Før Huddersfield - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Huddersfield - Stoke

Innlegg onside » 31 Des 2019, 14:24

..............Butland...............
Smith.. Batth .. Collins .. Martins Indi
...............Woods............
.......Allen...........Etebo(Clucas)
Gregory .. Campbell ... Ince

Med Shawcross ute syns jeg vi bør prøve dette laget. Ince har jo ikke vært i nærheten av noe i det siste, og må prøves på venstresiden før han eventuelt må selges, fordi vi har ikke råd til IKKE ha en på høyrekant. Tror Ince`s eneste sjans er å bli prøvd på venstresiden. Smith har vel ikke konkurranse når Edwards er helt ute. Dagsformen avgjør på venstrebacken Indi eller Ward. Tymon tydeligvis ikke klar enda. Cousins har spilt seg opp, men et stykke bak Woods etter min mening. Tror også Collins må få prøve seg igjen, og heller låne ut Lindsay.

Gregory må selvsagt spille, og da blir det som ballmottaker på høyresiden og videreforedler gode baller mot Allen og Campbell. Antar også at Etebo er ute, og da en Clucas inne.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Huddersfield - Stoke

Innlegg Morten T. » 31 Des 2019, 15:19

Enig med mye her, men jeg ville flyttet Gregory inn i midten, Campbell på venstre og Diouf på høyresiden.
De to indreløperne er kanskje de viktigste i 4-3-3 systemet. De må kunne løpe mye( og riktig ). Allen er selvskreven, det burde også Etebo være som er utmerket boks-til-boks. Det må være en eller annen årsak som kun et fåtall kjenner til som gjør at han ikke spiller. Som du skriver så har Cousins blitt gradvis bedre, men det er langt opp til Whelan/Gattuso-nivå og jeg er ikke trygg på han. Woods bedre med ballen i beina, men svakere defensivt og gjør mange feilvalg som sinker framdriften. Det merkelige med Woods er at han har fått tillit i begynnelsen av perioden til de tre siste managerne, men så forsvinner han ut etter noen kamper. Både Cousins og Woods føler jeg ikke er 100% drillet i rollen de skal løse og sånn sett kan føre til at Stoke kan bli overspilt. Skulle gjerne hatt inn en mobil muskelmann i den rollen.

Også enig i at Collins kan prøves og gjerne Indi på back!

Ny tøff kamp. La oss håpe på en god start på decenniet! ;)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Huddersfield - Stoke

Innlegg Kjell Ola » 01 Jan 2020, 11:02

Kvifor er Shawcross ute nå? Og Edwards, er han skada eller «ute i kulden»?
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30

Re: Før Huddersfield - Stoke

Innlegg vegar56 » 01 Jan 2020, 11:12

Kjell Ola skrev:Kvifor er Shawcross ute nå? Og Edwards, er han skada eller «ute i kulden»?

ShawX ble skadet mot Fulham, men kunne ikke byttes ut da 3 bytter var gjort allerede. Edwards er ute i kulden.
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Før Huddersfield - Stoke

Innlegg centauri » 01 Jan 2020, 16:31

Godt Nytt År!
med Ince på benken :D :D :D

Også spennende at Powell og Campbell er med fra start.
centauri
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 1310
Registrert: 07 Aug 2010, 20:02


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron