, 03:23
Bosted: Askøy

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg Kjell Ola » 14 Mai 2011, 07:30

I dag kunne eg liggje lenge, for fyrste gong på ei god stund. Men nei, denne gamle skrotten er altfor spent til å kunne slappe av så det er like greitt å stå opp og koma i gang. Kjenner verkeleg det er DAGEN i dag.

Eg tenkjer attende på fyrste sesongen i PL - ALLE dømte Stoke "nord og ned" og meinte vi skulle bli eit nytt Derby (11 poeng i PL på ein heil sesong). Mange prøvde å provosere meg, som Stoke-fan, innimellom ved stadig å koma med ytringar om nedrykk, flause og det som verre var. Svaret mitt var at eg skulle nyte kvar einaste kamp i PL uansett. Fyrste kampen var jo ikkje særleg bra (1-3 tap mot Bolton, hugsa eg ikkje heilt feil). Likevel jubla eg hemningslaust da Fuller, var det vel, laga det fyrste målet til Stoke i PL nokon gong (eg trur faktisk det målet var viktig for Stoke sjølv om det vart tap og eit bettingselsksap alt da betalte ut gevinsten til dei som tippa at Stoke skulle rett ned att).

Eg er slik, som ved inngangen til PL-historia til Stoke, i dag også - eg skal uansett nyte kampen og opplevinga, ha på drakta og vera STOLT når eg opplever denne historiske hendinga.

LYKKE TIL ALLE SAMAN, måtte laget med dei finaste draktene og dei flottaste og beste tilhengjarane vinne!!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: FØR FA-CUPFINALEN STOKE - MANCHESTER CITY

Innlegg -Tottal- » 14 Mai 2011, 08:46

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver......Stoke City var mer eller mindre dømt rett ned, allerede før sesongen startet. Og jeg jubla jeg også (selv på 1-3), da Fuller fikk inn vår første scoring i PL på slutten av andre omgangen. Dette var vår første gåll på øverste nivå på siden 1985. Hadde håpa på en ny runde og et glimt av storhetsdager siden den gang, og du verden så har vi fått mye å glede oss over de siste åra. Banker Liverpool, 4-0 mot Newcastle...at vi ganske greit vinner mot Arsenal er ingen sensasjon lenger.

Derfor -Gratulerer til alle Stokies - Vi har sikra oss for fjerd sesong i PL, vi skal spille Europa neste sesong og har ikke minst nådd en finale med festfoppball i bl.a. semien. Da mangler det vel bare å løfte den gjeveste cup-pokal på Wembley og sikre oss Top 8 i PL.

Vi har noe stort på gang - og det peker oppover.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1168
Registrert: 10 Aug 2010, 16:48

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester