Før Barnsley - Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg onside » 10 Nov 2019, 14:49

Morten T. skrev:
onside skrev:For ordens skyld, så tipper jeg ikke hva lagoppstillingen blir, men det lage jeg ville ha sendt ut på matta :)

Aha! My bad... :)
Men likefullt så hadde jeg vært tvilende til Diouf og Woods - fra start. Fordi jeg vil anta at begge er litt ringrustne nå( spesielt Diouf ) etter lite spilletid, men kanskje bedre å la disse to starte på benk?

Woods kom jo ganske bra fra det, mens som du sa: Diouf er vel et godt stykke fra det han engang var. Litt benk og veldig mye tribune det siste året gjør jo sitt.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Før Barnsley - Stoke

Innlegg Morten T. » 10 Nov 2019, 15:29

onside skrev:
Morten T. skrev:
onside skrev:For ordens skyld, så tipper jeg ikke hva lagoppstillingen blir, men det lage jeg ville ha sendt ut på matta :)

Aha! My bad... :)
Men likefullt så hadde jeg vært tvilende til Diouf og Woods - fra start. Fordi jeg vil anta at begge er litt ringrustne nå( spesielt Diouf ) etter lite spilletid, men kanskje bedre å la disse to starte på benk?

Woods kom jo ganske bra fra det, mens som du sa: Diouf er vel et godt stykke fra det han engang var. Litt benk og veldig mye tribune det siste året gjør jo sitt.

Woods kom bra fra det og jeg likte at han var mer fremoverrettet i spillet sitt enn jeg har sett han på lenge, selv om det jo er langt igjen til en fyr som f.eks. Modric( eller Christian Eriksen for den saks skyld ) som jo nesten konsekvent leter etter muligheter fremover. Woods har hatt en lei tendens til å trille på tvers og bakover, senke tempo og «drepe» evt, overgangsmuligheter, men det kan jo forandres - med rett management.
Diouf var litt rusten, ja. Er det 700 papp i uka han har i Stoke? Vel, på tide å begynne å jobbe for lønna igjen. :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron