For oss som er i London

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

For oss som er i London

Innlegg Roger » 14 Apr 2011, 14:30

Her er et forslag for oss som skal være i london hele helgen.
The Green Man er kun søndagspuben vår og derfor mener jeg at vi kan logge inn her og poste hvor vi sitter de andre dagene.

Hadde nemelig vært kult og møtes de andre dagene også ;-)

Vi er 4 og reiser fredag formiddag.
Treffes på 95751683
Come on STOKE!!!
Brukerens avatar
Roger
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 34
Registrert: 04 Aug 2010, 23:44
Bosted: Drammen

Re: For oss som er i London

Innlegg Stoke - HamKam » 14 Apr 2011, 14:55

Roger skrev:Her er et forslag for oss som skal være i london hele helgen.
The Green Man er kun søndagspuben vår og derfor mener jeg at vi kan logge inn her og poste hvor vi sitter de andre dagene.

Hadde nemelig vært kult og møtes de andre dagene også ;-)

Vi er 4 og reiser fredag formiddag.
Treffes på 95751683


Lørdag på Wembley; Man U - Man C (The Green Man pub 2 timer før kampstart) ... men er åpen for forslag utover kvelden.
Søndag på Wembley; Bolton - Stoke (The Green Man pub 3 timer før kampstart) ... og kamputfallet bestemmer resten av kvelden.
Mandag på Loftshus road; QPR - Derby (Kveldskamp og skal treffe Petter Vaagan Moen etter kamp så vet ikke hva eller som skjer denne dagen)

Vi er 2 stk og reiser lørdag morgen. Bor mellom Kings Cross og Oxford Street, på samme hotell som Pål (altså blir vi 3 stk). Har imidlertid avtale med 7 andre om å møtes i løpet av helgen, dvs vi blir i alt 9 stk. Ta gjerne kontakt på 907 93 315 så koordinerer jeg i forhold til de andre.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 171
Registrert: 18 Aug 2010, 21:07

Re: For oss som er i London

Innlegg Kjell Ola » 15 Apr 2011, 11:23

Eg vil ynskje alle som skal til London, ei fantastisk helg og ei storslagen semifinale sundag - der det beste laget, STOKE, måtte vinne. Eg skulle gjerne vore med over, men fekk det ikkje til, men unnar alle døkk andre opplevinga.

Lykke Til!!
Kjell Ola
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 638
Registrert: 12 Aug 2010, 19:30


Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 130 gjester