Før Barnsley - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Før Barnsley - Stoke

Innlegg onside » 08 Nov 2019, 19:07

Blanke ark for Manager Michael O´Neill, ikke helt blanke ark for de desillusjonerte spillerne våre, men de både kan og må heve seg etter tre "håpløse" kamper uten en eneste scoring. Vokes, vår £9M mann, lurer jeg virkelig på. Ser fremdeles veldig lat og mangler fremdels fart, han er fornøyd med pensjonstilværelsen sin. Han kan i alle fall ikke starte. Backene våre prøvde være friske og offensive, men de mangler fart. Der må det også skje noe. Carter-Vickers var ganske så "off" i siste kamp men kan beholde plassen? Batth syns jeg tar ut for mye rom bakover, slik at vi blir altfor raskt presset bakover. Vi får en sterkt ryggende midtbane, selv om de løper mye.... Da satser jeg på følgende lag mot Barnsley i seks-poeng-kampen.

............ Butland.......
Edwards - Collins - Vickers - Clucas
Allen - N´Diaye - Woods - Ince(venstre)
.........Gregory - Diouf
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg EspenE » 08 Nov 2019, 22:06

Diouf? Er han i troppen fortsatt?

Tenker vi kjører det safere:
Kode: Merk alt
             Butland         
Edwards - Vickers - Baath - Indi
              Woods
         N'Diaye - Allen
Ince                  McDisaster
             Gregory


Skulle gjerne kjørt 4-4-2, men tror ikke han gjør det ennå.
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg onside » 08 Nov 2019, 22:21

EspenE skrev:Diouf? Er han i troppen fortsatt?

Tenker vi kjører det safere:
Kode: Merk alt
             Butland         
Edwards - Vickers - Baath - Indi
              Woods
         N'Diaye - Allen
Ince                  McDisaster
             Gregory


Skulle gjerne kjørt 4-4-2, men tror ikke han gjør det ennå.

Ingen til å score mål her Espen ;)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg Morten T. » 08 Nov 2019, 22:46

Spent på formasjon. Regner med han dropper 3-5-2 og diamant(4-4-2) og heller kjører en tradisjonell 4-4-2(4-4-1-1) eller 4-5-1(4-3-3).
Personlig håper jeg han går for 4-4-1-1, men det viktigste er three points her. :D
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg EspenE » 08 Nov 2019, 22:57

onside skrev:
EspenE skrev:Diouf? Er han i troppen fortsatt?

Tenker vi kjører det safere:
Kode: Merk alt
             Butland         
Edwards - Vickers - Baath - Indi
              Woods
         N'Diaye - Allen
Ince                  McDisaster
             Gregory


Skulle gjerne kjørt 4-4-2, men tror ikke han gjør det ennå.

Ingen til å score mål her Espen ;)


Det var det vel strengt tatt ikke hos deg heller :-D
EspenE
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 553
Registrert: 23 Okt 2018, 20:46

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg onside » 08 Nov 2019, 23:34

Morten T. skrev:Spent på formasjon. Regner med han dropper 3-5-2 og diamant(4-4-2) og heller kjører en tradisjonell 4-4-2(4-4-1-1) eller 4-5-1(4-3-3).
Personlig håper jeg han går for 4-4-1-1, men det viktigste er three points her. :D

Helt klart viktigst med en tre-poenger her. Da må vi ha mål. Gregory alene på topp har jo vist at det gir fryktelig lite mål, god til å få tak i ball og holde, håper i alle fall at han får hjelp av en med raske bein som kan true litt bakrom, (Hogan, Powell, Campbell max 55 min. eller Diouf) Så er det dette med presisjon og løpskraft på midtbanen, håper Woods skrur seg på igjen med presisjonen sin, han har jo et høyt max-nivå, men kan av og til falle igjennom defensivt. Derfor kan han passe perfekt sammen med N´Diaye sentralt. Syns Clucas har viser stor kapasitet og løpskraft, men mangler mye i presisjon og ballmottak på midtbanen, derfor kan han spille back hvor han får litt bedre tid på seg, og låpe opp og ned på siden. Syns også Lindsays pasningsfot er for fersk enda, så han må trene mer - rett og slett. Collins er jo litt uryddig, men mye raskere enn de andre stoppere vi har og er god til å drive laget forover. Håper også Caster-Vickers rister av seg forrige kamp og viser seg fra sin beste side. På Keeper-siden er det vel hipp som happ?

Syns uansett o´Neill viser bra mot ved å ville ta den første treningen umiddelbart og å ville lede laget i sin første kamp dagen etter utnevnelsen. Viser at han ikke har tid å miste etter tre begredelige forestillinger på rad og ønsker raskt å komme inn i posisjon for å endre på det.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg vegar56 » 09 Nov 2019, 13:38

Ingen Etebo i dag heller?
Brukerens avatar
vegar56
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 3562
Registrert: 14 Aug 2012, 15:47
Bosted: Skoppum, Vestfold

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Nov 2019, 13:50

onside skrev:Blanke ark for Manager Michael O´Neill, ikke helt blanke ark for de desillusjonerte spillerne våre, men de både kan og må heve seg etter tre "håpløse" kamper uten en eneste scoring. Vokes, vår £9M mann, lurer jeg virkelig på. Ser fremdeles veldig lat og mangler fremdels fart, han er fornøyd med pensjonstilværelsen sin. Han kan i alle fall ikke starte. Backene våre prøvde være friske og offensive, men de mangler fart. Der må det også skje noe. Carter-Vickers var ganske så "off" i siste kamp men kan beholde plassen? Batth syns jeg tar ut for mye rom bakover, slik at vi blir altfor raskt presset bakover. Vi får en sterkt ryggende midtbane, selv om de løper mye.... Da satser jeg på følgende lag mot Barnsley i seks-poeng-kampen.

............ Butland.......
Edwards - Collins - Vickers - Clucas
Allen - N´Diaye - Woods - Ince(venstre)
.........Gregory - Diouf

Jeg tviler på at Diouf blir med her( selv om det kunne ha vært interessant ). Heller ikke Woods tror jeg blir med.
Men ikke umulig at disse to blir mer involvert etterhvert.
Jeg tipper Baath og Collins( hvis Indi fortsatt er ute ) starter bak og Ward som back. N’Diaye og Allen sentralt. De to på kant er verre. Kunne det vært en ide å ha Ince på venstre( som du nevner ) og forsøke Campbell på høyre?
Gregory og Hogan på topp.
Har sett Barnsley et par ganger denne sesongen. Et lag med klare begrensninger, men som til en viss grad kompenserer med voldsom innsats. Rufsete bakover og sliter med å skape sjanser, men brukbare på dødball.
Det viktigste her blir vel å være rede og villig til å påføre seg selv et blåmerke eller tre. Pyser og fotballspillende «ballettdansere» har neppe noe i denne matchen å gjøre...
Tipper Stoke vinner 2-1. For min del, gjerne etter en scoring typ rompa-til-Oulare. 8-)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg onside » 09 Nov 2019, 14:42

Morten T. skrev:. Kunne det vært en ide å ha Ince på venstre( som du nevner )

Ince hadde noe på gang for veldig lenge siden. Blant de viktigste egenskapene en angripende spiller har, er to ting. 1. Skudd 2. det å dra seg forbi en motspiller.
Dette syns jeg han mistet helt. Det første fordi han ikke kommer seg til skudd, fordi han er blitt så uforutsigbar fra sin høyre side, hvor han bare skal gå innover banen, og det står jo i Aftenposten på onsdager, hver uke. Så hvorfor ikke dra han over til venstreside? Mye lettere for en enbeint-venstrespiller å være venstrekant??!! Da får han også mye mer variasjon og flere varianter å spille på.

For ordens skyld, så tipper jeg ikke hva lagoppstillingen blir, men det lage jeg ville ha sendt ut på matta :)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg Morten T. » 09 Nov 2019, 15:12

onside skrev:For ordens skyld, så tipper jeg ikke hva lagoppstillingen blir, men det lage jeg ville ha sendt ut på matta :)

Aha! My bad... :)
Men likefullt så hadde jeg vært tvilende til Diouf og Woods - fra start. Fordi jeg vil anta at begge er litt ringrustne nå( spesielt Diouf ) etter lite spilletid, men kanskje bedre å la disse to starte på benk?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Neste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

cron