Michael O’Neill

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Michael O’Neill

Innlegg Morten T. » 08 Nov 2019, 11:42

Apropos, det er vel bare to managere i Stoke gjennom tidene som ikke har kommet har kommet fra Storbritannia? Disse to var Thordarsson og Boskamp og ble begge ansatt under islendingene.
Får vi noensinne se en manager fra et land utenfor GB så lenge Coates-familien eier klubben?
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Michael O’Neill

Innlegg Svein Nilsen » 08 Nov 2019, 11:43

Vi kunne neppe velge og vrake blant managere! At vi får tak i en som er i jobb, og i tillegg ikke var i fare for å få sparken er vel positivt. Det som vel kan sies om O'Neill er at han har fått mye ut av lite i Nord-Irland, noe som vel betyr at han kan få noe ut av Stoke også! Han er nok tydelig i forventninger og krav til spillerne og det er det vi trenger, en sjef som kan riste litt i spillere som underpresterer - de har vi mange av!
Jeg velger å være positiv og håper vi her har fått mannen som skal ta oss tilbake på fotballkartet igjen! Come on you mighty Potters!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2469
Registrert: 06 Aug 2010, 22:47

Re: Michael O’Neill

Innlegg Morten T. » 08 Nov 2019, 12:24

O`Neill blir høyst sannsynlig å finne på morgendagens match og i flg. det jeg ser nå så er annonseres ansettelsen i løpet av en time eller to.:
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ll-3514835
https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ey-3515613

Ser han er like gammel som meg selv, nærmere bestemt 50 år. Jesus Christ som tiden går, men er du god nok så er du gammal nok, som det heter.... :evil: :ugeek: :mrgreen:
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Michael O’Neill

Innlegg Bjarne » 08 Nov 2019, 13:54

Målet nå er å redde plassen i divisjonen. Jeg er likevel skeptisk til at han knapt nok har trent klubblag. Det er en enorm forskjell på å skulle planlegge og lede noen få kamper i året, til å spille to i uka...
Bjarne
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 555
Registrert: 10 Aug 2010, 19:35
Bosted: Ålesund

Re: Michael O’Neill

Innlegg Morten T. » 08 Nov 2019, 14:33

Mulig det blir to caretaker-managere på sidelinjen i morgen. Både for Barnsley og Stoke, med mindre O`Neill kommer inn.:
https://www.stokecityfc.com/news/2019/n ... e-Potters/

Hvor ofte har det skjedd i historien i de fire øverste divisjonene i England, mon tro? ( Prisen "Årets Nerd 2019" deles ut til den som har svaret. ;) )
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Michael O’Neill

Innlegg Morten T. » 08 Nov 2019, 14:37

Statskanaler er kvalitet og skal stoles på( hilsen Martin Kolberg & co. ) og siden BBC melder at O`Neill er klar så velger jeg å ta det for god fisk, selv om Stoke foreløpig ikke har kommet med noe offisielt.:
https://www.bbc.com/sport/football/50338483
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Michael O’Neill

Innlegg onside » 08 Nov 2019, 14:38

Offisielt utnevnt som ny manager for Stoke City
https://www.stokecityfc.com/news/2019/n ... -the-helm/

Han fikk en tre og et halvt års kontrakt.
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Michael O’Neill

Innlegg onside » 08 Nov 2019, 14:49

Jeg kan vel ikke si annet enn velkommen og lykke til! Her er det masse arbeid som skal gjøres :)
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

Re: Michael O’Neill

Innlegg Morten T. » 08 Nov 2019, 15:06

onside skrev:Jeg kan vel ikke si annet enn velkommen og lykke til! Her er det masse arbeid som skal gjøres :)

Slenger meg på og ønsker velkommen.
Her snakker vi om en jobb som krever minimalt med kaffepauser, bløtkake på torsdager og "hjemmekontor" på fredager. Dette blir rett ned i grøfta og sporenstreks sette i gang med kraftkrevende gravearbeid.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 11896
Registrert: 06 Aug 2010, 22:04
Bosted: Ossschlo

Re: Michael O’Neill

Innlegg onside » 08 Nov 2019, 15:52

Morten T. skrev:
onside skrev:Jeg kan vel ikke si annet enn velkommen og lykke til! Her er det masse arbeid som skal gjøres :)

Slenger meg på og ønsker velkommen.
Her snakker vi om en jobb som krever minimalt med kaffepauser, bløtkake på torsdager og "hjemmekontor" på fredager. Dette blir rett ned i grøfta og sporenstreks sette i gang med kraftkrevende gravearbeid.

Godt bilde på hva som venter det der ja. Mange, også jeg, håper og tror at noe av dette sitter i hodene på spillerne. Det kan hende dét kan hjelper å få en voksenperson som manager, og som over ganske kort tid får selvtilliten litt igjen, fordi - jeg tror - mange av spillerne er faktisk gode nok til å kunne reise seg å komme tilbake i en bedre utgave av seg selv - enn det de har vis i en lang periode nå.

Men som du sier Morten, det krever at man kommer sammen og finner ut av ting - vinner kamper - og begynner å spille bra igjen. No quick-fix, but just hard work :twisted:
onside
Ivrig Stokie
 
Innlegg: 2314
Registrert: 02 Des 2014, 23:23

ForrigeNeste

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron